TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- =======> Videoprojektor Stulen På Creamfesten <=========
=======> Videoprojektor Stulen På Creamfesten <=========
=======> VIDEOPROJEKTOR STULEN PÅ FESTEN <=========
En klåfingrig person har stulit en av de videoprojektorer som
vi hade hyrt in till Creamfesten på valborg på Münchenbryggeriet.
Som arrangörer känns detta ju väldigt trist efetsrom det äventyrar
möjligheten att göra såna här fester över huvud taget.
Nåja, nog med snyft. Nu behöver vi din hjälp. När sånt här
händer så sprider det sig rätt snabbt vem som gjort det. Vi vet
dessutom med största säkerthet vem som gjort det eftersom det
finns flera vittnen.
Vi har inte polisanmält händelsen än, och kommer projektorn
tillbaka inom en vecka så bryr vi oss inte om att göra det.
Känner du den som gjort det, eller vet du var den finns, hjälp
oss att få till baka den. Som belöning ger vi dig ett års super-vipkort på alla fester och klubbar vi gör (Monday Bar, Ministry, Cream osv) som gäller för två personer. Vi ställer inga frågor, bara vi får tillbaka projektorn. Kontakta oss på: Tel: 08-202000
Email:
Du som har stulit den kan självklart också lämna tillbaka projektorn
till oss inom en vecka. Då gör vi ingen anmälan eller någon annan åtgärd.
Du kan lämna in den helt anonymt vilken kväll som helst på
Daily News i Kungsträdgården i garderoben och skriva en lapp att
den ska till Monday Bar.
Modellen på projektorn är: SANYO PLV-30
för jävligt att folk inte kan skilja på mitt och ditt... riktigt dåliga människor

Verkligen!! Det är så synd att man måste sitta på allt så att ingen snor det!

fy! usch! 
Ok det här hör inte riktigt hit men jag känner att jag måste dela med mig av detta. För några dagar sedan så var jag och brorsan på promenad ute i en av Göteborgs förorter (biskopsgården). Plötsligt så såg jag en leopard (trodde jag) men det visade sig vara en praktfull och stilig katt. Den sprang raka vägen över trotoaren.
Jag sa till brorsan att den där katten är fett nice. Han instämde.
Idag när jag skulle till skolan så såg jag en skylt där ägaren till katten efterlyste sin "leopardfläckiga" katt.
Då slog det mig att det måste ju vara den där katten. Typ hur många leopardfläckiga katter har jag sett i mitt liv. Just det, en enda!
Tog numret till ägaren och skall genast ringa honom när jag kommer hem.
Det sorgliga är att den plats där jag såg katten ligger ett antal kilometer ifrån den plats där ägaren bor. Så chansen att hitta katten är inte så där superstor. Jag är inget vidare sugen på att få någon belöning trots att det utlovas en sådan utan jag är mer sugen på att få se den där vackra katten. Alltså den lär vara värdefull som fan. Ser ut att tillhöra en maharadja.
När vi ändå är inne på kattsnacket så måste jag även berätta att jag sedan länge önskat mig en egen katt men mina föräldrar vägrar köpa en åt mig för att vi har en liten bäbis hemma på 1 år. Typ mina föräldrar kan inte sluta föda ungar så nu har vi en liten rackare hemma som drar runt och välter omkull allt och alla. Han skrämde ihjäl en av mina undulater när han slog på fågelburen. Den stackars fågeln fick skrämselslag och dog.
Arma fågel. Så jag saknar den
Trots att jag aldrig gav den ett namn så känns det som jag förlorat en gammal vän. Hade den i 4 år. Ångrar att jag inte döpte honom (eller henne, minns inte könet) för jag skrev inget namn på gravstenen. Hade lite dåligt samvete 
Hursom helst. Jag önskar mig en katt. Vill typ göda den med massvis med kattfoder så att den blir skitfet. Sådär jättefet så att den knappt skall gå. Vill sedan att den skall sitta i mina knän hela tiden och mysa. Älskar jättefeta katter. En av mina grannar har en sådan katt. Den är skitfet och eftersom den är så fet så orkar den sig bara ut en gång om året eller nåt. Såg den senast i januari där den lunkade fram. Jag ville bara lyfta den. Så kom jag att fundera på hur grannen transportera runt katten eftersom den var så fet så den lär knappast orka gå omkring själv (iallafall inte längre sträckor). Men så drog jag slutsatsen att grannen måste typ köra runt med den i en skottkärra. Jag har inte vågat fråga men får jag fan göra snart. Vore kul att veta.
Slutligen så vill jag veta om någon av er har en katt. Har ni tips på vilket kattfoder som fungerar effektivast för att göda katten så att den blir skitfet?
Tacksam för svar.
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 Hursom helst. Jag önskar mig en katt. Vill typ göda den med massvis med kattfoder så att den blir skitfet. Sådär jättefet så att den knappt skall gå. Vill sedan att den skall sitta i mina knän hela tiden och mysa. Älskar jättefeta katter. En av mina grannar har en sådan katt. Den är skitfet och eftersom den är så fet så orkar den sig bara ut en gång om året eller nåt. Såg den senast i januari där den lunkade fram. Jag ville bara lyfta den. Så kom jag att fundera på hur grannen transportera runt katten eftersom den var så fet så den lär knappast orka gå omkring själv (iallafall inte längre sträckor). Men så drog jag slutsatsen att grannen måste typ köra runt med den i en skottkärra. Jag har inte vågat fråga men får jag fan göra snart. Vore kul att veta. Slutligen så vill jag veta om någon av er har en katt. Har ni tips på vilket kattfoder som fungerar effektivast för att göda katten så att den blir skitfet? Tacksam för svar. |

Haha låter nästan lite taskigt att göda katten fet så att den inte går någonstans 
Gaby: Hoppas verkligen att projektorn kommer tillbaka!
Nån borde juh veta något!
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 Har ni tips på vilket kattfoder som fungerar effektivast för att göda katten så att den blir skitfet? |
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 Slutligen så vill jag veta om någon av er har en katt. Har ni tips på vilket kattfoder som fungerar effektivast för att göda katten så att den blir skitfet? Tacksam för svar. |
Har en liten rackare som är två år snart.....
måste bara tillåta mig skratta åt incidenten på Creamfesten.. ni(eller dom) verkar ha tight säkerhet där på stället.. även om ni (eller dom ) hade hyrt lokalen..
usch o fy för katter.. det ska vara hund!
jag hade en katt... troligtvis den goaste katten i komun! den hade grå vit len, tjock o ullig päls. sån som man vill sitta o gulla i ett år (iaf länge). hon var inte för fet, men ändå snufsig o tjock. missan hette hon. lekfull och ohyggligt kelig. också kom det nån jävla bildrulle hade tråkigt o körde ner o ihjäl henne!!!
nu skiter det sig med katt, (o hund) min brorsa är allergisk, men när jag flyttar hemifrån ska ja skaffa katt farm!


vaddå att tråden bytte inriktning
från stölder till katter
måste hålla med, visst är det nåt speciellt med katter... men jag tycker att katter ska få leva i sin "rätta" miljö, eller iaf så rätt som möjligt, dvs på landet... katter i stan är inget för mig... de vi har på landet, de är mkt roligare, trevligare etc plus att de lever ett bättre liv
| quote: |
| Originally posted by reveal vaddå att tråden bytte inriktning från stölder till katter måste hålla med, visst är det nåt speciellt med katter... men jag tycker att katter ska få leva i sin "rätta" miljö, eller iaf så rätt som möjligt, dvs på landet... katter i stan är inget för mig... de vi har på landet, de är mkt roligare, trevligare etc plus att de lever ett bättre liv |
Stölden =
Katter =
Denna thread =
Jag = 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Stölden = Katter = Denna thread = Jag = |
Katter behöver inte vara feta i kroppen men dom ska fan ha en tjock ullig päls!
kom projektorn fram igen då?
| quote: |
| Vi har fortfarande inte fått något tips om den videoprojektor som stals på Creamfesten. Vi utlovar därför en hittelön på 3000 kronor tll den som hittar den åt oss. No questions asked! Modellen på projektorn är: SANYO PLV-30 Kontakta oss på: Tel: 08-202000 Email: |
| quote: |
| Originally posted by Ravesquad Vi har fortfarande inte fått något tips om den videoprojektor som stals på Creamfesten. Vi utlovar därför en hittelön på 3000 kronor tll den som hittar den åt oss. No questions asked! Modellen på projektorn är: SANYO PLV-30 Kontakta oss på: Tel: 08-202000 Email: |
Mm.. Stölder är taskigt, men borde de inte få ut några försäkringspengar för en sån dyrbar projektor??
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.