TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Overload 01-06-02
Pages (2): [1] 2 »
Overload 01-06-02
Check iig de site ff, die zit errug strak in elkaar!!
De Dj' die zullen draaien:
Zaal 1 (Trance Techno):
Marco Bailey
Robert Armani
Marco V
Yves DeRuyter
Punisher
Bas Kunnen (Live)
Philip
Zaal 2 (Hardtrance Hardhouse):
Tom Harding
Kai Tracid
Arne LII
Ghost
Extreme A
Marcel Woods
Jochem
Francois
Het feest duurt van 21:00 tot 7:00 uur en de kaarten kosten �29,-
Het wordt gehouden in de MECC in Maastricht
Nee, niets voor mij, alleen draaid marco bailey dan wel, maarja....de rest......
thx 4 de info.. line up spreekt me in kleine mate aan
.. flyer/banner r0x!
Yep ben er natuurlijk zeker bij als inwoner van maastricht
5 minuutjes lopen!
mijn kaartje heb ik al binnen en de line-up ziet er zeker goed uit! ook de prijs is zeer gunstig. Het MECC is ook echt een super locatie voor zo'n party, ik heb me altijd al afgevraagd waarom ze daar niet eerder/meer party's houden. 
Best wel flexe line-up, alleen ga toch liever naar Qlubtempo 
Jammer dat t zo'n end weg is.. Line-up spreekt me wel aan 
| quote: |
| Originally posted by Dr. Kuipers Best wel flexe line-up, alleen ga toch liever naar Qlubtempo |
Afstand valt toch best wel mee! Voor ons (Flipper & mij) is het ook maar 169 kilometer......
Met vriendelijke groet.
Ik ga hier waarschijnlijk ook heen.. weet het nog niet 100% zeker hangt er vanaf of er mensen bereid zijn om mee te komen met me..
Mestreech is natuurlijk een geweldige partytown en ik denk dat de MECC ook zeker wel geschikt is ondanks dat het een endje weg ligt van midden-NL 
die Line-up is ook chil, maar ja ik heb nog geen idee of ik nog naar die Qlubtempo ga dus het is nog even tobben 
Vette line-up vooral zaal 2 dat zou mijn zaal zijn!!
alleen een beetje tever vanuit enschede
maarja er zijn nog genoeg andere feestjes 
Ok dan!! Overkill als loopje
Norman Rules!!!!!! 
Normaal zeur ik niet over afstanden, maarre..Rosenmontags was nog een stuk dichterbij!
Het is voor mij 335 Km...alias 3,5 uur in de auto en 5 uur in de trein!!!!!
Ik zou het wel supergezellig vinden om een nachtje te feesten met Party, Flipper en Marcello anyhow
Toppers! 
Yeah!
We zijn eruit!
Ik ga binnenkort kaarten halen voor Overload!! het was nog ff twijfelen tussen Qlubtempo, maar uiteindelijk toch voor overload gekozen! Ik heb d'r al lekker zin in!!
Jaaaa inderdaad Flipper, MECC here we come!!! 

De volgende mensen gaan er dus naartoe:
- Partyhardy
- Flipper
- ScuL (waarschijnlijk)
- mr.marcello
Verder nog iemand??
Met vriendelijke groet.
uhh jaaa
ik ben afhankelijk van een aantal Limburgse vrienden die misschien wel of niet gaan.. dus ik ga binnenkort ff wat telefoontjes maken 
[zo'n haast heeft het toch niet, het raakt vast niet uitverkocht
]
Originally posted by ScuL zo'n haast heeft het toch niet, het raakt vast niet uitverkocht ![]() |

Luxeprob
Ziet er indeed sjiek uit mensen. Wel jammer dattik d'r niet bij ben. Me komrad Guus Geluk heeft VIP tickets voor me weten te scoren voor de Bitte Ein Beat party deel 4 (was nou actually jammer?!), dus tsjaah....
Re: Yeah!
| Originally posted by Flipper01 Ik ga binnenkort kaarten halen voor Overload!! |

geloof et of niet maar ik heb gewoon een vrijkaartje van een maat gekregen
dus die treinreis neem ik dan maar voor lief
line up is knetter zeg...moet alleen de volgende dag al op een verlovingsfeest in een strandtent in den haag zijn om 1uur.. wienig slapie
en morgen(eigenlijk van)avond schoolexamen feessie,
IK HEB VAKANTIEEEEEEEEEEEE
he cool dat je ook gaat John!
De volgende mensen gaan er dus naartoe:
- Flipper
- ScuL (waarschijnlijk)
- mr.marcello
- John
- Partyhardy!
meetinkje dan maar?

ff voor de duidelijkheid, mijn Limburgse maten gaan niet naar Overload; dus ik ook niet. Ik ga dus naar QlubTempo in stead 
tsja .. choices ...
hmmm, kai tracid mag snachts wel serieus doorpoken om op tijd te zijn.. amsterdam maastricht is toch best wel een stukkie
| Originally posted by kolkiewolkie hmmm, kai tracid mag snachts wel serieus doorpoken om op tijd te zijn.. amsterdam maastricht is toch best wel een stukkie |

gege
| Originally posted by ScuL zo'n 200km ![]() ik heb het eens in 1 uur en 15 minuten gedaan.. je moet niet vragen wat de snelheid toen was gege |
uhm tsja. gemiddeld 150/160 met uitschieters naar 190 tussen Den Bosch en Eindhoven.. gelukkig zat ik zelf niet achter het stuur 
(het ergste van alles is nog, het stuk waar we het hardste reden stonden de meeste palen hahaha
damn
)
Zo, nog maar 3 uurtjes wachten en dan gaan we helemaal los!
De kriebels gieren al door mijn lichaam
Flipper, mr.marcello & John herken ik zeker, dus wie weet tot straks! iig een hele vette avond mannen!