TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Domme gewoonte...
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Domme gewoonte...
Ik zat me net eens te bedenken dat je eigenlijk best veel
"domme gewoontes" hebt zonder dat je het zelf door hebt....
Ik haal bijvoorbeeld altijd 2 drankjes voor mezelf ..... en voor
de rest maar 1 
Nog iemand een rare gewoonte ?
tell me all about it 
Lol.. ik heb als vreemde gewoonte dat ik 's morgens als ik eigenlijk om 7.30 de bus moet hebben me meestal omdraai en weer lekker verder ga pitten.. Maar voor de rest nie echt vreemde gewoontes bij mij

ik ga altijd lopen in me eentje... dan zeg ik "ik ga ff lopen, ben zo terug" en dan ben ik altijd een uur of langer weg... sta ik ergens anders te stampen en ben ik vergeten dat ik terug moest

Mijn domme gewoonte : Als ik op de pc iets aant lezen ben (hier opt forum bijv) dattik heel de tyd text zit te selecteren , en dat heel de dag door dus , beetje vaag
| quote: |
| Originally posted by AFTERNATIVE Mijn domme gewoonte : Als ik op de pc iets aant lezen ben (hier opt forum bijv) dattik heel de tyd text zit te selecteren , en dat heel de dag door dus , beetje vaag |

hmm ik voel me volgens mij helemaal thuis in deze thread -
twee weken toen we met vrienden in het mooie weer aan een heerlijk biertje zaten had ik mn zonnebril weer uit de kast gehaald. Toen we wegfietsten was ik mn zonnebril vergeten en ik ging dus met twee vrienden zoeken. Na vijf minuten kwamen we er pas achter dat ik dat ding gewoon nog op mn kop had zitten (goed we hadden dan ook wel aardig wat op maar toch
)
Gisteren was ik op werk mn sleutels kwijt terwijl ze in het slot zaten
Eergister zocht ik mn portemonnee terwijl die in mn broekzat zat (dat duurde maar heel even om achter te komen maar toch
)
Bij het uitgaan heb ik de blijkbaar Chinese gewoonte om te zeggen even naar de wc te gaan en idd gewoon veel te lang wegblijven. Gister ook weer, maar dat kwam door een ontzettend knappe meid die iets in mn mond wilde fluisteren
.
Als we gewoon uitgaan dan vind ik het ook gewoon om voor mezelf ff te tellen met hoeveel we zijn en dat aantal aan mensen aan bier te bestellen. Eerst al veel moeite gehad dat er dan een bob bij is die geen alcohol drinkt, dus nu vraag ik alleen aan de bob wat hij wil; blijkt dat ook niet goed te zijn: sommigen hebben ineens een vriendin meegenomen die geen bier lusten! (waarom haal je bier voor me? Ik wil Redbull Wodka! (donder op vuile sl3t))
Achter de pc zit ik als ik lees continu mn windowgrootte te veranderen tewijl ik doorlees, of ik zit idd te selecteren enz.
| Originally posted by Jappio Lol.. ik heb als vreemde gewoonte dat ik 's morgens als ik eigenlijk om 7.30 de bus moet hebben me meestal omdraai en weer lekker verder ga pitten.. Maar voor de rest nie echt vreemde gewoontes bij mij |
| Originally posted by AFTERNATIVE Mijn domme gewoonte : Als ik op de pc iets aant lezen ben (hier opt forum bijv) dattik heel de tyd text zit te selecteren , en dat heel de dag door dus , beetje vaag |
Dat met dat txt selecteren doe ik ook en ik ben af en toe een beetje vergeetachtig... dan beloof ik om iets te brengen, dan ga ik er naar toe en daar aangekomen heb ik datgene wat ik zou brengen nie bij me....
| Originally posted by Blik lol dat doe ik ook altijd, beetje aan het kloten met mijn muis iets wat ik ook altijd doe. als je het ergens over hebt en je zit te bedenken hoe lang geleden het is, dan ga ik op mijn horloge kijken, net alsof daar dan staat hoe lang geleden het is. |
| Originally posted by Blik iets wat ik ook altijd doe. als je het ergens over hebt en je zit te bedenken hoe lang geleden het is, dan ga ik op mijn horloge kijken, net alsof daar dan staat hoe lang geleden het is. |
Als ik naar bed ga...(waar m,n vriendin dan al een tijdje ligt)en ik dus nog niet omdat ik dan nog even tv aan het kijken ben.
Heb ik de stomme gewoonte om in bed weer effies de tv aan te doen en te kijken of er nog wat op is terwijl ik dat net in de woonkamer al heb gedaan.
nog 1 :
het is een stomme gewoonte dat ik zondags altijd aan de schijt ben
schiet me er nog 1 te binnen :
Bierdopjes op het keukenkastje gooien doe ik ook, en m,n vrienden zien me dat doen dus die doen het ook (bij mij thuis) dr staat namelijk een fruitschaal op die ik regelmatig leeg in een plastic zak.
Heb nog nooit een dopje weg gegooid !! hoe dom
| Originally posted by Blik lol dat doe ik ook altijd, beetje aan het kloten met mijn muis iets wat ik ook altijd doe. als je het ergens over hebt en je zit te bedenken hoe lang geleden het is, dan ga ik op mijn horloge kijken, net alsof daar dan staat hoe lang geleden het is. |
Ik zit wel eens te lezen, terwijl ik niet lees. Zitiik gewoon een kleine 5 minuten naar mn beeld te staren, heb ik een halve message gelezen, en denk ik; wat stond er godverdomme ook al weer in die post, dus weer helemaal opnieuw lezen. Dat zuigt moeilijk, want kost fucking veel tijd :P
Hi all,
Hier kom ik op terug 
Greetings,
Blighty
| Originally posted by Optimus ik ga altijd lopen in me eentje... dan zeg ik "ik ga ff lopen, ben zo terug" en dan ben ik altijd een uur of langer weg... sta ik ergens anders te stampen en ben ik vergeten dat ik terug moest ![]() ![]() |
Zo heb hier ff over moeten nadenken, maar ik laat dus 9 van de 10 keer een heel klein beetje van me eten staan, maakt niet uit wat, er blijft altijd een restje liggen.
praat vaak chat taal zoals : iig en /me echt vaag :s
Heb zelf ook altyd last van dat horloge geval. k k�n gewoon niet zonder horloge
. Vroeger als k met iemand zat te lullen en k wist nix meer te zeggen ging k altyd kyken hoelaat t was, sloeg egt nerges op...
Andere 'ticks':
* Heb altyd perfectionistische neigingen, alles moet egt precies gaan zoals gepland (zoals inparkeren
)...
* Zit soms vaak met m'n hand aan m'n neus of mond, geen idee waarom
* k lul t� vaak onzin in t egt
* k luister soms maar half en dan begin k met een ander onderwerp, later kom k op dat eerste onderwerp terug omdat k dan denk "heej, we waren helemaal niet uitgepraat daarover"
heb nog veeeeeeeeeel meer irritante gewoontes
, ff denken
ik kan me altijd vreselijk irriteren aan personen terwijl ik weet dat t zinloos is 
ik erger me trouwens zowiezo erg vaak omdat ik een te hoge norm aan het gedrag van de mensheid heb gesteld
en ik slaap met een doek over m'n hoofd van kleins af aan. was vroeger om niet de monsters te hoeven aankijken die me gingen vermoorden, maar tegnwoordig is t gewoon voor de ontspanning.
als ik m'n doek niet kan vinden maak ik gewoon m'n vriend wakker en eis ik dat we gaan zoeken
als we m niet vinden pak ik ten einde raad maar een shirtje (dat dan weer wel de geur van t vriendje moet dragen) haha 
Smirnoff : praat vaak chat taal zoals : iig en /me echt vaag :s << hehe jah,hebben wij hier ook last van,wij roepen t woord *zucht* als we ergens moe van worden,of *argh* als der wat gebeurt ofzo,en zo nog veel meer.
Miss Proximus : ik erger me trouwens zowiezo erg vaak omdat ik een te hoge norm aan het gedrag van de mensheid heb gesteld << mja,ik probeer me normen telkens te verlagen maar lukt niet echt,klein voorbeeld:ik kan slecht met veel mensen aan tafel zitten eten omdat er altijd wel 1 smerige geluiden weet te creeeren (en dat zijn dan de kleine *persoonsergenisjes*,kan nog veel erger)
Dan hebben we nog een para gedragje van mij,als ik loop of fiets en ik hoor een auto ergens achter me dan MOET ik bv bij een lantaarnpaal zijn voor ik ingehaald word
Naja eigenlijk heb ik teveel habbitjes waardoor ik een moeilijk en vreselijk irritand mens ben om mee samen te leven,maar ach ik weet ook dat mn positieve kantjes rulerend zijn en dat daardoor mensen toch wel blijven terugkomen

| Originally posted by Donna Dan hebben we nog een para gedragje van mij,als ik loop of fiets en ik hoor een auto ergens achter me dan MOET ik bv bij een lantaarnpaal zijn voor ik ingehaald word ![]() |
als ik bijvoorbeeld die losse teel niet gepasseerd ben dan zal de auto mij omverrijden 

toen i nog thuis woonde en ik uitgeggeten was dan deed ik altijd m'n handen over m'n oren, tot ergenis van mijn ouders
| Originally posted by Donna Dan hebben we nog een para gedragje van mij,als ik loop of fiets en ik hoor een auto ergens achter me dan MOET ik bv bij een lantaarnpaal zijn voor ik ingehaald word ![]() |
| Originally posted by Miss Proximus over dat aan tafel zitten gesproken: ik kan er niet tegen als mensen eten kauwen als ik al uitgegeten ben, want dan hoort t zo smakkerig toen i nog thuis woonde en ik uitgeggeten was dan deed ik altijd m'n handen over m'n oren, tot ergenis van mijn ouders |
soms, als ik voorin in een auto zit MOET ik de hectometerpaaltjes tellen, ik word er doodziek van, maar het moet gewoon...
grtz