TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Moet Jean op feesten blijven draaien??
Pages (2): [1] 2 »

Posted by DjSuez on May-02-2002 14:33:

Moet Jean op feesten blijven draaien??

Hee, wat vinden jullie van Dj Jean?? Volgens mij heeft hij een of andere deal met id-t dat ie steeds mag blijven draaien op al die feesten, want niemand wil hem daar hebben volgens mij, en toch leert id-t er niet (zichtbaar) van.. Ik moet zeggen dat ik die man ronduit een ramp vind voor de mensen die voor de muziek en de sfeer naar zon feest gaan. Jean trekt alleen jonge meisjes en jongetjes aan die van top 40 muziek houden...ik zou zeggen: doe mij maar Judge Jules of Armin van Buuren als vaste gast op die feesten!! ( of tiesto natuurlijk, maar die komt er helemaal niet meer...)

Posted by Blik on May-02-2002 14:38:

niet helemaal mee eens, hij kan echt wel goeie setjes draaien, met z'n tracklisting is over het algemeen niks mis, maar dat eindeloze gescratch van hem....

ID-T moet een contract met hem afsluiten dat hij af en toe op een feestje mag draaien en dan zonder scratchen, want ik vind het wel jammer dat Jean echt op ALLE ID-T feesten draait.... beetje verandering af en toe mag ook wel (alhoewel ik Johan Gielen altijd wel lekker vind draaien)

Posted by TranceFool on May-02-2002 14:45:

Klopt, hij heeft een 3-jarig contract bij ID&T daarom draait daar nog voor. Heeft Piet Bervoets zelf lachend bevestigd . Weet alleen niet wanneer dat contract zal aflopen....

Posted by Dr. Kuipers on May-02-2002 14:47:

Zoals Blik ook al zei, meetal draait ie best vette platen, als ik naar zn set van afgelopen TE luister heb ik zoiets van, goeie platen, maar dta gescratch van PPK was kut en het mixen van platen is ook nie echt perfect.
Ik zo ook liver Judge Jules of Armin als vaste ID&T DJ zien...
Gielen is eigenlijk ook zon vaste DJ en hem vind ik altijd wel flex draaien eigenlijk, op alle TE's vond ik hem 1 van de beste...

Posted by DjSuez on May-02-2002 14:55:

Ik heb em sinds sensation 2001 een btje vermeden, maar daar vond ik t ook best een lekker opwarmertje, alleen dat gescratch is idd gewoon verschrikkelijk. Hij ging op TE 2001 in utrecht zelfs rappen!! dat gaat te ver natuurlijk...maar hij draait we leuke platen, alleen allemaal bekende, met toch wel een hoog commercieel gehalte, en dat vind ik niet leuk, maar ieder zen ding natuurlijk. En over dat contract: ik hoop dat het snel afgelopen is.... Ik heb over Gielen ook niet te klagen, die draait wel lekker.

Posted by Smirnoff on May-02-2002 15:29:

Jean mag best op feesten blijven draaien van mij all��n dan wel als eerste die mis ik toch altijd Fart Fart Fart

Posted by TimeportE on May-02-2002 15:46:

Re: Moet Jean op feesten blijven draaien??

quote:
Originally posted by DjSuez
ik zou zeggen: doe mij maar Judge Jules of Armin van Buuren als vaste gast op die feesten!! ( of tiesto natuurlijk, maar die komt er helemaal niet meer...)

uuh judge jules heeft ook vaak de neiging om zijn sets te verneuken hoor!
volgens mij als je the judge standaard zou laten draaien op een id&t feest zou hij naarmate de tijd vordert ook minder gaan draaien (maar das natuurlijk maar een opvatting van mij)
en dat jean scratched/fart() ja.. maar ik ken echt veel lui die dat gewoon UBER vet vonden.. helaas!
draaien kan die wel, iets miner geexperimenteer en hij zou van mij wel altijd mogen draai hoor (maar het liefst om het feest ofzo)..

Posted by BlaiR.WitcH on May-02-2002 16:55:

laatste keer dat ik heb kunnen genieten van um was innercity 2000.
op TE was ut idd een beetje teveel van ut goeie.
als eerste draaien op een feest is volgens mij dus ook
een goed alternatief.

Posted by SnuggLe on May-02-2002 17:01:

Wat denk je nou zelf????

Het antwoord is wat mij betreft een duidelijke NEE!

Greetz,
SnuggLe

Posted by magrec on May-02-2002 17:22:

Ik zie niet in waarom.
Veel mensen vinden jean nog steeds goed.
Ik zie niet in waarom hij nou niet meer op een feest zou mogen draaien alleen maar omdat ie scratcht. Ach ja

Posted by John on May-02-2002 17:24:

tja, eindeloze discussie:P hij schrikt mij iig af hahah, zonder scatchen en zonder dat arrogante gedrag zou ie misschien best oke zijn, maja

Posted by Biohazard on May-02-2002 17:59:

ach..Jean is een hele goede DJ. Platenkeuze is hij heel strak en mixtechnish gezien kan hij er wat van. Dit heeft hij bewezen toen hij steeds voor dance department draaide. Helaas heeft hij het verkeerde attitude en verkloot de boel als hij voor publiek draait (meestal omdat hij teveel smirnoff drinkt )

persoonlijk heb ik liever dat ze gielen en judge jules NIET meer laten draaien op feesten, die gasten draaien veel te commercieel. ID-T moet meer buitenlands talent nemen, bijvoorbeeld Paul van Dyk of Matt Hardwick.

Posted by Blik on May-02-2002 18:01:

quote:
Originally posted by Biohazard
meer buitenlands talent nemen, bijvoorbeeld Paul van Dyk

vonk wel komisch

Posted by DjSuez on May-02-2002 18:03:

Dat Gielen commercieel draait ok, maar The Judge?? Hij draait misschien bekende nrs, maar zeker niet commercieel, das wel een verschil namelijk. En Jean is misschien technisch idd niet slecht, maar zijn attitude is gewoon zuigend...en daar heb ik een hekel aan. En h�j draait juist commercieel!!

Posted by DJ Bazz on May-02-2002 19:05:

van mij mag ie, zolang ie mij maar niet in de weg gaat lopen, dus dat hij op feestjes staat, waar ik eigenlijk heen wil

Posted by magrec on May-02-2002 19:15:

quote:
Originally posted by DjSuez
Dat Gielen commercieel draait ok, maar The Judge?? Hij draait misschien bekende nrs, maar zeker niet commercieel, das wel een verschil namelijk. En Jean is misschien technisch idd niet slecht, maar zijn attitude is gewoon zuigend...en daar heb ik een hekel aan. En h�j draait juist commercieel!!

wat the fuck heeft een attitude nou te maken met hoe iemand draait??

Posted by Blik on May-02-2002 19:24:

quote:
Originally posted by magrec

wat the fuck heeft een attitude nou te maken met hoe iemand draait??

heel erg veel

hoe zou jij het vinden als sander kleinenberg als een zatte aap achter de draaitafels gaat staan om zo heel zijn set te verneuken met slecht gemix en kutgescratch??

als zijn attitude wat beter was zou die zoiezo niet zat achter de TT's gaan staan...

Posted by magrec on May-02-2002 19:48:

quote:
Originally posted by Blik

heel erg veel

hoe zou jij het vinden als sander kleinenberg als een zatte aap achter de draaitafels gaat staan om zo heel zijn set te verneuken met slecht gemix en kutgescratch??

Dat zou ik klote vinden (dat zat zijn boeit niet mocht ie dan kut mixen dan wordt het wat anders) en om hem dan meteen te weren van alle feesten? Er zijn genoeg dj's die wel ��ns wat minder draaien of dat nou komt omdat ze zat zijn of iets anders so be it.... Is dat dan trouwens representatief voor iemands houding? Een dj staat er om plaatjes te draaien lekkere plaatjes het liefst goed gemixed... dj worshipping/hating wordt soms zo serieus genomen..

quote:

als zijn attitude wat beter was zou die zoiezo niet zat achter de TT's gaan staan...

Welke houding wat voor houding????
Hij heeft de maling aan iedereen die kritiek op hem heeft...Groot gelijk (in zijn geval)...

Een dj is er om plaatjes te draaien meer niet.

Posted by Blik on May-02-2002 19:54:

ik gaf alleen maar antwoord op je vraag, het heeft er veel mee te maken, op elk groot feest zie je DJ Jean met z'n fles wodka achter de draaitafels staan, dat vind ik dus een slechte houding, en dat heeft denk ik wel invloed op zijn manier van draaien. Als je zat bent is je co�rdinatievermogen vermindert, dus dat heeft best veel invloed.

ik vind ook niet dat DJ Jean weg moet blijven ofzo (op wat minder feestjes draaien zou wel fijn zijn), maar ik vind wel dat als die 10000 euro krijgt om z'n showtje op te voeren, dat die dat dan wel serieus moet doen, en dan niet zat achter de draaitafels gaan staan (als het dronken geen invloed heeft op z'n manier van draaien boeit het mij ook niet veel).

Posted by Joost008 on May-02-2002 20:00:

En Jean moet dus ook nie ze eigen remixes dr in gaan doen want daar verneukt die dus toch wel echt ff ze set mee bijvoorbeeld met de jean mix van fucking society da vinnik dus wel zo'n bagger mix he, verder draaitie SOMS bes wel lekker

Grtz

Posted by New Wave on May-02-2002 20:15:

Jean moet gewoon lekker op scholieren-parties gaan draaien, dan kan hij al die sletjes de grond in neuken........zijn mentaliteit is echt als de leeftijd van een foetus.......onprofessioneel gedrag van die mafkeees....blegh

Posted by Smirnoff on May-02-2002 20:19:

quote:
Originally posted by Biohazard
(meestal omdat hij teveel smirnoff drinkt )

Lekker h� !!

Posted by Joost008 on May-02-2002 20:30:

quote:
Originally posted by New Wave
zijn mentaliteit is echt als de leeftijd van een foetus.......onprofessioneel gedrag van die mafkeees....blegh

whehehe Dreug

Posted by Nook on May-02-2002 20:49:

ik heb het liever niet, hij draait gewoon niet echt lekker, zachtjes uitgedrukt.

Posted by eXos on May-02-2002 22:37:

FART...FART...FART

Pages (2): [1] 2 »