TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Exclusive New Location For Happy !
Exclusive New Location For Happy !
EXCLUSIVE !
NEW LOCATION GO FOR HAPPY
POST X @ BERCHEM STATION
FIRST TIME EVER
CHECK THIS LOCATION!
BIGGER, BETTER, and COOLER
Check site for more info: www.goforhappy.be
shut up
die "progressive" area ziet er niet slecht uit 
Nee idd, 't ziet er eerder psy uit. 
ga is op een ander spammen Ben, of Gory. En waarom blijfde maar dichter en dichter bij mij thuis komen? Mij ziede der �cht nimeer zenne 
| quote: |
| Originally posted by Antony Mij ziede der �cht nimeer zenne |
). Ik ben wel niet van plan om te gaan, zou praktisch nogal moeilijk liggen aangezien ik altijd laat terug ben van Brussel
Voorbije 2 jaar ni, maar de 2 jaar daarvoor er gewerkt
Ma meer commentaar doenk er ni over kwijt aangezien mijne nik gewoon menne naam is.
Haha dit wordt ongetwijfeld d� party van het jaar!!
Gistermiddag werd bekend gemaakt dat het nu plots niet meer in dat Post-gebouw kan doorgaan, en ze zijn nu dus op zoek naar andere locaties.. De verschillende rooms worden nu verspreid over verschillende locaties binnen Antwerpen.. Een aantal locaties liggen nog niet eens vast... 
Ik kan Anthony z'n reactie dus echt wel begrijpen.. 
lol, das wel grof 
lol, wat een amateurs, dat verkloot de hele opzet en hoe kanje nu in een paar uur een deftige productie in elkaar steken.
Jammer voor de bezoekers wel.
Nog erger, nu blijkt dat er te weinig plaats is waardoor ze zo'n 3000 mensen (er zijn 7000 tickets verkocht) teleur moeten gaan stellen..
Lijkt me ook wel leuk als ge al lang op voorhand uw oudejaarsnacht gepland hebt, en dan vanavond nog niet eens binnenmoogt..
Ja, en veel bezoekers lgaan het niet eens weten en daar staan op de locatie waar geen feest is. Zag er gisteren nog reclame van op TV, dat ze die dan cancellen
Ach, nieuwjaar zuigt sowieso, straks tot een uur 2-3 ergens buiten op een rustige plaats in Leuven wat drinekn en dan naar de oude markt hopend dat de toeristen en kinderen wegzijn.
| Originally posted by FenixStyle Nog erger, nu blijkt dat er te weinig plaats is waardoor ze zo'n 3000 mensen (er zijn 7000 tickets verkocht) teleur moeten gaan stellen.. Lijkt me ook wel leuk als ge al lang op voorhand uw oudejaarsnacht gepland hebt, en dan vanavond nog niet eens binnenmoogt.. |
Gniffel.
Ze zijn goed op weg om in extremis nog de titel 'flop van 2007' te krijgen.
Amateurs.
mss kunnen we de titel van deze thread ne keer aanpassen in:
"Handleiding: hoe verkloot ik de nieuwjaarsparty voor zo'n 3.000 party-gangers?".
| Originally posted by FCB_Fanatic mss kunnen we de titel van deze thread ne keer aanpassen in: "Handleiding: hoe verkloot ik de nieuwjaarsparty voor zo'n 3.000 party-gangers?". |
Dear Gory,
I laugh at you !
| Dear visitors, GOFORHAPPY IS STILL ON !!! After a unilateral cancellation of the lease agreement by the owners of the Berchem X Post building, Robelco NV, we went to Court on Wednesday and to the Court of Appeal on Friday in order to have this decision overruled and to enable us to organise the event as planned. However, judges can�t / don�t want to take decisions on such a matter on such a short notice.This is a complete disaster to us and we did everything possible to go through with the event. Nevertheless, we will not let this ruin your New Year�s eve and the start of the new year. Despite the short notice, we did find a solution: GOFORHAPPY WILL TAKE PLACE, SPLIT OVER THE FOLLOWING LOCATIONS: A. Sporthal Schijnpoort - Schijnpoortweg 55A, 2060 Antwerpen *MASHED UP / ELECTRO B. Bosuil - Oude Bosuilbaan 54a, 2100 Deurne *PROGRESSIVE *DRUM & BASS C. Kavka, Oudaan 14 , 2000 Antwerpen *REGGAE / DANCEHALL The Minimal / Techno room will be cancelled. But in the Mashed-Up/Electro room there will be sets by Sigi vs. Spacid and Marco Bailey vs. Pierre. All locations are easily attainable via public transport all through the night: For locations A: Take tram 3 (direction Merksem) or 5 (direction Wim Saerensplein) from Groenplaats or the Central Railway Station. Exit at stop �Schijnpoort� and you are at 300m from both locations. For location B:Take tram 5 (direction Wim Saerensplein) and exit at stop �Antwerp Stadion� For location C:From the Central Railway Station, take tram 3 (direction Zwijndrecht) or 5 (direction Linkeroever) and exit at the stop MEIR. Location C is at walking distance from Groenplaats Reminder: 1) Locations can be temporary full. 2) Unfortuanately there will be no cloakroom / Vestiaire at the locations. For a complete overview and attainability of the locations, please check our official website: www.goforhappy.be Thank you for understanding Gory & the Boa Core-Group |
Daar kunnen die mannen zelf natuurlijk niets aan doen. Ik zou dit zeker niet zo laten, als er een goed contract afgesloten is zijn die kerels van da posthuis verantwoordelijk voor de slechte publiciteit die hun merk nu opgelopen heeft.
| Originally posted by The_G0dfather Daar kunnen die mannen zelf natuurlijk niets aan doen. Ik zou dit zeker niet zo laten, als er een goed contract afgesloten is zijn die kerels van da posthuis verantwoordelijk voor de slechte publiciteit die hun merk nu opgelopen heeft. |