TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- hoe signatures te maken
hoe signatures te maken
Hi....
FF een X-treem stom vraagje....
Hoe maken jullie die koele signatures...
met een hark en een schop 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus met een hark en een schop |
Re: hoe signatures te maken
| Originally posted by Supreme Theory Hi.... FF een X-treem stom vraagje.... Hoe maken jullie die koele signatures... |
, wil je de hele thread lezen maak dan eerst iets van 2 dagen vrij voordat je begint!
Nou om efef concreet te weze........en zodat je niet die hele tread in de chill out gaat doorspitten.......
Photoshop 6.0 (dach ik dat ik heb).....ga der effe een avondje aan zitten en je maakt de mooiste creaties...flink veel werken met filters, blending options......veel plezier.....
gewoon een beetje knippen en plakken met photoshop dan komt er vaak na een tijdje wel wat redelijks uit!
of gewoon een beetje op internet rondstruinen en dat wat rippen van een ander 
Ik heb ook Ph.Shop 6.0 maar t enige wat ik kan is bestaande plaatjes van kleur veranderen en dingen selecteren
(zie sig)
Ik snap er de balle niet van
whehe
ik zeg altijd maar, je haalt eruit wat je erin stopt

elk tekenproggie is goed voor een sig..
photoshop waarschijnlijk de meest standaard
Met Photoshop en al aanklotend leert men 
een computer met toetsenbord en muis werkt ook goed 
Nou adobe.. is best een moeilijk programma om totaal onder de knie te krijgen..dat fix je nie binne avondje.. maar je kan bijv.. een request doen in de sig thread (die sticky).. je kan zelf wat aan gaan klooiien met adobe.. je kan gewoon beginne met wat plaatjes bijelkaar gooiien en simpel je naam er op te plakken.. Als je nog wat hulp nodig hebt.. zeg je t maar..
K zou zelf beginne met opstarten beetje kutten
Tutorials lezen
Tutorials doen
Zelf kutten
Shit die je niet kan navragen...
Klaar
Jullie hebben het nou wel allemaal over photoshop 6.0 maar ik gebruik al 7.0 hoor 
| Originally posted by Raymond Jullie hebben het nou wel allemaal over photoshop 6.0 maar ik gebruik al 7.0 hoor |
ik gebruik ook photoshop 7.0 maar wat is er eigenlijk veranderd t.o.v 6 behalve de vormgeving ??
gheghe, net nog effe een nieuwe gemaakt voor een hele speciale gelegenheid 
BAH! wat een lelijke FLUT-sig 
HIJ VLOEKT!!!! 
| Originally posted by Miss Proximus BAH! wat een lelijke FLUT-sig ![]() HIJ VLOEKT!!!! |

als ik ijverig was zou ik een fc knudde sig maken 
thnx
Iedereen die een serieuse reply heeft geplaatst bedankt!
iedereen die wat minder serieus was.....MUHAHAHA....NOT!
Ik Ga ff 7.O downen en maar wat aan rommelen...wie weet blijk ik wel een creatieve geest te hebben...who knows!!!!
Mocht ie lukken.....dan zien jullie em snel genoeg!!!
greetz
Supreme a.k.a
[-P.C.F-] ALIBI
Counterstrike till i die!!!
| Originally posted by Blik Je had de beker er ook al wel naast kunnen zetten |