TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- פיגועעעע כוס עמק
Pages (2): [1] 2 »
פיגועעעע כוס עמק
תפתחו ערוץ 2
Fuck
http://glz.msn.co.il/glz/news/9CA44...2AB50F5A6C4.htm
כוס עמק
הבניין התמוטט לגמרי ויש כאלה שעדיין בתוך ההריסות


עשד שהייתה רגיעה קיבינימט
כבר נמאס מהמצב הדפוק הזה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-1877119,00.html
יותר מפורט
כוס אמא של הערבים
להרוג את כולם
בני זונות
צריך להיכנס בהם פי אלף יותר חזק ממה שנכנסנו בחומת מגן
רק כוח הם מבינים
ולא צריך לשים זיין על מה שהעולם חושב
פשוט להכנס ולזזין להם את כל הרשות המסריחה שלהם

בני זונות שיזדיינו ימותו
סעמק עליהם!!!!
אפילו לסנוקר כבר אי אפשר ללכת!!!
בני זונות

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter סעמק עליהם!!!! אפילו לסנוקר כבר אי אפשר ללכת!!! בני זונות |
!!!!!!!!!1
מוות לכל הטרוריסטים האלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH KICK
THE MOTHER****** ARAFAT!!!!!!!!!!!!!!!!
אני לא מאמין - הייתי אמור להיות אתמול בסנוקר הזה
זה ממש רבע שעה מהבסיס שלי ...
נתנו לנו אפטר וברגע האחרון החלטנו לחזור הביתה...
הקפיצו אתמול כוננות שתפסתי במשך חודש שלם לפיגוע
כוננות "רחף" - אם שמעתם אמרו בטלויזיה שהקפיצו כוחות מבית ספר לרפואה צבאית והם היו שישה חברים שלי שקפצו לעזור לטפל בתור חובשים ...
בואנ'ה מורן... זה באמת מזל
בכל מקרה... מבצע חומת מגן נכשל, ולהיכנס בהם עוד פעם לא יעזור לאף אחד... צריך להחליף את שרון בביבי
לא מסכים איתך
בינתיים לאף ראש ממשלה לא היו ביצים להיכנס ולעשות כזה מבצע בג'נין
ואל תדאג
יהיה מבצע נוסף
שרון לא פראייר
| quote: |
| Originally posted by Scorchio לא מסכים איתך בינתיים לאף ראש ממשלה לא היו ביצים להיכנס ולעשות כזה מבצע בג'נין ואל תדאג יהיה מבצע נוסף שרון לא פראייר |
צריכים לסלק את ערפאת ולשים מנהיג שפוי
שירצה לעשות שלום ,כי הם לא מבנים שערפאת לא רוצה שלום אלא הוא רוצה להשמיד אותנו...
בגלל זה אנחנו גם רוצים להשמיד את הכלב הזקן הזה!!!!
אני לא מבין למה שחררו אותו בכלל
מישהו יודע מאיפה הפיגוע יצא?! למה אריאל אמר לנו אתמול שיהיה מבצע שלהם אם זה בא משכם
so exetik, whats ur suggestion if u state that the more u fuck them its gonna escalate? By wanting Bibi you yourself say that u wanna "lehikanes bahem" even more, no?
anyways, I think Arik is eventually much more a psycho than any other politician, just wait until "yale lo hafyuz". that will make Jenin look like a kindergarten birthday party
| quote: |
| Originally posted by TranceGiant so exetik, whats ur suggestion if u state that the more u fuck them its gonna escalate? By wanting Bibi you yourself say that u wanna "lehikanes bahem" even more, no? anyways, I think Arik is eventually much more a psycho than any other politician, just wait until "yale lo hafyuz". that will make Jenin look like a kindergarten birthday party |

מה אתה מצפה שהוא יעשה
יישב בצד יאכל גלידה וייסתכל איך העם שלו נרצח?
במקום זה נכנס בהם והרס בתים כמו שצריך
הלכו לנו בגלל זה 13 חיילים אז שאף אחד בכלל לא יזכיר את המילה טבח...
| quote: |
| Originally posted by Scorchio מה אתה מצפה שהוא יעשה יישב בצד יאכל גלידה וייסתכל איך העם שלו נרצח? במקום זה נכנס בהם והרס בתים כמו שצריך הלכו לנו בגלל זה 13 חיילים אז שאף אחד בכלל לא יזכיר את המילה טבח... |
טוב אז למי שכן ידע.. ומי שלא ידע
חומת מגן 2 תצא לפעולה בשבועות הקרובים
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy טוב אז למי שכן ידע.. ומי שלא ידע חומת מגן 2 תצא לפעולה בשבועות הקרובים |
הערבים האלה טיפשים אש, כל אחד שם עם מנת משכל של אפרוח נראה לי
מה הם לא מבינים שאם הם יעשו פיגועים אז ייכנסו בהם
שיפסיקו אם זה ויחיו בשקט
מה קשה בזה??
ובכלל לדעתי הפתרון הכי טוב זה לנתק להם את החשמל והמים כל פעם שהם עושים פיגוע
אקס התכוונתי לפוסט לפני זה שרשמת באנגלית
לא משנה
בקיצור יובל
זה לא מדוייק
לא ייעשו מבצע בסדר גודל של חומת מגן אבל יהיה מבצע
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.