TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ajaks kampioenen
Pages (3): [1] 2 3 »
Ajaks kampioenen
Jaja vandaag is t dan weer zo ver....ajaks eindelijk weer kampioen sinds weet k veel wanneer......1 puntje tegen NEC is voldoende moet dus lukken.......k ga straks al richting amsterdam denk....om te kijken op van die fat l33te grote schermen...en daarna leidsche plein ofzo...kzie wel
greetz,
yarnie
Wacht maar, ik ga woensdag uit me sterretje...wie t laatst lacht lacht t best..
FEYENOORD RULEZZZZZZ!!!!
Hi,
Nou, have fun people 
Greetings,
Blighty
Der was toch 1 probleem als ze zouden winnen??
Ze konden toch niet gehuldigd worden op het Leidseplein?
Dan winnen ze maar niet als ze niet op het Leidseplein gehuldigd kunnen worden 
Sandman
Kga nu zo ook weg naar Amsterdam eindelijk weer es een Ajax-feesje
en dan volgende week zondag al weer een feesie
Grtz
Come on you Boys in Blue,
Come on you Boys in Blue,
Come on you Boys,
Come on you Boys in Blue!
Nog 1x Fred van der Hoorn....
yeah, je kampioenschap vieren op een parkeerplaats haha
vind het niet de terechte kampioen. zondag wint utrecht en Feyenoord woensdag, dat word pas feest vieren 
| quote: |
| Originally posted by Joost008 Kga nu zo ook weg naar Amsterdam eindelijk weer es een Ajax-feesje ![]() en dan volgende week zondag al weer een feesie Grtz |
bah, vind ik zo triest dat je nou nog gaat zeggen dat Ajax niet de terechte kampioen is, zij zijn gewoon de ploeg die het meest constant hebben gespeeld minst verloren hebben meest gewonnen hebben
het staat nu trouwens 2-0 voor ajax en 2-0 voor de graafschap 
AJAX KAMPIOENEN!!!
jammer dat de huldiging op P2 is en niet op het Leidseplein...
| Originally posted by Blik bah, vind ik zo triest dat je nou nog gaat zeggen dat Ajax niet de terechte kampioen is, zij zijn gewoon de ploeg die het meest constant hebben gespeeld minst verloren hebben meest gewonnen hebben het staat nu trouwens 2-0 voor ajax en 2-0 voor de graafschap ![]() AJAX KAMPIOENEN!!! jammer dat de huldiging op P2 is en niet op het Leidseplein... |
| Originally posted by Nook tja, kwa spelers selectie zou ik eerder feyenoord of psv zeggen. ajax had alleen het geluk dat ze sommige wedstrijden wel net met die 1-0 wonnen. |

Ja ach.. denk nie dat je kan praten over een onterechte kampioen na 34 wedstrijden.. Maar ja,, over 20 jaar zullen ze het toch hebben over Feyenoord dat de uefa cup won, dat landskampioenschap is dan allang weer vergeten 

LTR!
ik vind egenlijk dat Sparta de gehele competitie het beste heeft gespeeld... alleen tsja... ze verloren elke keer n�t he?
ach ja,, 3-0 4-0... Scheelt nix 

CAMPIONE!!!!!!
... JUIST ik was der bij.. slechte wedstrijd maar wel gewonnen!! 
mooi mooi mooi, wel slecht van PSV dat ze niet eens winnen bij de graafschap
tijdens de 1ste helft hoor je de AJAX supporters zingen: "SUPERBOEREN, SUPERBOEREN, SUPERBOEREN " hehehe
beetje tegen een balletje trappen en er nog geld voor krijgen ook
ach ja je moet toch wat h�
Gefeliciteerd Ajax! Eindelijk weer een keer kampioen, heeft al veel te lang geduurd 
AJAX JODEN!!!!!
woei!
ghehe zoals verwacht.. (door mij 
ajax was altijd al kampione
SC HEERENVEEN!!!!!!
4e maar tog goed
Lol.. mag je het feestje nie in het centrum vieren, ga je vervolgens ff de binnenstad slopen.. wat een sukkels zijn die voetbal(?)supporters toch.... echt kansloos
KAMPI-JODEN!!!
LowRider feliciteert de terechte overwinnaar met zijn 28ste landskampioensschap
RONALD BEDANKT!
lol
| NOS-TT 106 zo 05 mei ME voert charges uit op Leidseplein AMSTERDAM De mobiele eenheid heeft in Amsterdam het Leidseplein schoongeveegd waar zo'n duizend supporters van Ajax waren samengestroomd.De ME greep in omdat de toestand op het plein volgens de politie uit de hand liep.Tramhokjes werden vernield en ruiten ingegooid. De supporters wilden niets weten van de officiele huldiging van de nieuwbakken landskampioen bij de Amsterdam Arena.In verband met Bevrijdingsdag was de huldiging daar naartoe verplaatst. De ME zette een waterkanon en traangas in om de menigte uiteen te drijven.Vervolgens werden de ruiten van het hoofdbureau van politie ingegooid. |
| Originally posted by Jappio Lol.. mag je het feestje nie in het centrum vieren, ga je vervolgens ff de binnenstad slopen.. wat een sukkels zijn die voetbal(?)supporters toch.... echt kansloos |
| Originally posted by TranceFool Uhmm wat gebeurde er ook alweer 2 jaar geleden op de lijnbaan???? Oja 7 miljoen schade |