TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie gebruikt wat???
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
wie gebruikt wat???
ff naar aanleiding van Qontact hmh..
ik ergerde me nl. dood aan aan die STINKENDE joints overal om me heen.
ik bedoel... slik dan een pilletje of wat ofzow, maar laat
niet iedereen meegenieten!
ik zelf gebruik niks anders dan bier/water..
hou ik ut ook goed mee uit.
en als ik die foto dan zie van glaniskanis.......
hoeveel van dat feestje maak je nou bewust mee?
ziet eruit alsof je behoorlijk verweg ben 
voor mij NO drugs.
IDD, slik of zuip maar die ranzige lucht v/d joints...lekker als je ervan houdt maar echt zwaar irritant voor degene die t ook zonder drugs kunnen.....
Ik zuip alleen....werkt goed genoeg voor mij....
ps. kijk een tweede bredanaar!!!
Sandman
zit niet zo te mekkeren man, kom dan niet.......
Ik gebruik niet meer........
Maar oowwwh wat ruikt dat weed lekker zeg 
Re: wie gebruikt wat???
| quote: |
| Originally posted by BlaiR.WitcH ff naar aanleiding van Qontact hmh.. ik ergerde me nl. dood aan aan die STINKENDE joints overal om me heen. ik bedoel... slik dan een pilletje of wat ofzow, maar laat niet iedereen meegenieten! ik zelf gebruik niks anders dan bier/water.. hou ik ut ook goed mee uit. en als ik die foto dan zie van glaniskanis....... hoeveel van dat feestje maak je nou bewust mee? ziet eruit alsof je behoorlijk verweg ben ![]() voor mij NO drugs. |
tru, maar geen last van irri bezopen boeren gehad hier zoals
bij Trance energy... is ook niet alles.
je spreekt je zelf tegen man.Idd,op Qontact waren er geen bezopen boeren omdat 80 procent aan de illies en jointjes zaten.Wat is er dan beter?
IEDEREEN ZIJN DING
btw je zegt dat jij geen drugz gebruikt maar wat is alcohol dan?
Re: wie gebruikt wat???
| Originally posted by BlaiR.WitcH en als ik die foto dan zie van glaniskanis....... hoeveel van dat feestje maak je nou bewust mee? ziet eruit alsof je behoorlijk verweg ben ![]() |
christ..................
Een biertje kan je drinken zonder dat iemand dara last van heeft,
maar een joint is moeilijk te roken zonder dat daar iemand last van heeft he???
je trekt het je wel heel persoonlijk aan he DjRV..beetje op je teentjes getrapt ofzow...?
zo reageer je anders wel..
maar dat maakt verders ook niet uit.. ik vertel alleen even waaraan ik me geirriteerd heb, that's it...
respect is een moeilijk begrip voor sommige mensen...
volgende keer zal ik wel ff een wolkje naar je toe stomen ghehehe
en dan kots ik ff over je heen van al dat bier wat ik gezopen heb hehehe
bezopen boeren rulezzzz ghehehe
en blowende hippies ook!![]()
| Originally posted by BlaiR.WitcH maar dat maakt verders ook niet uit.. ik vertel alleen even waaraan ik me geirriteerd heb, that's it... |
[QUOTE]Originally posted by Optimus
respect is een moeilijk begrip voor sommige mensen...
idd... respect voor mijn mening is ook ver te zoeken..
jullie zijn wel simpel allemaal zeg..
beetje inlevings vermogen zit er ook niet bij.
en new wave, misschien dat jij om de 10 meter gaat janken
als iets je niet aanstaat, maar ik laat er me avond echt niet
door verpesten hoor...
| Originally posted by BlaiR.WitcH idd |
| Originally posted by New Wave Ik zou echt nooit nmet jouw op een feest willen dwalen, zit je om de 10 meter de zeiken dat je die geur niet kan weerstaan.....damn, wordt een leuk feestje zo maarja.......... |
| Originally posted by BlaiR.WitcH jullie zijn wel simpel allemaal zeg.. beetje inlevings vermogen zit er ook niet bij. en new wave, misschien dat jij om de 10 meter gaat janken als iets je niet aanstaat, maar ik laat er me avond echt niet door verpesten hoor... |
Wat ik gebruik???
1. Mijn vriendin
*niet echt hoor! Kep d'r geen!*
2. illies
3. Biertje en water....
Maar goed.
Wat dat blowen betrefd..... Ik kan echt niet tegen de lucht vind het wel lekker ruiken ofzo..... maar ik wordt er benauwd en misselijk van. En ik heb de lucht best veel geroken op Qontact maar kan me er niet echt aan irriteren. Zoals net al gezegd: "Ieder zijn eigen ding!!!" Ik loop gewoon de andere kant op en ga me verder vermaken! 

| Originally posted by Optimus 18 mei, Amsterdam Tin: "Heej, Tim stop ff, die lucht hier staat me niet aan" Tim: "Zeur niet spleetoog, tis alleen wiet" Tin: "Ja maar dat stinkt zooo. laten we anders naar huis gaan, iedreen zit hier maar te blowen" Tim: "Zeur niet kutspleetoog, houdt je bek en ga stampen!" |

beetje alcohol drink ik meer niet..
enne die joints zijn idd zwaaar irritant...allemaal smerige kutkampers ensow...
| Originally posted by M5 beetje alcohol drink ik meer niet.. |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik heb een hekel aan alcohol drinkers op een feest. Zij veroorzaken die enorme troep op de vloer. Bij elke stap ga je zowat op je bek van de bier(bekers). LB |
| Originally posted by M5 beetje alcohol drink ik meer niet.. enne die joints zijn idd zwaaar irritant...allemaal smerige kutkampers ensow... |
| Originally posted by mido <=- Wat je hier mee doet is ZWAAAR discrimineren! Ook jij weet dondersgoed dat dat niet zo is! Zijn het dit keer geen turken dan zijn het weer kampers. Begin eerst is naar je zelf te kijken voor dat je over een ander gaat beginnen zeiken. |

op een feest drink ik cola of red-bull (ik ben dus ook zo'n rotzooi maker....
)
normaal met uitgaan is het natuurlijk bier 
de threadtitel klopt niet....
er wordt alleen gezeurd door de maker ervan... de titel zou eigenlijk "blowers oprotten" moeten zijn...

| Originally posted by M5 ik weet het ![]() ik hou ervan om mensen in hokjes te stoppen... leuke van deze uitspraak is dat ie zeker voor 75% klopt |