TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- moet ik tickets voor de tijd regelen of niet?
moet ik tickets voor de tijd regelen of niet?
Hey,
zat net ff wat rond te neuzen (je moet toch wat als je je verveelt; of iig geen zin heb), en toen kwam ik dit tegen:
date: donderdag 9 mei
time: 22.00 - 05.00
dj's: tiesto & cor fijneman
vvk: GWK, VVV, post office, the matrixx (ticketservice)
price: 20 euro (
)
leek mij flex feest toe, maar nou vroeg ik me af of ik er verstandig aan doe kaartjes VOOR de tijd te halen of niet... is het daar altijd retedruk of pas ik er sowieso wel bij in als ik een beetje op tijd ben (zeg 23.00)
en gaan er nog meer mensen??
Nee man.. bij tiesto is het nooit druk.. mannetje of 3 a 4 altijd maar..
wat ik weet is dat in de matrixx 5000 man kunnen, maar dat die kaarten meestal wel snel weg zijn.. en al helemaal als tiesto komt draaien.. dus ik zou wel opschieten! 
en ik zie op de site dat het 20+ is... wordt dat een probleem? (lees: wordt er op leeftijd gechecked of niet?)
en gaan die 5000 tickets echt allemaal voor de tijd de deur uit?? verdamme, dan moek nog weer achter tickets aan ook....
Zou ze wel ff vantevoren halen, wij wouden met koninginnedag nog naar de matrixx maar het was uitverkocht 
dus het slimst is gewoon ff vantevoren een kaart halen als je echt vanplan bent tegaan!!
| quote: |
| Originally posted by TimeportE wat ik weet is dat in de matrixx 5000 man kunnen, maar dat die kaarten meestal wel snel weg zijn.. en al helemaal als tiesto komt draaien.. dus ik zou wel opschieten! |

| Originally posted by Ding Chavez Ook als je kaartje hebt beetje vroeg er zijn, door nogal streng deurbeleid duurt het lang voor je binnen bent... |
| Originally posted by Ding Chavez rofl, is dat dan voor guiness book of records??? Die kunnen er echt niet in hoor, of je moet echt gaan proppen ![]() Denk dat er zo'n 2000-2500 man in kunnen, en ja ik zou kaartejs vantevoren halen. |

Ik heb er zekerz zin in KW, hoop echt dat ze nog tickets hebben...
Kunnen we gelijk ff Ding Chavez meeten, heb ik op Qontact gemist blijkbaar....
Nou zie ik redelijk vaak hier TA'ers zich afvragen of ze ergens wel binnen komen of niet.
Ben zelf nog nooit geweigerd en zie het eigenlijk ook nooit gebeuren(heb nog nooit iemand geweigerd zien worden dus..) .
Als jij je gewoon relaxed en zelfverzekerd gedraagt kom je altijd wel binnen.Tenzij je je aussie,nike petje,nike air max en gouden konings ketting uit de kast trekt,dan zou je best weleens risico kunnen lopen...
| Originally posted by DjRV Nou zie ik redelijk vaak hier TA'ers zich afvragen of ze ergens wel binnen komen of niet. Ben zelf nog nooit geweigerd en zie het eigenlijk ook nooit gebeuren(heb nog nooit iemand geweigerd zien worden dus..) . Als jij je gewoon relaxed en zelfverzekerd gedraagt kom je altijd wel binnen.Tenzij je je aussie,nike petje,nike air max en gouden konings ketting uit de kast trekt,dan zou je best weleens risico kunnen lopen... |
| Originally posted by DjRV Tenzij je je aussie,nike petje,nike air max en gouden konings ketting uit de kast trekt,dan zou je best weleens risico kunnen lopen... |
(geintjuh!!!
)
| Originally posted by TimeportE wat ik weet is dat in de matrixx 5000 man kunnen, maar dat die kaarten meestal wel snel weg zijn.. en al helemaal als tiesto komt draaien.. dus ik zou wel opschieten! |

gewoon halen die kaarten, dat feest wordt echt wel uitverkocht, en als je er niet inkomt kun je ze alsnog wel verkopen
Als je nog wilt gaan, kaarten halen. Verleden week vrijdag heeft een vriend van me kaarten voor ons gehaald en volgens postkantoor gingen ze aardig hard.
Deurbeleid durf ik niks over te zeggen, ook de eerste keer Matrixx.
DJ Bazz heeft gelijk, kaarten kan je alsnog aan de deur doorverkopen als je echt geweigerd wordt. Maar hoe oud ben je dan ? Ik neem aan boven de 18 jaar. Ga er dan vanuit dat je dan gewoon binnenkomt.
| Originally posted by Blik zoals die KUTkampers (geintjuh!!! ) |
He man, ik weet niet hoor, ik ben 17, en ik ga al sinds men 14e uit naar discotheken, en sinds men 16e naar grote feesten, en ik ben nog nooit op leeftijd gecontroleerd, maar mijn vrienden (die 1 a 2 jaar ouder zijn, LOL) wel, dus t ligt er aan hoe je eruit ziet, ik ben best lang, en dat scheelt ook wel natuurlijk. Maar ja, ben ik bijna 18 (in juni), sta ik bij Qontact, vraagt er zon gekke gast naar men legitimatie?! maar toen liet ik men OV kaart zien, waar vanaf schreeuwt dat ik 17 ben, en hij liet me gewoon door, dus ik vind het allemaal een beetje vaag met die controles..maar ik zou zeggen: gewoon proberen, Tiesto en Fijneman zijn het waard!!
Hi all,
Over de Matrixx:
De eerste keer dat ik er was viel het publiek me een beetje tegen. Ik heb mensen gezien (kampers
??) met Nike's, aussies en zelfs NEC-shirtjes. Puur provocatie dus. Ik heb me dus niet echt vermaakt die avond. Volgens mij was Jason er toen ook. Het deurbeleid stelde weinig voor moet ik zeggen. Naar mijn mening mogen ze wel 10 x strenger zijn dan tijdens toen.
Greetings,
Blighty
| Originally posted by blighty Hi all, Over de Matrixx: De eerste keer dat ik er was viel het publiek me een beetje tegen. Ik heb mensen gezien (kampers ??) met Nike's, aussies en zelfs NEC-shirtjes. Puur provocatie dus. Ik heb me dus niet echt vermaakt die avond. Volgens mij was Jason er toen ook. Het deurbeleid stelde weinig voor moet ik zeggen. Naar mijn mening mogen ze wel 10 x strenger zijn dan tijdens toen.Greetings, Blighty |
boeiend.
Ik heb er iig nooit last van.
| Originally posted by blighty zelfs NEC-shirtjes |
Ik ben er nu 2x geweest, beide keren was het redelijk vol (maar met Tom Harding was het wel errug vol (ownee, druk is politiek correcter he
)). Idd veel anabolen japies met Gsus truitjes aan en een zonnebank kuur van 7 jaar. Maar verder valt het wel mee. Vrouwtjes waren de laatste keer wel ok, de 1e keer viel het een beetje tegen. En entree duurt idd vaak lang. Met Tom Harding heeft er 2 uur lang een rij van 50 meter ofzo gestaan (met het resultaat dat op het eind mensen gewoon naar huis werden gestuurd omdat het vol zat), had ik gelukkig geen last van want ik was VIP 
Verder wel een leuke tent, alleen wel klote geluid daar (tenzij je midden achter gaat staan, dat is de enige plek waar het wel ok is). Wel veel mooie verlichting enzo.