TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Facebook
har spottat n�gra av er p� facebook .. finns det flera? kanske styrrar up SWE-TA lite till liv igen 
Jag la nyligen ner min facebook sida, blev f�rmycket med allting. Addade f�rresten dig d�r (trodde jag...) men det visade sig vara en annan snubbe. Han kunde inte ett ord svenska 
Adda mig ni som vill
och H�R �r jag 
�r Facebook lika popul�rt som n�r det slog igenom h�r i Sverige? K�nns inte som man h�r lika mycket om det, eller att folk �r d�r lika mycket.
Jag finns inte d�r, s� det �r bara lite spekulation fr�n min sida 
�n s� l�nge skulle jag vilja p�st� att kurvan bara g�tt upp�t, men kulmen �r nog ganska snart n�dd. Om det sedan stannar d�r eller det kommer att avta i popul�ritet f�r v�l tiden utvisa.
Jag tycker att man har b�ttre �verseende �n p� myspace s� d�rf�r tycker jag att det �r trevligt 
| quote: |
| Originally posted by ScuL Jag tycker att man har b�ttre �verseende �n p� myspace s� d�rf�r tycker jag att det �r trevligt |
| Originally posted by Laszlo Det g�r inte ens j�mf�ra med myspace. Myspace �r ett digitalt avlopp... |
ut�ver att ha kontakt med gamla polare ser jag ingen st�rre nytta med facebook. jag har fortfarande inte fattat varf�r folk skickar olika tester och trams till varandra "se hur m�nga �l jag kan dricka p� 5 minuter" eller "r�dda hasselm�ssen i �ngermanland!!".
S�llan har jag sk�dat s� mycket skit.
| Originally posted by RebeL9 ut�ver att ha kontakt med gamla polare ser jag ingen st�rre nytta med facebook. jag har fortfarande inte fattat varf�r folk skickar olika tester och trams till varandra "se hur m�nga �l jag kan dricka p� 5 minuter" eller "r�dda hasselm�ssen i �ngermanland!!". S�llan har jag sk�dat s� mycket skit. |
Jag har inte fattat hur man orkar med allt tjafs, tester och en j�vla massa skit... Men det �r ett bra s�tt att kunna h�lla eller �teruppta kontakten med gammla v�nner
| Originally posted by RebeL9 ut�ver att ha kontakt med gamla polare ser jag ingen st�rre nytta med facebook. jag har fortfarande inte fattat varf�r folk skickar olika tester och trams till varandra "se hur m�nga �l jag kan dricka p� 5 minuter" eller "r�dda hasselm�ssen i �ngermanland!!". S�llan har jag sk�dat s� mycket skit. |
En mass ignore knapp f�r alla j�vla invitations �r min h�gsta �nskan f�r detta �r. Eller even better - m�jlighet till blockera invitations.
| Originally posted by Laszlo En mass ignore knapp f�r alla j�vla invitations �r min h�gsta �nskan f�r detta �r. Eller even better - m�jlighet till blockera invitations. |
Lite shameless promotion - nu kan man �ven "Become a fan" av mig p� fejjan 
http://www.facebook.com/pages/Laszlo-Mag/8691834140
| En mass ignore knapp f�r alla j�vla invitations �r min h�gsta �nskan f�r detta �r. Eller even better - m�jlighet till blockera invitations. |
| Lite shameless promotion - nu kan man �ven "Become a fan" av mig p� fejjan |
| Originally posted by ColinZeal H�ller med! Hade ju beh�vt f�r ett par dar sen: |
Daaaaaaaaaaaaaamn! F�rsent nu!