TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Docklands 4 maj
Docklands 4 maj
�ldergr�ns 18?
Tror att det �r 16 
ok
Skulle nog �verv�ga saken i s� fall...men man vet aldrig vad dom menar med trance\techno....Trance kan vara s� d�ligt och s� bra....finns s� oerh�rt mkt trance....
den d�r ggn jag gick p� fest vare astr�kig psy-trance n�r det stod endast trance...med det mena jag inte att psy-trance alltid �r tr�kigt men det var assegt verkligen.....
Rob Angel a.k.a Bizarre lirar bra trance... JAg har inte h�rt honom sj�lv men jag har h�rt fr�n folk att han ska vara ganska bra.
| quote: |
| Originally posted by Gaby Rob Angel a.k.a Bizarre lirar bra trance... JAg har inte h�rt honom sj�lv men jag har h�rt fr�n folk att han ska vara ganska bra. |
Jag s�g honom lira p� docklands en g�ng f�rut... k�r helt klart grym trance... Spelade Push - The Legacy, Bedrock - Heaven Scent, Rank 1 - Such Is Life (Marco V Remix) osv...
| Originally posted by King of Clubs Jag s�g honom lira p� docklands en g�ng f�rut... k�r helt klart grym trance... Spelade Push - The Legacy, Bedrock - Heaven Scent, Rank 1 - Such Is Life (Marco V Remix) osv... |
Inst�llt, enligt Mandarin
"Tyv�rr s� m�ste crew meddela alla att club158
�r inst�ld!!! alla biljetter �ter k�ps p� dom
st�llen som an har k�pt dom ifr�n"
Aja detta stod p� deras huvudsida s� det �r inte s� mkt att g�ra d�...d� slipper jag ha besluts�ngest iaf 
Nu blev det juh inte av...men besluts�ngest f�r du l�gga ner Mind...annars blir det aldrig n�t gjort, bara att k�ra p�!

| Originally posted by Vitryss Nu blev det juh inte av...men besluts�ngest f�r du l�gga ner Mind...annars blir det aldrig n�t gjort, bara att k�ra p�! |

| Originally posted by Vitryss Nu blev det juh inte av...men besluts�ngest f�r du l�gga ner Mind...annars blir det aldrig n�t gjort, bara att k�ra p�! |

typiskt...s� fort en bra fest dyker upp som man verkligen kan g� p� s� st�lls den in
Det �r tragiskt. Det verkar bara finnas skr�piga psychedelic trance fester i det h�r j�vla landet. Vad har h�nt med den riktiga trancen?
Alla verkar tycka om trance men �nd� s� spelas det aldrig. Jag menar...i resten av v�rlden s� var psychedelisk trance/goa popul�r f�r 10 �r sedan. J�vla efterblivet land man lever i.
Sen n�r det �r n�n som ska spela trance s� st�kker dom s�klart in...sorgligt 
| Originally posted by Gaby H�ller me'!! Drick redbull eller massor me' kaffe dan efter ![]() Jag kom direkt fr�n party till jobbet..lukta sprit och m�dde pyton..man klarar det! Du �r ju bara barnet, du ska palla! |
| Originally posted by mindshooter fan idag kom det in 200 pers och jag ljuger INTE det var s� m�nga...dom skulleh a konferrens.....Javisst.....och alla skulle ha en Big Mac var...tjohoo 200 Big macs......"Kenny, dom ska du g�ra, st�ll dig och br�da"....sen vart det k� ut p� gatan....j�vla liv allts� |
| Originally posted by mindshooter Det �r juh skillnad p� jobb och jobb iofs! Men du har juh jobbat p� donken....k�ket e INTE kul n�r man e bakis\tr�tt......7 timmar stress......Ajaj.....fan idag kom det in 200 pers och jag ljuger INTE det var s� m�nga...dom skulleh a konferrens.....Javisst.....och alla skulle ha en Big Mac var...tjohoo 200 Big macs......"Kenny, dom ska du g�ra, st�ll dig och br�da"....sen vart det k� ut p� gatan....j�vla liv allts�...... Sen har man en halvtimmes rast sen �r det bara att k�ra igen sm�llar man f�r ta..�r iaf glad f�r att det inte vart n�got festande kv�llen innan |
Jag vet vad jag pratar om
| Originally posted by Gaby Jag jobbade p� Donken i 2,5 �r n�stan varje s�ndag Jag vet vad jag pratar om |
Du borde fan veta att det inte �r ett st�lle man g�r till n�r man e tr�tt om man ska jobba 7 timmar i k�ket 

Fick slita som fan men det gick...nytt personb�sta fan
| Originally posted by mindshooter Det �r det jag menar Du borde fan veta att det inte �r ett st�lle man g�r till n�r man e tr�tt om man ska jobba 7 timmar i k�ket ![]() Iaf inte p� h�torget ![]() |
Man v�njer sig! Mind du �r ung, parta nu, sen existerar inte! Och va kan h�nda? Att du f�r sparken fr�n Donken? Din brorsa borde skaka om dig lite!!! Festa n�r det v�l dyker upp n�got, ingen sv�lter ihj�l ifall du inte riktigt lyckas g�ra Macken under 30 sekunder