TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- יומולדת !!!


Posted by yahel222 on May-07-2002 21:14:

יומולדת !!!

יש לי היום יומולדת !!!


Posted by oDrori on May-07-2002 21:20:

מזל טוב אחי

עד 120, תעשה חיים


Posted by yahel222 on May-07-2002 21:34:

Re: מזל טוב אחי

quote:
Originally posted by oDrori
עד 120, תעשה חיים


ואו ואו אל תלכלך
מה 120
זה עוד 102 שנים לסבול !!!


Posted by oDrori on May-07-2002 21:43:

תרגיש חפשי לוותר בכל שלב


Posted by Hell_Copter on May-07-2002 21:59:

מזל טוב אח שלי!!!!
שיהיה עד 287


Posted by yahel222 on May-07-2002 22:12:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מזל טוב אח שלי!!!!
שיהיה עד 287


תודה גבר
ורסמי לחיות עד 287 זה עונש !!!!!
בונא אני בן 18
מעכשיו כל עבירה אני יכנס לכלא סעמק


Posted by arik on May-07-2002 23:01:

מזלללל טוובבבבבבב גבבררררררר!!!!!!
עד מאה ועשרים


Posted by m0sh on May-08-2002 04:23:

מזל טוב!!!!!!!!!
quote:
מעכשיו כל עבירה אני יכנס לכלא סעמק


חחחחחחחחחחחחחחח אשכרה....שים זין על המנייאקים!


Posted by luckystrike on May-08-2002 05:56:

מזל טוב אחי !!!!!!!!!

יאללה ביי - אני חוזר לצבא ...


Posted by Q-PiXeL on May-08-2002 08:17:

מזל טוב!!!


Posted by Scorchio on May-08-2002 09:22:

הופה
מזל טוב


Posted by YuVaL on May-08-2002 10:29:

מזל טוב אחי


Posted by DJ-Kreing^^ on May-08-2002 10:53:

מזל טוף


Posted by m0sh on May-08-2002 11:33:

quote:
--- Peter Luts vs G-Bric - pacific wish (pulsedriver remix)


הופה הופה
אבל זה לא הארד

דותן אתה עושה מסיבה?


Posted by TranceGiant on May-08-2002 11:52:

Smile Tongue

Mazal Tov!


Posted by yahel222 on May-08-2002 13:45:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


הופה הופה
אבל זה לא הארד

דותן אתה עושה מסיבה?


לא סתם כאב ראש
הכי כיף ללכת למסיבה ולהינות וזהו


Posted by DjChook on May-08-2002 14:14:

אחייייי מזל טובבבב


Posted by Dj Moriano on May-08-2002 14:29:

מזל טוב אחי....


Posted by DjChook on May-08-2002 14:30:

דותן מה התוכניות שלך ליום שישי ?


Posted by yahel222 on May-08-2002 19:07:

quote:
Originally posted by DjChook
דותן מה התוכניות שלך ליום שישי ?


ואלה עוד מקודם מכדי לדעת
מסיבה בטוח - יש כמה אפשרויות
1. אני יסע לאומן 17 - אבל אין הרבה סיכויים כי זה רחוק מדי
2. ילך למסיבה בטי אל וי בגרין רום שאחת מהשכבה שלי עושה כי גם לה יש יומולדת - גם לא בטוח כי רוב הילדים יהיו מהשכבה שלי והם סתם מסריחים
3. אני ילך לסטוידיו 49


Posted by nimrod levi on May-08-2002 19:08:

מזל טוב
כיף לך עכשיו אתה יכול להכנס לכל המסיבות הטובות...
18+
אתה לא מתרגש?


Posted by yahel222 on May-08-2002 19:14:

quote:
Originally posted by nimrod levi
מזל טוב
כיף לך עכשיו אתה יכול להכנס לכל המסיבות הטובות...
18+
אתה לא מתרגש?


כבר כתבתי באיזה ט'רד פה
שאני מתלהב ללכת לאומן 17 כי זה כניסה 18 + בגלל זה
ורסמי זה שיאאא מסיבות הרבה יותר טובות משל ילדים


Posted by DjChook on May-08-2002 19:19:

ואלה דותן
אני כנראה יגיע לסטודיאו

אולי נארגן איזה
GET 2GETHER

או שתהיה שיכור מדי


Posted by yahel222 on May-08-2002 19:22:

quote:
Originally posted by DjChook
ואלה דותן
אני כנראה יגיע לסטודיאו

אולי נארגן איזה
GET 2GETHER

או שתהיה שיכור מדי

ואלה אם אני ילך לשם אני יגיד לך ואז נארגן מפגש !!!!


Posted by DjChook on May-08-2002 19:28:

סבבבבה
אני מאמין שחברים שלי (אסף יוז ויוני צ'ציק) בטח מכירים את החברים שלך או אותך או משהו כזה

הם מכירים אנשים מבליך

(אני לא ת'אמת)



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.