TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Jeugdsentiment Thread
De Jeugdsentiment Thread
Aangezien het tegenwoordig wel "in" lijkt te zijn om terug te blikken op onze jeugdjaren (de videoclips-topic, de I Love 90's Party,...) leek het me wel een goed idee om eens al dat jeugdsentiment te bundelen 
Post hier dus al je muziekclips, tv-programma's, strips,... uit je kindertijd (voor de meeste onder ons zal dit wellicht eind jaren tachtig, jaren negentig zijn)
Om meteen goed te beginnen, d� helden van weleer
thread direct naar de verdoemenis geholpen 
Voor mij steken er 2 met kop en schouders bovenuit: Ovide en Teddy Ruxpin. Na wat speurwerk heb ik een tijd geleden 5 afleveringen van Ovide weten te bemachtigen op dvd, alsook de integrale reeks van Teddy Ruxpin. Die laatste vond ik bijzonder goed owv het feit dat het een vervolgreeks was, toch vrij uniek in de tekenfilmwereld..
Leidraad om herinneringen los te weken: http://users.skynet.be/Timo/jeugdsentiment/tbegin.htm
Daar staan de meeste intro's alvast gebundeld als avi of mp3 
Nog niet zo oud maar wel vergeten:
CAPTAIN PLANET!
Alfred Jodocus Kwak
beste tekenfilmreeks OOIT!
Rupert & The Frog Song
had ik ooit op videocassette opgenomen, ontelbare keren bekeken
Power Rangers

| quote: |
| Originally posted by Vishnu Ovide en Teddy Ruxpin. |
Dragon Ball Z (op de muziek van Mortal Kombat
)
vroeger toen sinds ik klein was altijd op TF1 gekeken, zelfs nog voor ik Frans sprak. Eerst naar Dragon Ball, daarna Dragon Ball Z. Die tweede geniet duidelijk mijn voorkeur. Ook op Dragon Ball GT trouwens 
| quote: |
| Originally posted by Vishnu Teddy Ruxpin. |

Topanga!!
Seabert:
Babar:
Dommel:
Airwolf:
MacGyver:
Dit zal config zijn post verduidelijken: Topanga!
check deze group als je op facebook zit:
"Je bent pas echt opgegroeid in de jaren 90 als�"
volgende keer je post niet deleten h�

Regi heeft ooit nog ne remix van het Airwolf theme gemaakt (Aqualors - Moon revolution) 
knight rider ftw