
TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- יומולדת !!!
Posted by yahel222 on May-07-2002 21:14:
יומולדת !!!
יש לי היום יומולדת !!!
Posted by oDrori on May-07-2002 21:20:
מזל טוב אחי
עד 120, תעשה חיים
Posted by yahel222 on May-07-2002 21:34:
Re: מזל טוב אחי
| quote: |
Originally posted by oDrori
עד 120, תעשה חיים |
ואו ואו אל תלכלך
מה 120
זה עוד 102 שנים לסבול !!!
Posted by oDrori on May-07-2002 21:43:
תרגיש חפשי לוותר בכל שלב 
Posted by Hell_Copter on May-07-2002 21:59:
מזל טוב אח שלי!!!!
שיהיה עד 287
Posted by yahel222 on May-07-2002 22:12:
| quote: |
Originally posted by Hell_Copter
מזל טוב אח שלי!!!!
שיהיה עד 287 |
תודה גבר
ורסמי לחיות עד 287 זה עונש !!!!!
בונא אני בן 18
מעכשיו כל עבירה אני יכנס לכלא סעמק
Posted by arik on May-07-2002 23:01:
מזלללל טוובבבבבבב גבבררררררר!!!!!!
עד מאה ועשרים 
Posted by m0sh on May-08-2002 04:23:
מזל טוב!!!!!!!!!
| quote: |
| מעכשיו כל עבירה אני יכנס לכלא סעמק |
חחחחחחחחחחחחחחח אשכרה....שים זין על המנייאקים!
Posted by luckystrike on May-08-2002 05:56:
מזל טוב אחי !!!!!!!!!
יאללה ביי - אני חוזר לצבא ...
Posted by Q-PiXeL on May-08-2002 08:17:
מזל טוב!!!
Posted by Scorchio on May-08-2002 09:22:
הופה
מזל טוב
Posted by YuVaL on May-08-2002 10:29:
מזל טוב אחי

Posted by DJ-Kreing^^ on May-08-2002 10:53:
מזל טוף

Posted by m0sh on May-08-2002 11:33:
| quote: |
| --- Peter Luts vs G-Bric - pacific wish (pulsedriver remix) |
הופה הופה 
אבל זה לא הארד
דותן אתה עושה מסיבה?
Posted by TranceGiant on May-08-2002 11:52:
Mazal Tov!
Posted by yahel222 on May-08-2002 13:45:
| quote: |
Originally posted by MoSH_MaN
הופה הופה 
אבל זה לא הארד
דותן אתה עושה מסיבה? |
לא סתם כאב ראש
הכי כיף ללכת למסיבה ולהינות וזהו
Posted by DjChook on May-08-2002 14:14:
אחייייי מזל טובבבב
Posted by Dj Moriano on May-08-2002 14:29:
מזל טוב אחי....
Posted by DjChook on May-08-2002 14:30:
דותן מה התוכניות שלך ליום שישי ?
Posted by yahel222 on May-08-2002 19:07:
| quote: |
Originally posted by DjChook
דותן מה התוכניות שלך ליום שישי ? |
ואלה עוד מקודם מכדי לדעת
מסיבה בטוח - יש כמה אפשרויות
1. אני יסע לאומן 17 - אבל אין הרבה סיכויים כי זה רחוק מדי
2. ילך למסיבה בטי אל וי בגרין רום שאחת מהשכבה שלי עושה כי גם לה יש יומולדת - גם לא בטוח כי רוב הילדים יהיו מהשכבה שלי והם סתם מסריחים
3. אני ילך לסטוידיו 49
Posted by nimrod levi on May-08-2002 19:08:
מזל טוב
כיף לך עכשיו אתה יכול להכנס לכל המסיבות הטובות...
18+
אתה לא מתרגש?
Posted by yahel222 on May-08-2002 19:14:
| quote: |
Originally posted by nimrod levi
מזל טוב
כיף לך עכשיו אתה יכול להכנס לכל המסיבות הטובות...
18+
אתה לא מתרגש? |
כבר כתבתי באיזה ט'רד פה
שאני מתלהב ללכת לאומן 17 כי זה כניסה 18 + בגלל זה
ורסמי זה שיאאא מסיבות הרבה יותר טובות משל ילדים
Posted by DjChook on May-08-2002 19:19:
ואלה דותן
אני כנראה יגיע לסטודיאו
אולי נארגן איזה
GET 2GETHER
או שתהיה שיכור מדי
Posted by yahel222 on May-08-2002 19:22:
| quote: |
Originally posted by DjChook
ואלה דותן
אני כנראה יגיע לסטודיאו
אולי נארגן איזה
GET 2GETHER
או שתהיה שיכור מדי |
ואלה אם אני ילך לשם אני יגיד לך ואז נארגן מפגש !!!!
Posted by DjChook on May-08-2002 19:28:
סבבבבה
אני מאמין שחברים שלי (אסף יוז ויוני צ'ציק) בטח מכירים את החברים שלך או אותך או משהו כזה
הם מכירים אנשים מבליך
(אני לא ת'אמת)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.