TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dance Valley Festival 2008 · A Journey Into Sound
Pages (2): [1] 2 »
Dance Valley Festival 2008 · A Journey Into Sound

Party: Dance Valley Festival 2008 · A Journey Into Sound
Date: 12 July 2008
City: Spaarnwoude NL
Lineup:
Subscribe at http://www.dancevalley.com/ and receive the lineup info as first via email!
Area's:
Dance Valley Mainstage
Flashover Recordings
HQ
Renaissance
Electronation
Drumcode
Madhouse
Toolroom Knights
Stereo 70
Gregor Salto presents Bateria
Wicked Jazzsounds
What Is Happening Here
Gary's Global Castle
Chill on the Hill
Multigroove
Presale information
Price 62,50 euro
E-Tickets: www.udc.nl / www.dancevalley.com
Tickets available at Ticketbox and all the usual presale adresses: www.ticketbox.nl
and the rest of the world: www.ticketbank.co.uk / Phone 44 1702345050 / [email protected]
Wie weet, als de lineup meevalt. Een paar stages zien er alvast veelbelovend uit (Renaissance!) 
wel kort op Tomorrowland natuurlijk, maar mss toch ook eens over nadenken om er eens heen te gaan. Toch als de line-up meevalt
Ferry Corsten presents Flashover Recordings
Ferry Corsten
Judge Jules
Deadmau5
Cosmic Gate
Breakfast
Bart Claessen
Preach
Rafael Frost

mo wtf
kga moeten gaan 
das e zot lijstje al inderdaad
kunde ni voor die tent alleen betale? 
Het is nog veraf enzo... En moet wel rekening houden met eventuele vakantiejob/reis blabla
Maar kheb eig wel veel zin om dit event ns te doen. Dus moest er interesse zijn voor een bus wil ik dat eventueel wel weer fixen moest het nodig zijn. Tis toch maar enen dag 
Kben wel eens benieuwd naar de voltallige lineup.
zeker geinteresseerd 
Een bus zou het wel aangenaam maken ja. In 2004 zijn we met de auto geweest, en vooral de terugrit was wel redelijk zwaar. Aan het vroeg opstaan valt natuurlijk niet te ontkomen, maar in een bus kan je nog altijd twee uurtjes soezen. Of al beginnen drinken natuurlijk 
Ik ga ook zeker weer mee met een paar man, als die bus er komt 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj In 2004 zijn we met de auto geweest, en vooral de terugrit was wel redelijk zwaar. |
Gij reed, den Dries knorde? Of wast de Gert? Ik weet het al ni meer 
Allemaal aan't maffen
En ikke maar proberen mijn ogen open te houden op die saaie Nederlandse snelwegen 
| Originally posted by Xilver Gast wie reed er, en wie zat er neffe mij na 5 minuten te knorren? |
als ge deze keer meegaat kunt ge int terugkeren allemaal knorren, als dat geen mooie deal is 
http://users.skynet.be/ersin/dv/index.html
en die ene foto met cresto en zijn sjaaltje?! priceless!

woot!
Beta Thug Crew 2008 Reunion!
Nu zijn't ouwe zakken 
Renaissance
John Digweed
Danny Howells
Dave Seaman
Jimmy Van M
Eelke Kleijn
Marcus Shossow (wtf
)
Marcus James
Prinz

| Originally posted by Jasperovitsj Renaissance John Digweed Danny Howells Dave Seaman Jimmy Van M Eelke Kleijn Marcus Shossow (wtf )Marcus James Prinz |
Yes, das de lineup voor de Renaissance tent. De timetable weet ik nog niet, alleen dat Eelke de tent opent van 10 tot 12.
Haha Schössow sta daar precies nie echt op zijn plaats 
Djeezes, Schössow