TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Poll: verkiezingen
Poll: verkiezingen
Wat vinden jullie ervan dat de verkiezingen doorgaan? Moet er niet een 'beziningsperiode' komen? Oftewel: spui je mening
Gewoon door laten gaan die handel
mee eens Lex,
vindt wel dat het door moet gaan ja,
met name omdat LPF zelf ook heeft aangegeven dat de verkiezingen door moeten gaan
Heb je niet gehoord wat zn broer en H. Mens gezegd hebben? Dat het beter is als LPF wordt opgeheven (alleen al door de naam zou ik zeggen), omdat Pim die anderen alleen nodig zou hebben gehad om in de Kamer te komen, een soort stoelenverwarmers zeg maar. En wat gebeurt er straks als LPF de grootste partij wordt? Bijna niemand van die lijst heeft politiek ervaring of iets dergelijks. Zelfs Miss Nederland, Pantelic, staat op de lijst. Als laatste, dat wel, maar als het zo doorgaat komt ze nog in de kamer ook! (niet dat ik dat niet zou willen, eindelijk een lekker wijf erin, maar qua prestaties weet ik het niet zo zeker. Geef mij dan maar liever jorritsma, dan weet je waar je aan toe bent.....)
zeker heb ik dat gehoord,
maar het gaat hier ff over wat de partij zei.
Ikzelf vraag me ook af of LPF door moet gaan.
LPF = Pim Fortuyn enneh......hoe ging die ook alweer verder.
Kwam er iig op neer dat Lijst Fortuyn zonder Fortuyn geen partij meer zou zijn.
Maar eh.....ontopic: doorgaan met de verkiezingen dus
De verkiezingen moesten gewoon doorgaan.
Ofdat LPF moet blijven bestaan is een totaal ander verhaal.
Kan me best voorstellen dat sommige mensen daar tegen zijn.
Echter, de mensen in de LPF hebben dezelfde ideeen als Pim.
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Geef mij dan maar liever jorritsma, dan weet je waar je aan toe bent.....) |

) en jorritsma zie ik nog liever vandaag dan morgen vertrekken. Die vadsigezeug wil alles maar privatiseren (gaat overal verkeerd) beetje haarzelf subsidie geven en er altijd omheen lullen.
laat zon vies links type onze verkiezingen niet verpesten! doorgaan!
Ik heb nee gezegd omdat nu veel te veel mensen te emotioneel gaan stemmen, ze denken niet meer rationeel na, maar gaan te veel op hun emoties af.
En over die lijst fortuyn, die is eigenlijk niks meer zonder pim zelf, de hele partij draaide om hem. Als er van die partij veel mensen in de kamer komen valt het kabinet ook snel (maar dis allemaal maar mijn mening)
Greetz Muppet
| Originally posted by Muppet Ik heb nee gezegd omdat nu veel te veel mensen te emotioneel gaan stemmen, ze denken niet meer rationeel na, maar gaan te veel op hun emoties af. Greetz Muppet |
| Originally posted by Cosmic Guy Bijna niemand van die lijst heeft politiek ervaring of iets dergelijks. |
| Originally posted by Cosmic Guy Heb je niet gehoord wat zn broer en H. Mens gezegd hebben? Dat het beter is als LPF wordt opgeheven (alleen al door de naam zou ik zeggen), omdat Pim die anderen alleen nodig zou hebben gehad om in de Kamer te komen, een soort stoelenverwarmers zeg maar. En wat gebeurt er straks als LPF de grootste partij wordt? Bijna niemand van die lijst heeft politiek ervaring of iets dergelijks. Zelfs Miss Nederland, Pantelic, staat op de lijst. |
In ieder geval heeft de pvda heel veel stemmen verloren met dit gebeuren. Ik verwacht dat de VVD de grootste partij wordt, met daarna de CDA en lijst Pim. Gewoon door laten gaan die hap.
ik denk dat groenlinks dit ook stemmen gaat kosten
maar, gewoon die verkiezingen door laten gaan, had pim gewild (zei H. Mens) en de lijst fortuyn ook, dat is het belangrijkste, jammer is wel dat je idd emotionele stemmen op LPF krijgt nu
gewoon doorgaan met die handel..
ik ben wel bang dat veel mensen door 6 mei nu op LPF stemmen
nou ja we zullen wel zien wat het wordt. ik stem iig geen LPF...wat wel weet ik nog niet..
op stemwijzer.nl kwam er cda uit, maar dat kwam volgens mij omdat er geen een vraag over et drugsbeleid ging
(legalizeren!)
yes gewoon doorgaan
ben wel benieuwd naar de uitkomst van de verkiezingen strax.. of lpf echt zo veel stemmen gaat krijgen
(en of de regering al na een paar maande op zn bek ligt
)
het moet wel doorgaan, maar ik hoop niet dat er teveel "emotionele" stemmers zijn, want daar ben ik nu wel bang dat men al snel op LPF stemt
DOOR LATEN GAAN!!
als je dat uitstelt betekent het dat we NOG langer met zo'n regering zitten opgescheept die (bijna) nix mag beslissen ivm het demissionair zijn...
wel eens dat je nu veel emotionele stemmen zult krijgen..... ook fijn, zo'n minister president waar nog nooit iemand van gehoord heeft.....
id: Fusie tussen LPF en LN 
Ik zal dit onderwerp weer eff terug in de publiceit brengen, want de verkiezingen naderen met rasse schreden. Vind je het terecht dat de verkiezinen door zijn gegaan? Ik niet, ze hadden best 2 weken uitgesteld kunnen worden. Zo krijg je minder 'emotionele' stemmers en geef je de partijen nog kans om campagne te voeren, want nu weet je eigenlijk niet hoe de partijen nu voor staan, dus na 6 mei.
Tis terecht.. Hatsa, nie zeuren en gewoon kiezen..