TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- sensation white night uitverkocht
sensation white night uitverkocht
dacht ik gister (maandag): laat ik eens kaartjes gaan halen voor sensation. Kijk ik naar buiten: hmm, best kutweer, weetjewat, ik doe het morgen wel, want dan zijn ze er natuurlijk nog wel, aangezien ze er vorig jaar vier weken over deden om ze te verkopen.
Dus vandaag (2e dag van de verkoop) ik naar gorinchem naar de freerecord om kaarjes te kopen, maar wat hoor ik: UITVERKOCHT!! dus ik naar een ticketbox adres: OOK UITVERKOCHT!!!
Dit is echt zwaar beroerd!
Weten jullie misschien nog een plaats waar ik ze kan kopen??
(dit geld voor de white night)
Re: sensation white night uitverkocht
| quote: |
| Originally posted by Jan dacht ik gister (maandag): laat ik eens kaartjes gaan halen voor sensation. Kijk ik naar buiten: hmm, best kutweer, weetjewat, ik doe het morgen wel, want dan zijn ze er natuurlijk nog wel, aangezien ze er vorig jaar vier weken over deden om ze te verkopen. Dus vandaag (2e dag van de verkoop) ik naar gorinchem naar de freerecord om kaarjes te kopen, maar wat hoor ik: UITVERKOCHT!! dus ik naar een ticketbox adres: OOK UITVERKOCHT!!! Dit is echt zwaar beroerd! Weten jullie misschien nog een plaats waar ik ze kan kopen?? (dit geld voor de white night) |
bel gewoon alle FRS in je buurt af...
Nu al uitverkocht??? De voorverkoop is pas 2 dagen oud! Belachelijk gewoon. Geluk dat ik niet naar White wilde, maar afgezien daarvan: rot voor je. Ik weet het ook niet. Je kan misschien dit nummer proberen te bellen: 0900-9393, bestijllijn van ID-T. Succes
Mensen geen paniek, kijk eerst es verder dan je neus lang is....
Vandaag (6 mei) is de voorverkoop van Sensation begonnen. De animo bleek zo groot te zijn dat veel mensen al te horen hebben gekregen dat het uitverkocht was. Ticketbox was echter niet berekend op een dergelijke stormloop op tickets en moest tijdelijk "nee verkopen". Vanaf morgen zijn Sensation tickets echter weer verkrijgbaar bij alle filialen van Ticketbox.
Let wel op, indien de verkoop zo doorgaat als vandaag kan Sensation over een paar dagen al definitief uitverkocht zijn.
Bron: www.id-t.com
| Originally posted by TranceFool Mensen geen paniek, kijk eerst es verder dan je neus lang is.... |
(in de volksmond heet dat een GOK!)
Dan sta ik lekker in de pacha 
PvD in de
| Originally posted by TranceFool Mensen geen paniek, kijk eerst es verder dan je neus lang is.... |
| Originally posted by Optimus PvD in de |
lol miss p
de helft hier komt toch niet binnen in de 0 
ik las trouwens net dat id-t 4500 kaarten voor aandeelhouders van de arena moeten vrijhouden, ze wachten tot vrijdag, daarna gaan die kaarten ook in de verkoop, voor de rest zijn er ook nog enkele kaarten verkrijgbaar bij de free record shops en andere voorverkoopadressen.
| Originally posted by Miss Proximus SSSH!!!!!!!!!!!!!!!! |
Als jullie gaan, en Profeetrus komt ook nog dan heb ik bijna alle TA's wel ontmoet
(eigenlijk nog lang niet maar dat doet er nu niet toe
) 
Denk dat we wel gaan,tis weer iets wat ik eigenlijk wel echt graag wil,dussss ff oppas regelen
En ja ofcuz gaan we dan ff meeten!,kan gelukkig niet fout gaan want eau is nie zo groot
| Originally posted by Miss Proximus Als jullie gaan, en Profeetrus komt ook nog dan heb ik bijna alle TA's wel ontmoet (eigenlijk nog lang niet maar dat doet er nu niet toe ) |

| Originally posted by Donna En ja ofcuz gaan we dan ff meeten!,kan gelukkig niet fout gaan want eau is nie zo groot |
.
lijkt me wel leuk
En partyhardy gaat ook volgens mij