TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Post je favoriete videoclips
Pages (3): [1] 2 3 »
Post je favoriete videoclips
Nu het embedden van video's blijkbaar geactiveerd is in dit subforum kunnen we hier wel leuke dingen mee bovenhalen.
Post video's die jij origineel vindt of goede herinneringen aan hebt. Video's die je totaal niet afkunt mogen ook 
Om te beginnen; deze hier zal me altijd aan mijn kindertijd doen herinneren, toen ik zo ongeveer mijn eerste stappen in de commerci�le EDM zette (het was ietsje vroeger eigenlijk)
Sash - Mysterious Times
Fantastische synths, vocals & video toch wel vind ik 
Moest ik momenteel op een deftige PC zitten, dan zou hier de videoclip van D*Note - Shed My Skin verschijnen.
en Ecuador beats mysterious times met een straatlengte:
Nu al Take My Love
Ik dacht dat het wat langer zou duren eer die zou opduiken.
speciaal voor Real. Absoluut ��n van de beste clips.
Ok�, een n00b zijnde enzo: hoe kan ik juist zo'n video embedden hier? 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Nu al Take My Love Ik dacht dat het wat langer zou duren eer die zou opduiken. |
| Originally posted by Jasperovitsj Ok�, een n00b zijnde enzo: hoe kan ik juist zo'n video embedden hier? |
Geschifte video van Chris Cunningham voor een al even geschift nummer van Aphex Twin
Prachtige plaat, en de clip geeft gewoon 100% het juiste gevoel erbij
Dit vond ik ook altijd een geweldige clip 
Prodigy clips waren ook altijd speciaal 
Liquid skies ROCKS!!
Die clip van For an Angel had ik zelfs nog nooit gezien. Nice stuff 
Nog ��n uit de geniale tracid-doos
Amai ja, Liquid skies
Ferry & Armin in hun jonge jaren 
Belgische trots
Prachtige platen, ongeloofelijk zomerse clips 
MO-DO FTW

Een v/d beste platen ooit + sterke video, erg passend sfeertje

heeft nog 100MB tot eind vd maand
kan dus niet kijken naar al die oldskool rommel 
| Originally posted by djcresto en Ecuador beats mysterious times met een straatlengte: |

Ge kent het wel. Ik geloof dat ik toch bij de eersten in Belgi� was die de vinyl had.
| Originally posted by Real Moest ik momenteel op een deftige PC zitten, dan zou hier de videoclip van D*Note - Shed My Skin verschijnen. |
en hier vooral de laatste momenten uit 
Gastjes wilt ge der wel altijd auteur en titel bijzetten, ik ga echt nie alles bekijken 
| Originally posted by Progrez Ge kent het wel. Ik geloof dat ik toch bij de eersten in Belgi� was die de vinyl had. |
| Originally posted by Antony ftw ! en deze ook bigtime |
| Originally posted by BZRK Gastjes wilt ge der wel altijd auteur en titel bijzetten, ik ga echt nie alles bekijken |

jaaa die van space lovers is een zeer originele clip en maakt dat je blijft kijken op de ��n of andere manier
Prodigy clips waren ook altijd speciaal ![]() |
Niels Van Gogh is toch een Duitser dacht ik?