TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Feyenoord KAMPIOENEN :D
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Jappio on May-06-2002 13:57:

King Feyenoord KAMPIOENEN :D

Ja, in navolging dan maar van het Ajakkes forum.. Tis immers nog maar 2 n8jes slapen.. Ik heb er wel een goed gevoel over.. Ik denk wel dat ze kunnen winnen, zeker na al die liters bier die die Dortmund spelers hebben gezopen van het weekend Maar ja we zullen wel zien.. Ik ga in ieder geval lekker thuis kijken, kon geen kaartjes meer krijgen voor de FINALE,, uitgeloot Maar ja, gewoon Radio Rijnmond vol aan, om toch maar dat btje sfeer te creeeren hiero thuis Als ze winnen nog ff naar de stad toe, en dan lekker feesten..

me heeft zin in woensdag!!

Posted by Yarnie on May-06-2002 14:06:

whaha leuke thread (Y)

waar blijft die van PSV??

k hoop idd ook wel dat feijenoord win....
ben dan wel voor ajax....maar ach ja als er een nederlandse ploeg tegen een duitse moet...dan ben k wel voor de nederlandse...

k ga hier ergens in de kroeg kijken.....en als ze winnen feest k wel gwoon mee

Posted by DjSuez on May-06-2002 14:07:

Gelijk heb je jappio!!

Posted by Jappio on May-06-2002 14:11:

quote:
Originally posted by Yarnie
whaha leuke thread (Y)

waar blijft die van PSV??

k hoop idd ook wel dat feijenoord win....
ben dan wel voor ajax....maar ach ja als er een nederlandse ploeg tegen een duitse moet...dan ben k wel voor de nederlandse...

k ga hier ergens in de kroeg kijken.....en als ze winnen feest k wel gwoon mee

Positieve instelling Yarnie.. Persoonlijk ben ik in Europees verband ook altijd voor de Nederlandse club, of dat nou PSV, Ajaks of Roda is.. (tenzij het sparta is, maar die halen dat lekker toch niet )

Ltr!

Posted by DjSuez on May-06-2002 14:13:

nogmaals: gelijk heb je jappio!!

Posted by Jappio on May-06-2002 14:14:

quote:
Originally posted by DjSuez
nogmaals: gelijk heb je jappio!!

I know lol

Posted by Blik on May-06-2002 14:18:

ik ben ook voor feyenoord in de finale, als psv het was geweest was ik waarschijnlijk voor dortmund geweest. ik ben zwaar anti-psv namelijk

zal het wel met een paar vrienden kijken (geen een van mijn vrienden is feyenoord-fan )

Posted by Joost008 on May-07-2002 17:12:

Ik hoop ook echwel dat die club uit feyenoord wint, dat is alleen maar beter voor het Nederlandse voetbal en zo laten we meteen zien dat het nog niet eens zo slecht gaat met het Nederlandse voetbal als je het gaat vergelijken met andere landen. Iedereen zit wel zo van dat de Nederlandse topclubs zo dramatisch spelen, maar volgens mij is het in andere landen dus echt niet veel beter op het moment Dus we maken volgend jaar misschien nog wel kans op een finaleplaats in de Champions League

Posted by Gurian on May-07-2002 17:27:

Ben al jaren Feyenoordfan dus hoop ook dat ze winnen.
Ma het blijven Duitsers waar ze tegen moeten he en die lui hebben altijd geluk.
Zal morgen ook waarschijnlijk met mn vrienden gaan kijken. Sowiezo met 24 vrienden (Grolsch )

Posted by arrows on May-07-2002 17:35:

Heb gehoord dat ze binnen afsluiten met containers. Ik ga waarschijnlijk kijken op Stadhuisplein ( tot 03.00 open) kijken , met mijn balla's. Verdomme, krijg nu al de kriebels

De huldiging gaat in ieder geval niet door, door de moord op Pim.

Posted by basvh on May-07-2002 18:49:

ben ajax fan maar als een nederlandse ploeg moet spelen tegen europese tegenstander ben ik uiteraard voor de nederlandse. maar als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat feijenoord denk niet veel kans maakt tegen dortmund want het blijven duitsers

Posted by Jappio on May-08-2002 08:59:

pff spanning loopt al aardig op bij mij geloof ik

Meer patientjuhs?? lol

Posted by DjSuez on May-08-2002 09:10:

best wel last van ja...maar kweet nog niet of k ga kijken, ik vindt het altijd te spannend, ik kijk wel om t kwartier 5 minuten, en het laatste half uur, zoals de andere UEFA cup wedstrijden ook..

Posted by Jappio on May-08-2002 09:21:

quote:
Originally posted by DjSuez
best wel last van ja...maar kweet nog niet of k ga kijken, ik vindt het altijd te spannend, ik kijk wel om t kwartier 5 minuten, en het laatste half uur, zoals de andere UEFA cup wedstrijden ook..

nepsupporter lol

Posted by DjSuez on May-08-2002 10:52:

ettert...

Posted by John on May-08-2002 10:53:

ik ga zekers kijke jammer dat ik geen vrij kon krijgen van die kut albert heijn, anders wassik nar rotterdam gegaan... ook al heeft dat nu geen zin meer geloof ik, want ik hoorde dat alle eventuele festiviteiten zijn afgelast?? hmm jammer maar begrijpelijk
maar goed

FEYENOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRDDDDD!!!!!!!!!!!!!

Posted by serialkillah on May-08-2002 11:54:

Ja, ik kijk er ook erg naar uit

maar ze winnen toch wel

Posted by MaGiK54 on May-08-2002 13:22:

Alle voetballiefhebbers veel plezier vanavond.

Posted by Remy D on May-08-2002 16:32:

Weet je wat ik dus zo nep vindt. Als mensen gaan roepen "ik ben voor Ajax dus Feyenoord of PSV moet verliezen in de Europacup". Of andersom. Zo heb ik al een paar Ajax fans gesproken die echt hopen dat Dortmund wint. Kijk dit vind ik dan nog niet zo erg, dat is je goedrecht. Maar ga dan ook niet naar het nederlands eftal kijken waar Feyenoorders of PSVers inzitten. Maarja dat doen ze natuurlijk wel, want dan maakt het ineens niet meer uit dat er 3 Feyenoorders inzitten. Echt nep.

Posted by tijs08 on May-08-2002 16:55:

quote:
Originally posted by John
ik ga zekers kijke jammer dat ik geen vrij kon krijgen van die kut albert heijn, anders wassik nar rotterdam gegaan... ook al heeft dat nu geen zin meer geloof ik, want ik hoorde dat alle eventuele festiviteiten zijn afgelast?? hmm jammer maar begrijpelijk
maar goed

[size=4][size]

Ik kom net van het stadshuisplein vandaan!!Gezellige boel daar niet normaal! maar wat echt heeeeeeeeeel vreemd is en wat ik nog nooit heb gezien en ook echt uniek is!

er staan dus zoon 300 man in de rij voor het stadhuis om het condeleance register voor pim te tekenen en nog geen 50 meter verder staan een paar duizend man te hossen met bier op de klanken van Fey-E-noord hun Fey-E-noord! heel vreemd!!!!!!

dit is wel een erg duidelijk voorbeeld van: 'het leven gaat door'

Posted by raoel on May-08-2002 17:23:

Ik hoop dat Feijenoord wint, maar denk dat ze het heel moeilijk krijgen. Dortmund heeft gewoon de betere spelers en het is ook een goed team. Maar misschien is het team van Feijenoord een beter geheel. at is tenslotte al het hele seizoen de kracht van Feijenoord.

Ik ga iig geval kijken en duim mee.

quote:
Originally posted by Remy D
Weet je wat ik dus zo nep vindt. Als mensen gaan roepen "ik ben voor Ajax dus Feyenoord of PSV moet verliezen in de Europacup". Of andersom. Zo heb ik al een paar Ajax fans gesproken die echt hopen dat Dortmund wint.

zoals ik al zei, ik hoop vanavond dat Feijenoord wint. Als Ajax moest spelen zou ik toch echt hopen dat de neuzen zouden verliezen.
Verder ben ik voor elke Nederlandse club als ze tegen een buitenlandse club moeten spelen, maar ik heb echt iets tegen ajax.

Ik kan er niks aan doen, maar dat is gewoon een gevoel dat ik heb. Ajax is de aardsvijand van PSV en dat gevoel zit heel diep bij mij.
Zelfs toen ajax vorig jaar een keer moest winnen, dat was in het voordeel van PSV, voelde ik blijdschap toen ze een goal tegen kregen.

quote:
Originally posted by Remy D
Maar ga dan ook niet naar het nederlands eftal kijken waar Feyenoorders of PSVers inzitten. Maarja dat doen ze natuurlijk wel, want dan maakt het ineens niet meer uit dat er 3 Feyenoorders inzitten. Echt nep.

Dit vindt ik onzin.
Ik ben niet voor PSV omdat bepaalde spelers daar spelen. Ik ben voor PSV omdat die club in mijn hart zit. Over drie jaar ziet het elftal er totaal anders uit dan nu, maar dan ben ik nog steeds voor PSV hoor.
Zo ben ik ook niet tegen/anti Ajax omdat daar bepaalde spelers spelen.
Dat is gewoon onze rivaal, onze aardsvijand.
Sterker nog: ik zou best willen dat Vd Vaart bij PSV zou spelen.

Dus als ajax spelers in het NL 11-tal spelen heeft dat voor mij geen invloed hoe ik naar hun kijk.
Ik moet wel toegeven dat ik liever heb dat een PSV-er scoort dan iemand van een andere club.

Posted by raoel on May-08-2002 19:22:

Nu is Feijenoord dik in het voordeel!!!!

1-0
En rood voor kohler.

De pingel was terrecht, maar die rode kaart is belachelijk.

Posted by serialkillah on May-08-2002 19:37:

het is rust en het is 2-0

Posted by TimeportE on May-08-2002 19:39:

2 - 0
dat had ik dus echt nie verwacht..
jammer nu loop ik wel 20 euro mis maar dat boeit me eigenlijk nie.. GO FEYE GO!! put your hands up in the air, put your hands up for pi-air!!

Posted by Dj Lex on May-08-2002 20:59:

3-2 gewonnen, geweldige wedstrijd. Werd nog ff spannend op het eind zeg. Hehe hoop kabaal hierzo, alle mensen komen de straat op. Lol in Rotterdam zal het wel een puinhoop zijn nou

Pages (3): [1] 2 3 »