TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- פיגועעעע כוס עמק
Pages (2): [1] 2 »


Posted by YuVaL on May-07-2002 20:36:

פיגועעעע כוס עמק

תפתחו ערוץ 2


Posted by Vman on May-07-2002 20:38:

Fuck


Posted by DjChook on May-07-2002 20:38:

http://glz.msn.co.il/glz/news/9CA44...2AB50F5A6C4.htm


Posted by YuVaL on May-07-2002 20:45:

כוס עמק
הבניין התמוטט לגמרי ויש כאלה שעדיין בתוך ההריסות



Posted by Vman on May-07-2002 20:47:

עשד שהייתה רגיעה קיבינימט
כבר נמאס מהמצב הדפוק הזה


Posted by DjChook on May-07-2002 20:48:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-1877119,00.html

יותר מפורט

כוס אמא של הערבים
להרוג את כולם


Posted by DJ-Kreing^^ on May-07-2002 20:56:

בני זונות
צריך להיכנס בהם פי אלף יותר חזק ממה שנכנסנו בחומת מגן
רק כוח הם מבינים
ולא צריך לשים זיין על מה שהעולם חושב
פשוט להכנס ולזזין להם את כל הרשות המסריחה שלהם


Posted by yahel222 on May-07-2002 21:39:

בני זונות שיזדיינו ימותו


Posted by Hell_Copter on May-07-2002 22:00:

סעמק עליהם!!!!
אפילו לסנוקר כבר אי אפשר ללכת!!!
בני זונות


Posted by yahel222 on May-07-2002 22:10:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
סעמק עליהם!!!!
אפילו לסנוקר כבר אי אפשר ללכת!!!
בני זונות


אתמול הייתי בסנוקר !!!!!!!!!!!

וגם הרס לי את היציאה בני זונות


Posted by m0sh on May-08-2002 04:18:

!!!!!!!!!1

מוות לכל הטרוריסטים האלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH KICK
THE MOTHER****** ARAFAT!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by luckystrike on May-08-2002 06:00:

אני לא מאמין - הייתי אמור להיות אתמול בסנוקר הזה

זה ממש רבע שעה מהבסיס שלי ...

נתנו לנו אפטר וברגע האחרון החלטנו לחזור הביתה...

הקפיצו אתמול כוננות שתפסתי במשך חודש שלם לפיגוע

כוננות "רחף" - אם שמעתם אמרו בטלויזיה שהקפיצו כוחות מבית ספר לרפואה צבאית והם היו שישה חברים שלי שקפצו לעזור לטפל בתור חובשים ...


Posted by eXeTik on May-08-2002 06:46:

בואנ'ה מורן... זה באמת מזל

בכל מקרה... מבצע חומת מגן נכשל, ולהיכנס בהם עוד פעם לא יעזור לאף אחד... צריך להחליף את שרון בביבי


Posted by Scorchio on May-08-2002 09:27:

לא מסכים איתך
בינתיים לאף ראש ממשלה לא היו ביצים להיכנס ולעשות כזה מבצע בג'נין
ואל תדאג
יהיה מבצע נוסף
שרון לא פראייר


Posted by eXeTik on May-08-2002 10:08:

quote:
Originally posted by Scorchio
לא מסכים איתך
בינתיים לאף ראש ממשלה לא היו ביצים להיכנס ולעשות כזה מבצע בג'נין
ואל תדאג
יהיה מבצע נוסף
שרון לא פראייר


זה בדיוק כל העניין... ששרון נכנס בהם בלי שום תוכנית
היו ממנו ציפיות להכנס בהם אז הוא נכנס בהם, עכשיו תראה תמונה של יהודי לערבי והוא יעשה לה מה שפיטבול עושה לחתיכת בשר
ההסלמה רק מחמירה... מה טוב?

בכל מקרה... היה פה איזה ט'רד של פוליטיקה- לאם הוא נעלם?!


Posted by m0sh on May-08-2002 10:38:

צריכים לסלק את ערפאת ולשים מנהיג שפוי
שירצה לעשות שלום ,כי הם לא מבנים שערפאת לא רוצה שלום אלא הוא רוצה להשמיד אותנו...


Posted by Hell_Copter on May-08-2002 10:47:

בגלל זה אנחנו גם רוצים להשמיד את הכלב הזקן הזה!!!!
אני לא מבין למה שחררו אותו בכלל
מישהו יודע מאיפה הפיגוע יצא?! למה אריאל אמר לנו אתמול שיהיה מבצע שלהם אם זה בא משכם


Posted by TranceGiant on May-08-2002 11:51:

so exetik, whats ur suggestion if u state that the more u fuck them its gonna escalate? By wanting Bibi you yourself say that u wanna "lehikanes bahem" even more, no?

anyways, I think Arik is eventually much more a psycho than any other politician, just wait until "yale lo hafyuz". that will make Jenin look like a kindergarten birthday party


Posted by eXeTik on May-08-2002 12:32:

quote:
Originally posted by TranceGiant
so exetik, whats ur suggestion if u state that the more u fuck them its gonna escalate? By wanting Bibi you yourself say that u wanna "lehikanes bahem" even more, no?

anyways, I think Arik is eventually much more a psycho than any other politician, just wait until "yale lo hafyuz". that will make Jenin look like a kindergarten birthday party


Sharon has some serious issues, his main problem is that his compain was too comlicated containing too many promises, everyone expects him to "lehikanes bahen" as we put it
And so he did, the thing is that he has no plan to come along with it... he tries to kill the terror within the palastinian authority but we all know that impossible (without a plan that is) as terror will keep reconstructing just sa you saw yourself in the bombin on Rishon-Letzion last night.
Sharon is stuck in the middle, on one hand he tries to keep up with usa's demands and on the other hand keep his reputation within the Israeli people and therefore attacks the palastinian authority.
Another problem with sharon is that he doesen't pay any special attention to the Israeli propaganda and so the world takes the palastinian side.


Posted by Scorchio on May-08-2002 13:22:

מה אתה מצפה שהוא יעשה
יישב בצד יאכל גלידה וייסתכל איך העם שלו נרצח?
במקום זה נכנס בהם והרס בתים כמו שצריך
הלכו לנו בגלל זה 13 חיילים אז שאף אחד בכלל לא יזכיר את המילה טבח...


Posted by eXeTik on May-08-2002 13:32:

quote:
Originally posted by Scorchio
מה אתה מצפה שהוא יעשה
יישב בצד יאכל גלידה וייסתכל איך העם שלו נרצח?
במקום זה נכנס בהם והרס בתים כמו שצריך
הלכו לנו בגלל זה 13 חיילים אז שאף אחד בכלל לא יזכיר את המילה טבח...


תקרא את הפוסט שלי עוד פעם ואז תגיב, אם זה מה שאתה כותב נראה לי לא קראת בכלל...


Posted by YuVaL on May-08-2002 14:06:

טוב אז למי שכן ידע.. ומי שלא ידע
חומת מגן 2 תצא לפעולה בשבועות הקרובים


Posted by Dj Moriano on May-08-2002 14:26:

quote:
Originally posted by DJ-Energy
טוב אז למי שכן ידע.. ומי שלא ידע
חומת מגן 2 תצא לפעולה בשבועות הקרובים


אחי רואה אמרתי לך יוצאים לחומת מגן 2....


Posted by DJ-Kreing^^ on May-08-2002 15:05:

הערבים האלה טיפשים אש, כל אחד שם עם מנת משכל של אפרוח נראה לי
מה הם לא מבינים שאם הם יעשו פיגועים אז ייכנסו בהם

שיפסיקו אם זה ויחיו בשקט
מה קשה בזה??

ובכלל לדעתי הפתרון הכי טוב זה לנתק להם את החשמל והמים כל פעם שהם עושים פיגוע


Posted by Scorchio on May-08-2002 15:09:

אקס התכוונתי לפוסט לפני זה שרשמת באנגלית
לא משנה
בקיצור יובל
זה לא מדוייק
לא ייעשו מבצע בסדר גודל של חומת מגן אבל יהיה מבצע


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.