TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Welke DJ(s) zou jij graag willen zien/horen in 2008?
Pages (2): [1] 2 »
Welke DJ(s) zou jij graag willen zien/horen in 2008?
Marcus Schossow
Breakfast
Daniel Kandi
Kris O'Neil
Daudmau5
DJ Shah
Jon O'Bir
John O'Callaghan
Super8 & Tab
Thomas Bronzwaer
Andy Moor
En natuurlijk Galen Behr, Leon Bolier and Re:Locate!
sinds wanneer mogen hollanders hier threads maken? 
maar enfin om op de vraag te antwoorden:
John Digweed
Sasha
James Zabiela
One + One
John 00 Fleming
Ti�sto
Marco V
16 Bit Lolita's
Bart Van Wissen
Eelke Kleijn
Jonas Steur
Eric Prydz
Deadmau5
Boys Noize
Jody Wisternoff
als ik de kans ertoe krijg om 1 van deze namen te zien zal ik het in 2008 zeker niet laten liggen
Volgende namen wil ik nog wel eens terugzien:
- Ti�sto: is al een hele tijd geleden dat ik hem nog aan het werk heb gezien (van in de Versuz) en kijk er naar uit om hem op TE aan het werk te zien
- John 00 Fleming: vorig jaar tweemaal aan het werk gezien en heeft vorig jaar voor mij ongetwijfeld de twee beste sets gespeeld die ik vorig jaar heb gehoord. Zou dit jaar normaal weer gevraagd worden voor de B2B area op Tomorrowland. Afwachten of dat het geval zal zijn, ik zou er in ieder geval niets op tegen hebben.
- Airwave: nog maar ��nmaal aan het werk gezien (op TL heb ik hem gemist omdat hij samen met J00F draaide). Aangezien het dit jaar zijn laatste live performance zal zijn, is dat iets wat ik zeker niet wil missen
- John O'Bir: vond ik wel goed afgelopen jaar in Illusion
namen die ik nog niet aan het werk heb gezien:
- Christopher Lawrence (staat al lang op mijn lijstje)
- Ja�a
- Miika Kuisma
- Wizzy Noise
- Oliver Prime
- Galen Behr
- Gareth Emery
- Menno De Jong
- ...
mogrlijk vul ik het lijstje later nog wel aan 
| quote: |
| Originally posted by Config John Digweed Sasha James Zabiela One + One 16 Bit Lolita's Bart Van Wissen Eelke Kleijn Eric Prydz Jody Wisternoff |
In Nederland kan je elke maand wel ��n of meerdere van die namen aan het werk zien, �n staat het publiek er ook voor open...
Marcus Sch�ssow
Andrew Bennett
Jonas Steur
Menno de Jong
Sied van Riel
Gareth Emery
Above & Beyond
Armin van Buuren
Markus Schulz
Agnelli & Nelson
Benya
Tomas Haverlik
Ilya Malyuev
Ormatie
Jaytech
David West
John Digweed
Sasha
James Zabiela
Nic Fanciulli
Eelke Kleijn
Eric Prydz
Deadmau5
Jody Wisternoff
Pole Folder
Daft Punk
Sven Vath
Andre Galuzzi
Guy Gerber
Gui Boratto
Gregor Tresher
Aril Brikha
Trentemoller
Stephan Bodzin
Guy J
Adam Beyer
Joris Voorn
Monika Kruse
...
| Originally posted by Config sinds wanneer mogen hollanders hier threads maken? ![]() |

Sven V�th
Tiesto
16 Bit Lolita's
Stephan Bodzin
Guy Gerber
Dimitri Andreas / Mr Sam
Markus Schulz
Joris Voorn
Andy Duguid
Oliver Prime
Zet ze maar allemaal op tomorrowland 
| Originally posted by FCB_Fanatic - Airwave: nog maar ��nmaal aan het werk gezien (op TL heb ik hem gemist omdat hij samen met J00F draaide). Aangezien het dit jaar zijn laatste live performance zal zijn, is dat iets wat ik zeker niet wil missen |
| Originally posted by TOR Za 1/3 in Ieper blijkbaar. Samen met Fire & Fred Baker. Geen idee of er nog namen bijkomen. |
| Originally posted by Push2005 Joris Voorn |
| Originally posted by TOR Za 1/3 in Ieper blijkbaar. Samen met Fire & Fred Baker. Geen idee of er nog namen bijkomen. |
John Dahlback was ik nog vergeten!
| Originally posted by FenixStyle De locatie is helaas wel een jeugdhuis waar plaats is voor slechts 300man.. |
Ik wil Above & Beyond nu eindelijk wel eens live zien. Ze zijn me de laatste 2 jaar telkens door de vingers geglipt. Die onvergetelijke set van Giuseppe Ottaviani wil ik ook zeker nog wel eens meemaken, een muzikaal genie.
Ook op Tomorrowland: Airwave die ik best wel beestig vond. Zone showmens. :-)
Laatste set???
Manuel Le Saux heb ik daar grotendeels gemist en zou ik dus wel eens volledig willen aanschouwen.
Alex M.O.R.P.H. zal ik op Trance Energy wel zien, evenals Nic Chagall en John O'Callaghan.
Naar Misja Helsloot en Ronski Speed ben ik ook zeer benieuwd.
Misja Helsloot is technisch een ramp.
Moest ik een kat hebben, ze zou beslist beter mixen dan Misja.
Zijn platenkeuze daarentegen was vroeger meer dan behoorlijk. Op dit moment echter heb ik er geen idee meer van. Draait de mens nog wel?
Mijn persoonlijke favorieten voor 2008 zijn hetzelfde als vorig jaar; graag nog een paar keer Kevin Jee, Phiphi, Marko of een retroachtige Yves Deruyter. Verder hoop ik nog op een Taucher en/of RMB.
En in verband met die Bonzai-area op Tomorrowland 2008; waarom geen Philippe van Mullem, Aldo M en een live act van Axel Stephenson en Frederico Santini (Blue Alphabet, Phrenetic System!), samen met ne set van Dave Davis, Laurent Veronnez, Franky Jones, Mike, en de rest van die oude garde... . Voor ��n keer willen die hun kot toch nog wel eens buitenkomen zeker! Steve Gibbs! Waarom niet?
Ha nee, we zijn 2008. Dan mag er over vroeger niet meer gesproken worden.
Ik ga boven nog eens de vinyl van Limited Growth - No Fate opleggen, twijfelend tussen de Quadran mix en de Santini & Stephenson Mix.
Kan het nog pessimistischer ? Die kerels die jij nu allemaal aanhaalt zijn ook ooit nieuw begonnen h�. Moesten ze toen allemaal jouw ingesteldheid gehad hebben zou er ook niet veel van in huis gekomen zijn...
Wat betreft Misja geef ik je volomen gelijk. Prachtige platenkeuze maar mixt o zo slecht. Ik veronderstel/hoop dat dat euvel ondertss opgelost is want ik spreek ook over een jaar of twee geleden.
| Originally posted by The_G0dfather Ik veronderstel/hoop dat dat euvel ondertss opgelost is want ik spreek ook over een jaar of twee geleden. |
Pessimistisch? Nee. Ik vind het enkel bijzonder jammer dat die Bonzai-bende van vroeger helemaal verdwenen is. Waarom mag er niet meer over gesproken worden? Waarom mogen ze niet meer gevraagd worden voor - al was het maar - een ��nmalig setje? Het zijn in zekere zin toch pioniers in het wereldje.
Het argument dat de trance van vroeger niet meer aanslaat is oeverloos gezever. Vorig jaar op TL ging niet toevallig het dak van de Bonzai-tent eraf, net toen YDR The Rebel speelde. Op Nature One hetzelfde; de Classic Terminal zit daar elke editie afgeladen vol. Ik blijf erbij dat in de trancewereld een set van ��n of andere grootheid die zijn oud werk bovenhaalt, zeker niet minder succes zal hebben dan een hedendaagse Markus Schulz, Leon Bolier of David West (die met de vinyls van Antiloop nu waarschijnlijk zijn gat afveegt).
Het argument dat ze zelf niet meer geinteresseerd zouden zijn is ook vaak gehoord, doch nog altijd niet bewezen. Het zou me eerlijk gezegd verbazen als een Van Mullem vanuit zijn luie zetel vriendelijk bedankt om nog eens zijn goede oude Quadran's te komen opleggen.
En artiesten als Phiphi of Kevin Jee draaien gelukkig nog steeds mee. Geen enkele reden dus om pessimistisch te zijn. Enkel die oude Bonzai-garde zou nog een keer mogen samenkomen. En waarom niet op Tomorrowland in Boom? Op een scheet van hun legendarische winkel in Deurne. Want een Manuel Le Saux of Guiseppe Ottaviani hebben wat mij betreft noch op persoonlijk, noch op muzikaal vlak iets te maken met Bonzai.
Bonzai forever! Deurne forever!
| Originally posted by Progrez Pessimistisch? Nee. Ik vind het enkel bijzonder jammer dat die Bonzai-bende van vroeger helemaal verdwenen is. Waarom mag er niet meer over gesproken worden? Waarom mogen ze niet meer gevraagd worden voor - al was het maar - een ��nmalig setje? Het zijn in zekere zin toch pioniers in het wereldje. Het argument dat de trance van vroeger niet meer aanslaat is oeverloos gezever. Vorig jaar op TL ging niet toevallig het dak van de Bonzai-tent eraf, net toen YDR The Rebel speelde. Op Nature One hetzelfde; de Classic Terminal zit daar elke editie afgeladen vol. Ik blijf erbij dat in de trancewereld een set van ��n of andere grootheid die zijn oud werk bovenhaalt, zeker niet minder succes zal hebben dan een hedendaagse Markus Schulz, Leon Bolier of David West (die met de vinyls van Antiloop nu waarschijnlijk zijn gat afveegt). Het argument dat ze zelf niet meer geinteresseerd zouden zijn is ook vaak gehoord, doch nog altijd niet bewezen. Het zou me eerlijk gezegd verbazen als een Van Mullem vanuit zijn luie zetel vriendelijk bedankt om nog eens zijn goede oude Quadran's te komen opleggen. |
ik ben er zeker van dat die mannen behoorlijk makkelijk bereikbaar zijn
| Originally posted by Progrez Want een Manuel Le Saux of Guiseppe Ottaviani hebben wat mij betreft noch op persoonlijk, noch op muzikaal vlak iets te maken met Bonzai. |
Ik geef Progrez voor de verandering wel eens (deels) gelijk. Voor zo'n Bonzai-tent moeten ze toch wel genoeg effectief Bonzai-volk kunnen vinden? Als Ottaviani en co dan toch op de lineup moeten staan, noem het dan toch gewoon de trance-tent? Maar nu plakt het Bonzai-etiket er duidelijk op, en dan zou ik ergens toch ook uitsluitend Bonzai-legendes verwachten. Wat ze draaien maakt me zelfs niet veel uit, het hoeft niet allemaal retro, bonzai exclusief of puur eigen werk zijn. En ik denk ook dat toch een groot deel van die oude garde nog eens voor ��n keer uit hun zetel zou willen komen voor zo'n evenement.
Voor de rest vind ik wel dat er in Belgi� toch net iets t� hard met die retro blijft gedweept worden. 
@Progrez: Ik ben zeker niet vies van wat retro, integendeel zelfs. Ik hou ook wel eens van die goeie ouwe sound, die bijwijlen beter is dan veel producties van nu.
ECHTER: jij bent gwn in de tijd blijven steken.
Je moet nu niet doen alsof er na 1996 niets deftigs meer uitgebracht werd ey.
Misja Helsloot zou wel eens een ramp kunnen zijn, ik heb em nooit zien draaien, dus dat weet ik niet. Ik weet alleen dat zijn eigen producties en tracklisten meestal wel in orde zijn. Iets zoals een Blue Monkey vond ik toch wel dik in orde.
Akkoord dat Vandit-man Giuseppe niets met Bonza� te maken heeft, maar in godsnaam: NIETS tegen Giuseppe, want die heeft het dak eraf gespeeld. Mijn persoonlijk hoogtepunt van dat weekend. Zonde dat je hem gemist hebt toen.
Een echt Bonza�-avondje zou wel eens te appreci�ren zijn, maar laten we in onze nostalgische bui het heden niet vergeten.
Progez blijft me verbazen inzake de genialiteit van zijn posts.
@ Progrez: http://partyflock.nl/party/106192:B...tes_Bonzai.html
Ik snap dat "Bonzai" in .nl wat minder leeft dan back in Belgie maar toch, dit aantal bezoekers geeft (mij in ieder geval) niet direct aanleiding te denken dat er behoefte is naar meer van dit soort feestjes.
Tilburg is daarbij niet eens zover van Belgie.
Ik heb zelf ook veel met Bonzai en ken ook een aantal mensen die die hard Bonzai fan zijn dus mocht je eens het initiatief willen nemen een Bonzai feestje te willen organiseren dan kunnen we onze krachten wellicht bundelen 
Ik ben vroeger overigens weleens in de Cherrymoon geweest, doen ze daar niks meer?
http://www.youtube.com/watch?v=FlLo...tes_Bonzai.html
[[ LINK REMOVED ]]
Ook erg lekker 
Af en toe een Cherry Moon retro avondje ja. Daar zie je nog wel eens een Yves Deruyter of een Phiphi of een Kevin Jee draaien. (Mijn vermoeden is dat Progrez daar ook terug de smaak te pakken heeft gekregen
)
NL kan op dat vlak echt wel niet met Belgi� vergeleken worden, zeker niet met de link van 1 siteje.