TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- גן עדן- הסיפור האמיתי
גן עדן- הסיפור האמיתי
כמה מכם בטח מכירים...
יום אחד בגן העדם חווה קראה לאלוהים.
"אלוהים יש לי בעייה!"
"מה הבעייה חווה?"
"אלוהים, אני יודעת שיצרת אותי וסיפקת לי את הגן הנפלא הזה ואת החיות המדהימות האלו, ואת הנחש המצחיק בטירוף, אבל אני פשוט לא מאושרת".
"אבל מדוע, חווה?" הדהד קול האלוהים..
"אלוהים, אני בודדה, ובא לי להקיא מתפוחים".
"טוב חווה, אם ככה יש לי פיתרון בשבילך: אני אברא אדם רק בשבילך".
"אבל מה זה אדם, אלוהים?"
"האדם יהיה יצור עם חסרונות, והרבה תכונות רעות: הוא ישקר, ירמה, יהיה שחצן ורברבן והוא יעשה לך צרות. אבל, הוא יהיה גדול יותר, מהיר יותר, ויאהב לצוד ולהרוג דברים. כשהוא יהיה חרמן, הוא יראה מטופש, אבל מאחר והתלוננת, אז אני אברא אותו באופן כזה שהוא יספק את תאוותך וצרכייך הגופניים. הוא יהיה חסר דעת, ויתעסק בדברים ילדותיים כמו לריב ולשחק בכדור. הוא לא יהיה נבון, כך שהוא יצטרך את עצתך בשביל לחשוב כמו שצריך".
"נשמע נהדר" אומרת חווה, תוך הרמת גבה אירונית.
"איפה הקאצ', אלוהים?"
"טוב, נו.. את יכולה לקבל אותו רק בתנאי אחד"
"ומהו אלוהים?"
"כמו שאמרתי הוא יהיה גאה, שחצן, ויעריך את עצמו... כך שאת תצטרכי לתת לו להאמין שבראתי אותו קודם..
אז רק תזכרי.. זה הסוד שלנו..
אישה לאישה.."
יש לי רק דבר אחד להגיד
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אם אלוהים אישה אז שישאר במטבח ולא יתעסק אם שטויות
חחחח אריק הרגת אותי עכשיו
חהחהחהחהחחהחהחהחהחחהחה
נחמד מאוד
מזה השטויות האלה
חחחחחחחח
רפי גינת סיפר לך את זה?
"כל האמת מאחורי הסיפור"
לא אהבתי את זה... סתם נראה לי מופלץ
וזה לא היה מצחיק במיוחד
אל תיקח אישית נייקון
חחח
לא לקחתי אישית
גם אני לא אהבתי
זה סתם היה מצחיק וחבר שלי נתן לי את זה אז פירסמתי פה
יש סיפורים יותר טובים אם אתם רוצים אני אביא אם לא אז תגידו ואני לא אביא יותר
חחחחחחח, יפה יפה אריק 
אם אלוהים אשה עכשיו אני מבין למה לא היה נס כבר איזה 2000 שנה
היא פשוט הלכה להוריד את הזבל והלכה לאיבוד או משהו
ואם כבר מדברים על הנושא, יש כת שנקראת ראאלים שטוענת שהמילה אלוהים
היא עוות של המלה אלו-הם וזה בעצם אומר
שהם זה חייזרים שכל המופעים של אלוהים בתנ"ך זה בעצם הדרכה שהחייזרים נותנים לבני המין האנושי
(אחד מהם היה בעונה הראשונה של קיציס)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה בולשיט
REL's
זה מצחיק
ובבקשה אל תכנסו לריב אתיקה וחרטות של אלוהים מי הוא מה הוא וכדומה

| quote: |
| Originally posted by Ariels אם אלוהים אשה עכשיו אני מבין למה לא היה נס כבר איזה 2000 שנה היא פשוט הלכה להוריד את הזבל והלכה לאיבוד או משהו ואם כבר מדברים על הנושא, יש כת שנקראת ראאלים שטוענת שהמילה אלוהים היא עוות של המלה אלו-הם וזה בעצם אומר שהם זה חייזרים שכל המופעים של אלוהים בתנ"ך זה בעצם הדרכה שהחייזרים נותנים לבני המין האנושי (אחד מהם היה בעונה הראשונה של קיציס) |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ראיתי את ההוא שהיה בקיציס!! איזה אנשים מאפנים... אבל הם היו שניים לא? אחד עם זקן ארוך כזה מכוער רצח ועוד אחד שדיבר |
טוב
רועי ביקש את הזה עם העובדות אז בבקשה
אתה לא יכול ללקק את המרפק שלך.
קרוקודיל לא יכול להוציא לשון.
הלב של השרימפס נמצא בראשו.
כשאתה מתעטש אומרים לך "BLESS YOU", כיוון שבזמן ההתעטשות
לבך מפסיק לפעום לזמן קצר (MILLISECOND).
מבחינה פיזיולוגית, חזיר לא יכול להסתכל על השמיים.
עכברושים וסוסים לא יכולים להקיא.
כמו טביעות אצבעות גם טביעת הלשון היא ייחודית לכל אחד.
שתן של חתול זוהר תחת אור שחור.
לגיעגוע של ברווז לא יוצר הד. אף אחד לא יודע למה.
35% ממפרסמי הודעות היכרויות, הם אנשים נשואים.
הרכבת אוזניות, רק לשעה, מגדילה את כמות הבקטריות באוזן פי
700 .
עכברושים מתרבים כל-כך מהר, כך שאחר 18 חודשים לשני
עכברושים יכולים להיות מעל מיליון צאצאים.
אם תתעטש חזק אתה יכול לסדוק צלע. אם תנסה לעצור עיטוש אתה
עלול לקרוע וריד בראש או בצוואר ולמות. ואם תתאמץ להשאיר את
עינך פתוחות הן עלולות לצאת החוצה.
ו………
מעל 75% מהאנשים שקוראים מייל זה מנסים ללקק את המרפק שלהם.
| quote: |
| Originally posted by NyKoN טוב רועי ביקש את הזה עם העובדות אז בבקשה אתה לא יכול ללקק את המרפק שלך. קרוקודיל לא יכול להוציא לשון. הלב של השרימפס נמצא בראשו. כשאתה מתעטש אומרים לך "BLESS YOU", כיוון שבזמן ההתעטשות לבך מפסיק לפעום לזמן קצר (MILLISECOND). מבחינה פיזיולוגית, חזיר לא יכול להסתכל על השמיים. עכברושים וסוסים לא יכולים להקיא. כמו טביעות אצבעות גם טביעת הלשון היא ייחודית לכל אחד. שתן של חתול זוהר תחת אור שחור. לגיעגוע של ברווז לא יוצר הד. אף אחד לא יודע למה. 35% ממפרסמי הודעות היכרויות, הם אנשים נשואים. הרכבת אוזניות, רק לשעה, מגדילה את כמות הבקטריות באוזן פי 700 . עכברושים מתרבים כל-כך מהר, כך שאחר 18 חודשים לשני עכברושים יכולים להיות מעל מיליון צאצאים. אם תתעטש חזק אתה יכול לסדוק צלע. אם תנסה לעצור עיטוש אתה עלול לקרוע וריד בראש או בצוואר ולמות. ואם תתאמץ להשאיר את עינך פתוחות הן עלולות לצאת החוצה. ו……… מעל 75% מהאנשים שקוראים מייל זה מנסים ללקק את המרפק שלהם. |
הנה עוד אחד שאהבתי
הוראות: איך להוציא כסף בכספומט
גברים:
1. סע לבנק, תחנה, גש לכספומט.
2. תכניס את הכרטיס.
3. הקש את הקוד ואת הסכום הרצוי לך.
4. קח את הכסף, הכרטיס והפתקית.
5. סע חזרה.
נשים:
1. סעי לבנק.
2. תחני את המכונית.
3. נסי שוב.
4. שוב....הצלחת.
5. תבדקי את האיפור במראה.
6. שימי בושם.
7. תבדקי את התסרוקת עם היד.
8. חפשי את הכרטיס בתיק.
9. גשי לכספומט, הכניסי את הכרטיס... נדחה.
10. תחזירי את הטלכרד לתיק.
11. חפשי את כרטיס הכספומט!
12. הכניסי את הכרטיס.
13. חפשי את קופסת הטמפונים (שם רשום הקוד הסודי) בתיק.
14. הקישי את הקוד..
15. תלמדי את הוראות השימוש של הכספומט במשך 2 דקות.. נפלט הכרטיס.
16. הכניסי אותו שוב.
17. הקישי את הקוד.. שגוי.
18. נסי שוב.. הצלחת.
19. הקישי את הסכום הרצוי.
20. לחצי "בטל".
21. הקישי סכום גדול יותר.
22. לחצי "בטל".
23. הקישי את הסכום המינימלי.
24. החזיקי אצבעות.
25. הוציאי את הכסף.
26. חזרי למכונית.
27. חפשי את המפתחות בתיק.
28. בדקי איפור במראה.
29. התניעי את המכונית.
30. סעי 50 מטר.
31. עצרי.
32. סעי חזרה לבנק.
33. גשי חזרה לכספומט.
34. הוציאי את הכרטיס והפתקית מהמכונה.
35. חזרי למכונית.
36. זרקי את הכרטיס והפתקית על המושב לידך.
37. בדקי את התסרוקת עם היד.
38. נסי להשתלב בתנועה.. ללא הצלחה.
39. עצרי.
40. נסי להשתלב שוב.. הצלחת.
41. המשיכי בנסיעה.
42. ברמזור הראשון שחררי אמברקס...
חחחחחח אהבתי גם את זה!!
תמשיך להביא אותם אחי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!
אהבתי נייקון!! 
בונא באמת אי אפשר ללקק את המרפק!

איזה מפגר אני מרגיש אחרי שניסיתי ללקק לעצמי את המרפק ואז קראתי את השורה האחרונה
אריאל אני בכלל לא חשבתי ללקק את המרפק אבל ראיתי את השורה האחרונה אז ניסיתי.....
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano אריאל אני בכלל לא חשבתי ללקק את המרפק אבל ראיתי את השורה האחרונה אז ניסיתי..... |
מצאתי עכשיו את הזה עם העובדות באנגלית, ואני רואה שיש כמה דברים שלא שמת...
>Did you know...
>
>It is impossible to lick your elbow.
>
>
>A crocodile can't stick its tongue out.
>
>
>
>A shrimp's heart is in its head.
>
>
>In a study of 200,000 ostriches
>over a period of 80 years,
>no one reported a single case where
>an ostrich buried its head in the sand.
>
>
>
>It is physically impossible
>for pigs to look up into the sky.
>
>
>
>A pregnant goldfish is called a twit.
>
>
>More than 50% of the people in the world
>have never made or received a telephone call.
>
>
>Horses can't vomit.
>
>
>
>The "sixth sick sheik's sixth sheep's sick"
>is said to be the toughest tongue twister
>in the English language.
>
>
>If you sneeze too hard, you can fracture a rib.
>If you try to suppress a sneeze,
>you can rupture a blood vessel
>in your head or neck and die.
>If you keep your eyes open by force,
>they can pop out.
>
>
>Rats multiply so quickly that in 18 months,
>two rats could have over a million descendants.
>
>
>Wearing headphones for just an hour
>will increase the bacteria in your ear by 700 times.
>
>
>
>If the government has no knowledge of aliens,
>then why does Title 14, Section 1211
>of the Code of Federal Regulations,
>implemented on July 16, 1969,
>make it illegal for U.S. citizens to have any contact
>with extraterrestrials or their vehicles?
>
>
>In every episode of Seinfeld
>there is a Superman somewhere.
>
>
>A duck's quack doesn't echo,
>and no one knows why.
>
>
>
>23% of all photocopier faults worldwide
>are caused by people sitting on them
>and photocopying their butts.
>
>
>Most lipstick contains fish scales.
>
>
>
>Like fingerprints,
>everyone's tongue print is different.
>
>
>Over 75% of people who read this
>will try to lick their elbow
| quote: |
>23% of all photocopier faults worldwide >are caused by people sitting on them >and photocopying their butts. |
חחחחחחחחחח באמת הזה ם המכונת צילום ענק!!!
והזה עם סיינפלד נכון וזה בדוק!!
החוק עם החייזרים מזכיר לי את הפרק באוז של אתמול...
למה תמיד אוגוסטוס מדבר והוא אתמול דיבר על כל מיני חוקים מאפנים של מדינות בארצות הברית
יש מדינה שאסורים לחתולים ולכלבים להלחם ברחוב... מה הקטע?!?!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.