TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- =======> Videoprojektor Stulen På Creamfesten <=========


Posted by Gaby on May-08-2002 11:25:

=======> Videoprojektor Stulen På Creamfesten <=========

=======> VIDEOPROJEKTOR STULEN PÅ FESTEN <=========
En klåfingrig person har stulit en av de videoprojektorer som
vi hade hyrt in till Creamfesten på valborg på Münchenbryggeriet.
Som arrangörer känns detta ju väldigt trist efetsrom det äventyrar
möjligheten att göra såna här fester över huvud taget.
Nåja, nog med snyft. Nu behöver vi din hjälp. När sånt här
händer så sprider det sig rätt snabbt vem som gjort det. Vi vet
dessutom med största säkerthet vem som gjort det eftersom det
finns flera vittnen.
Vi har inte polisanmält händelsen än, och kommer projektorn
tillbaka inom en vecka så bryr vi oss inte om att göra det.
Känner du den som gjort det, eller vet du var den finns, hjälp
oss att få till baka den. Som belöning ger vi dig ett års super-vipkort på alla fester och klubbar vi gör (Monday Bar, Ministry, Cream osv) som gäller för två personer. Vi ställer inga frågor, bara vi får tillbaka projektorn. Kontakta oss på: Tel: 08-202000
Email:

Du som har stulit den kan självklart också lämna tillbaka projektorn
till oss inom en vecka. Då gör vi ingen anmälan eller någon annan åtgärd.
Du kan lämna in den helt anonymt vilken kväll som helst på
Daily News i Kungsträdgården i garderoben och skriva en lapp att
den ska till Monday Bar.
Modellen på projektorn är: SANYO PLV-30


Posted by reveal on May-08-2002 11:32:

för jävligt att folk inte kan skilja på mitt och ditt... riktigt dåliga människor


Posted by Gaby on May-08-2002 11:35:

Verkligen!! Det är så synd att man måste sitta på allt så att ingen snor det!


Posted by nils on May-08-2002 13:05:

fy! usch!


Posted by RebeL9 on May-08-2002 13:34:

Ok det här hör inte riktigt hit men jag känner att jag måste dela med mig av detta. För några dagar sedan så var jag och brorsan på promenad ute i en av Göteborgs förorter (biskopsgården). Plötsligt så såg jag en leopard (trodde jag) men det visade sig vara en praktfull och stilig katt. Den sprang raka vägen över trotoaren.
Jag sa till brorsan att den där katten är fett nice. Han instämde.
Idag när jag skulle till skolan så såg jag en skylt där ägaren till katten efterlyste sin "leopardfläckiga" katt.
Då slog det mig att det måste ju vara den där katten. Typ hur många leopardfläckiga katter har jag sett i mitt liv. Just det, en enda!
Tog numret till ägaren och skall genast ringa honom när jag kommer hem.
Det sorgliga är att den plats där jag såg katten ligger ett antal kilometer ifrån den plats där ägaren bor. Så chansen att hitta katten är inte så där superstor. Jag är inget vidare sugen på att få någon belöning trots att det utlovas en sådan utan jag är mer sugen på att få se den där vackra katten. Alltså den lär vara värdefull som fan. Ser ut att tillhöra en maharadja.
När vi ändå är inne på kattsnacket så måste jag även berätta att jag sedan länge önskat mig en egen katt men mina föräldrar vägrar köpa en åt mig för att vi har en liten bäbis hemma på 1 år. Typ mina föräldrar kan inte sluta föda ungar så nu har vi en liten rackare hemma som drar runt och välter omkull allt och alla. Han skrämde ihjäl en av mina undulater när han slog på fågelburen. Den stackars fågeln fick skrämselslag och dog.
Arma fågel. Så jag saknar den Trots att jag aldrig gav den ett namn så känns det som jag förlorat en gammal vän. Hade den i 4 år. Ångrar att jag inte döpte honom (eller henne, minns inte könet) för jag skrev inget namn på gravstenen. Hade lite dåligt samvete

Hursom helst. Jag önskar mig en katt. Vill typ göda den med massvis med kattfoder så att den blir skitfet. Sådär jättefet så att den knappt skall gå. Vill sedan att den skall sitta i mina knän hela tiden och mysa. Älskar jättefeta katter. En av mina grannar har en sådan katt. Den är skitfet och eftersom den är så fet så orkar den sig bara ut en gång om året eller nåt. Såg den senast i januari där den lunkade fram. Jag ville bara lyfta den. Så kom jag att fundera på hur grannen transportera runt katten eftersom den var så fet så den lär knappast orka gå omkring själv (iallafall inte längre sträckor). Men så drog jag slutsatsen att grannen måste typ köra runt med den i en skottkärra. Jag har inte vågat fråga men får jag fan göra snart. Vore kul att veta.

Slutligen så vill jag veta om någon av er har en katt. Har ni tips på vilket kattfoder som fungerar effektivast för att göda katten så att den blir skitfet?
Tacksam för svar.


Posted by Gaby on May-08-2002 14:23:

quote:
Originally posted by RebeL9
Hursom helst. Jag önskar mig en katt. Vill typ göda den med massvis med kattfoder så att den blir skitfet. Sådär jättefet så att den knappt skall gå. Vill sedan att den skall sitta i mina knän hela tiden och mysa. Älskar jättefeta katter. En av mina grannar har en sådan katt. Den är skitfet och eftersom den är så fet så orkar den sig bara ut en gång om året eller nåt. Såg den senast i januari där den lunkade fram. Jag ville bara lyfta den. Så kom jag att fundera på hur grannen transportera runt katten eftersom den var så fet så den lär knappast orka gå omkring själv (iallafall inte längre sträckor). Men så drog jag slutsatsen att grannen måste typ köra runt med den i en skottkärra. Jag har inte vågat fråga men får jag fan göra snart. Vore kul att veta.

Slutligen så vill jag veta om någon av er har en katt. Har ni tips på vilket kattfoder som fungerar effektivast för att göda katten så att den blir skitfet?
Tacksam för svar.


Jag har en asfet katt! mysig som fan e han också! LEON från filmen Leon
Ge han massor med mat och kärlek så blir dom feta och mysiga


Posted by mindshooter on May-08-2002 15:15:

Haha låter nästan lite taskigt att göda katten fet så att den inte går någonstans

Gaby: Hoppas verkligen att projektorn kommer tillbaka!
Nån borde juh veta något!


Posted by Aendy on May-08-2002 15:19:

quote:
Originally posted by RebeL9
Har ni tips på vilket kattfoder som fungerar effektivast för att göda katten så att den blir skitfet?


Älskar kissar. Fick lämna min fina kisse hemma hos päronen i Skåne när jag flyttade till Stockholm. Men att notera är att en katt mår lika bra att var fet som en människa. En tjock katt har jättelätt för att dra på sig fetmarelaterade sjukdomar och har inte alls samma förutsättningar att överleva dem som vi människor. Så om du tycker om din katt så bör du nog hålla en sund diet för den.


Posted by x-dream on May-08-2002 16:57:

quote:
Originally posted by RebeL9
Slutligen så vill jag veta om någon av er har en katt. Har ni tips på vilket kattfoder som fungerar effektivast för att göda katten så att den blir skitfet?
Tacksam för svar.


Självklart har man katt.... Har en liten rackare som är två år snart.....

Väntar på min andra katt....Som jag får om typ 3-4 veckor.....

Det är ju sant att dom ska vara lite fetta å goa....Fast min katt är ju inte det....Äter som fan men blir inte större.....


Posted by fruktsoppa on May-08-2002 18:50:

måste bara tillåta mig skratta åt incidenten på Creamfesten.. ni(eller dom) verkar ha tight säkerhet där på stället.. även om ni (eller dom ) hade hyrt lokalen..

usch o fy för katter.. det ska vara hund!


Posted by nils on May-08-2002 19:15:

jag hade en katt... troligtvis den goaste katten i komun! den hade grå vit len, tjock o ullig päls. sån som man vill sitta o gulla i ett år (iaf länge). hon var inte för fet, men ändå snufsig o tjock. missan hette hon. lekfull och ohyggligt kelig. också kom det nån jävla bildrulle hade tråkigt o körde ner o ihjäl henne!!!

nu skiter det sig med katt, (o hund) min brorsa är allergisk, men när jag flyttar hemifrån ska ja skaffa katt farm!


Posted by P4z! on May-09-2002 02:47:




Posted by reveal on May-09-2002 02:50:

vaddå att tråden bytte inriktning från stölder till katter måste hålla med, visst är det nåt speciellt med katter... men jag tycker att katter ska få leva i sin "rätta" miljö, eller iaf så rätt som möjligt, dvs på landet... katter i stan är inget för mig... de vi har på landet, de är mkt roligare, trevligare etc plus att de lever ett bättre liv


Posted by x-dream on May-09-2002 06:11:

quote:
Originally posted by reveal
vaddå att tråden bytte inriktning från stölder till katter måste hålla med, visst är det nåt speciellt med katter... men jag tycker att katter ska få leva i sin "rätta" miljö, eller iaf så rätt som möjligt, dvs på landet... katter i stan är inget för mig... de vi har på landet, de är mkt roligare, trevligare etc plus att de lever ett bättre liv


Det är ju sant att tråden byte till en liten märkligare diskussion....

Kan hålla med dig att katter trivs ju bäst ute på landet....Mera frihet får dom ju där...Inte lika mycket för dom att tänka på....


Posted by SteveTranz4ever on May-09-2002 07:02:

Stölden =
Katter =
Denna thread =
Jag =


Posted by reveal on May-09-2002 14:07:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Stölden =
Katter =
Denna thread =
Jag =


ditt inlägg =


Posted by ExOn on May-09-2002 16:09:

Katter behöver inte vara feta i kroppen men dom ska fan ha en tjock ullig päls!


Posted by Vizay on May-17-2002 14:23:

kom projektorn fram igen då?


Posted by Ravesquad on May-17-2002 14:26:

quote:
Vi har fortfarande inte fått något tips om den videoprojektor
som stals på Creamfesten. Vi utlovar därför en hittelön på
3000 kronor tll den som hittar den åt oss. No questions asked!

Modellen på projektorn är: SANYO PLV-30

Kontakta oss på:
Tel: 08-202000
Email:


Posted by nils on May-17-2002 20:33:

quote:
Originally posted by Ravesquad
Vi har fortfarande inte fått något tips om den videoprojektor
som stals på Creamfesten. Vi utlovar därför en hittelön på
3000 kronor tll den som hittar den åt oss. No questions asked!

Modellen på projektorn är: SANYO PLV-30

Kontakta oss på:
Tel: 08-202000
Email:



jag tar iaf det som ett nej...


Posted by Virus on May-18-2002 18:05:

Mm.. Stölder är taskigt, men borde de inte få ut några försäkringspengar för en sån dyrbar projektor??



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.