TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- sensation white night uitverkocht

Posted by Jan on May-07-2002 16:37:

Angry sensation white night uitverkocht

dacht ik gister (maandag): laat ik eens kaartjes gaan halen voor sensation. Kijk ik naar buiten: hmm, best kutweer, weetjewat, ik doe het morgen wel, want dan zijn ze er natuurlijk nog wel, aangezien ze er vorig jaar vier weken over deden om ze te verkopen.
Dus vandaag (2e dag van de verkoop) ik naar gorinchem naar de freerecord om kaarjes te kopen, maar wat hoor ik: UITVERKOCHT!! dus ik naar een ticketbox adres: OOK UITVERKOCHT!!!
Dit is echt zwaar beroerd!

Weten jullie misschien nog een plaats waar ik ze kan kopen??

(dit geld voor de white night)

Posted by TranceFool on May-07-2002 16:44:

Re: sensation white night uitverkocht

quote:
Originally posted by Jan
dacht ik gister (maandag): laat ik eens kaartjes gaan halen voor sensation. Kijk ik naar buiten: hmm, best kutweer, weetjewat, ik doe het morgen wel, want dan zijn ze er natuurlijk nog wel, aangezien ze er vorig jaar vier weken over deden om ze te verkopen.
Dus vandaag (2e dag van de verkoop) ik naar gorinchem naar de freerecord om kaarjes te kopen, maar wat hoor ik: UITVERKOCHT!! dus ik naar een ticketbox adres: OOK UITVERKOCHT!!!
Dit is echt zwaar beroerd!

Weten jullie misschien nog een plaats waar ik ze kan kopen??

(dit geld voor de white night)

neej volgens mij zijn ze nog gewoon verkrijgbaar, maar door de massale drukte kon de ticketbox het niet aan, zo zit het volgens mij. Check gewoon de ID&T site ff daar staat hoe het zit

Posted by Opti on May-07-2002 16:46:

bel gewoon alle FRS in je buurt af...

Posted by Cosmic on May-07-2002 16:46:

Nu al uitverkocht??? De voorverkoop is pas 2 dagen oud! Belachelijk gewoon. Geluk dat ik niet naar White wilde, maar afgezien daarvan: rot voor je. Ik weet het ook niet. Je kan misschien dit nummer proberen te bellen: 0900-9393, bestijllijn van ID-T. Succes

Posted by TranceFool on May-07-2002 16:48:

Mensen geen paniek, kijk eerst es verder dan je neus lang is....

Vandaag (6 mei) is de voorverkoop van Sensation begonnen. De animo bleek zo groot te zijn dat veel mensen al te horen hebben gekregen dat het uitverkocht was. Ticketbox was echter niet berekend op een dergelijke stormloop op tickets en moest tijdelijk "nee verkopen". Vanaf morgen zijn Sensation tickets echter weer verkrijgbaar bij alle filialen van Ticketbox.

Let wel op, indien de verkoop zo doorgaat als vandaag kan Sensation over een paar dagen al definitief uitverkocht zijn.

Bron: www.id-t.com

Posted by eXos on May-07-2002 16:50:

quote:
Originally posted by TranceFool

Weet je hoe groot me neus is?

Te groot! (in de volksmond heet dat een GOK!)

Ow btw, er zijn leukere feesten dan Sensation white.

Posted by rellivisit on May-07-2002 16:51:

Dan sta ik lekker in de pacha

Posted by Opti on May-07-2002 16:53:

PvD in de bijv.

Posted by Blik on May-07-2002 17:36:

quote:
Originally posted by TranceFool

ja, doe dat inderdaad, dat bericht gaat over 6 mei, het is vandaag 7 mei, dus zou de voorverkoop alweer begonnen moeten zijn, zou dus gewoon kunnen dat het uitverkocht is

niet dat het mij veel boeit, snap niet dat er zo'n hype is ontstaan in Nederland over het feest Sensation, "the world's leading dance event" terwijl dat het naar mijn mening toch ZEKER niet is, kvind het eigenlijk een zwaar matig feestje.....

Posted by Miss Proximus on May-07-2002 17:51:

quote:
Originally posted by Optimus
PvD in de bijv.

SSSH!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted by Blik on May-07-2002 17:56:

lol miss p

de helft hier komt toch niet binnen in de 0

ik las trouwens net dat id-t 4500 kaarten voor aandeelhouders van de arena moeten vrijhouden, ze wachten tot vrijdag, daarna gaan die kaarten ook in de verkoop, voor de rest zijn er ook nog enkele kaarten verkrijgbaar bij de free record shops en andere voorverkoopadressen.

Posted by Donna on May-08-2002 07:00:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

SSSH!!!!!!!!!!!!!!!!

hehe mjaaaa,die wille we geheim houden!! *hehe*

Posted by Miss Proximus on May-08-2002 07:35:

Als jullie gaan, en Profeetrus komt ook nog dan heb ik bijna alle TA's wel ontmoet (eigenlijk nog lang niet maar dat doet er nu niet toe )

Posted by Donna on May-08-2002 12:04:

Denk dat we wel gaan,tis weer iets wat ik eigenlijk wel echt graag wil,dussss ff oppas regelen
En ja ofcuz gaan we dan ff meeten!,kan gelukkig niet fout gaan want eau is nie zo groot

Posted by eXos on May-08-2002 12:17:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Als jullie gaan, en Profeetrus komt ook nog dan heb ik bijna alle TA's wel ontmoet (eigenlijk nog lang niet maar dat doet er nu niet toe )

De rest zijn toch sukkels

(ow ProFeeTruS, wat zegt U nu allemaal weer)

quote:
Originally posted by Donna
En ja ofcuz gaan we dan ff meeten!,kan gelukkig niet fout gaan want eau is nie zo groot

Zal ik dan ook maar komen. Mocht het mis gaan kan ik mooi als scheids er tussen jumpen .
(/me krijgt zo'n WWF (World Wrestling Federation) gevoel)

For the both of you:

Posted by Opti on May-09-2002 00:01:

lijkt me wel leuk

En partyhardy gaat ook volgens mij