TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Films in 2008
Pages (3): [1] 2 3 »
Films in 2008
Nog van plan om naar de bioscoop te gaan in 2008, of verheug je je op bepaalde films?
Ik wel.
- Cloverfield (Januari 2008)
- Indiana Jones 4 (Mei 2008)
- Iron Man (Mei 2008)
- The Incredible Hulk (Juni 2008)
Etcetera, etcetera

The Black Knight!
Indiana Jones, hmm weet niet.. na de nieuwe Rambo lijkt het wel of ze een blik gepensioneerde acteurs en oude licenties hebben opengetrokken.
| quote: |
| Originally posted by Chicane The Black Knight! Indiana Jones, hmm weet niet.. na de nieuwe Rambo lijkt het wel of ze een blik gepensioneerde acteurs en oude licenties hebben opengetrokken. |
No Country For Old Men
Hands down!
| Originally posted by Jasperovitsj No Country For Old Men Hands down! |

)
)
)
| Originally posted by Jasperovitsj No Country For Old Men Hands down! |
There Will Be Blood http://www.imdb.com/title/tt0469494/
Lijkt me een erg fijne film!

Ik ben net terug van 3 weken Amerika en heb de volgende films gezien, wat oudere inmiddels die ik nog niet gezien had door gebrek aan tijd en nieuwe.
Het aantal
geeft aan hoe goed of slecht ik de film vond:
- Charlie Wilson's War 

TRAILER
- The Kite Runner 

TRAILER
- National Treasure: The Book of Secrets 

- Hitman 

- Enchanted 

- I Am Legend 

- Shrek The Third 

- Spiderman 3 

- Evan Almighty 

- Dreamgirls 

- Hairspray met oa John Travolta 

- The Gods Must Be Crazy (1981) 

- Knocked Up 

Films die ik zeker wil zien:
Cloverfield
Indiana Jones
Hellboy 2
10.000 BC TRAILER
Wat betreft films die ik zelf laatst heb gezien en goed vond:
-Stranger than fiction
-Reign over me
-Ratatouille
-Atonement
-No country for old men
Films die waarschijnlijk wel de moeite waard zijn in 2008 
-There will be blood
-Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
-The dark night
-Juno
Allemaal leuk en aardig maar het grootste filmnieuws is toch wel dat misschien wel de aller aller aller beste film ooit gemaakt morgen eindelijk op dvd uitkomt!
Heb het hier natuurlijk over blade runner 
| Originally posted by basvh Heb het hier natuurlijk over blade runner |
Is die echt zo goed? Wat is er zo goed aan dan
?
Cloverfield was goddelijk GAAF!!!!

| Originally posted by Remy D Cloverfield was goddelijk GAAF!!!! |
Net 2 Days in Paris gekeken, wat een humor!! Heb me echt rot gelachen
Je moet er wel van houden, het is een arthouse movie.
| Originally posted by Muppy REMY!!!! |
| Originally posted by AirPole Snikkel!!! Je bent er weer, vuile rukker!! Dus de film was vet?? Zit me ook echt op Cloverfield te verheugen! |
| Originally posted by Remy D Hoi hoi ja hij is echt gaaf. Het is zo gaaf gefilmd. In de trant van de Blair Witch maar dan net ietsje anders. Zou hem vandaag weer willen zien maar ik ga nu naar American Gangster. Kan hier naar de film voor 4euro50 met mijn YHA card. Ik zag hier op het nieuws dat Weta Studios heeft toegegeven bezig te zijn met de pakken voor Batman, Superman, Wonderwomen en The Flash. Die gaan schitteren in 1 film. Toen ik dat hoorde begreep ik ook meteen de poster die je ziet in I am Legend (wat een kutfilm trouwens). Je ziet dan een poster met het Batman logo in het Superman logo. En het jaar 2010. |
| Originally posted by AirPole Ja, die Batman vs. Superman logo was mij ook opgevallen in 'I am legend', maar dat moet je denk ik als een grapje opvatten. En over dat Weta Studios waar je het over hebt, is dat niet 'Justice League' ofzo? Volgens mij ligt de productie van die film nu stil, en volgens mij is afstel/annulering nabij. |
| Originally posted by Ouwe Dwaas Ik heb hem net gezien en ik deel je mening Wat een ongelooflijke goede film |
Iemand the Hulk al gezien? Is het wat? Beter dan die film uit 2003? Ben alleen nog maar naar Indiana Jones geweest, en ik vond het erg vet. Niet de beste film van de 4, maar zeker niet de slechtste. Het einde was een beetje lijp.
| Originally posted by AirPole Iemand the Hulk al gezien? Is het wat? Beter dan die film uit 2003? Ben alleen nog maar naar Indiana Jones geweest, en ik vond het erg vet. Niet de beste film van de 4, maar zeker niet de slechtste. Het einde was een beetje lijp. |
.
| Originally posted by AirPole Iemand the Hulk al gezien? Is het wat? Beter dan die film uit 2003? Ben alleen nog maar naar Indiana Jones geweest, en ik vond het erg vet. Niet de beste film van de 4, maar zeker niet de slechtste. Het einde was een beetje lijp. |
Heb dit jaar nog geen echte goeie film gezien, alhoewel Cloverfield en Dunya & Daisy best geinig waren.