TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qlub Tempo (01-06-02) - > Meeting!
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »

Posted by TimeportE on May-08-2002 18:19:

Arrow Qlubtempo (01-06-02)

DE QLUB TEMPO MEETING

een meetinkje is altijd wel leuk dus, waar en hoe laat (ben zelf nog nooit in HMH geweest dus... )

* basvh
* TimeportE
* Dr. Kuipers
* Kolkiewolkie

zijn iig aanwezig!

Posted by TranceFool on May-09-2002 09:54:

Hmmm jah, ik zou gaan. Maar nie waarschijnlijk weer niet. Ik weet het nog niet. Als ik ga willik zeker wel ffkes een meetinkie houden

Posted by Opti on May-09-2002 10:08:

quote:
Originally posted by TranceFool
Hmmm jah, ik zou gaan. Maar nie waarschijnlijk weer niet. Ik weet het nog niet.

huh?

Posted by TranceFool on May-09-2002 10:20:

quote:
Originally posted by Optimus

huh?

foutje....maar nu waarschijnlijk weer niet

Posted by TimeportE on May-09-2002 13:39:

misschien een vraag aan de mods.. zou deze thread sticky (plakkerig) gemaakt kunnen worden.. in de 1ste thread over qlub tempo hadden best veel mensen al gezegd dat ze zouden komen

Posted by Dr. Kuipers on May-09-2002 15:39:

Me is ook van de partij, samen met Kolkiewolkie

Heb nu al zin in stampfeestje

edit: meetingpoint zoals ook op Qontact: 01.00 uur bij tribunes links...???

Posted by Remy D on May-09-2002 22:56:

Re: Qlub Tempo (01-06-02) - > Meeting!

quote:
Originally posted by TimeportE
DE QLUB TEMPO MEETING

* basvh
* TimeportE
* Dr. Kuipers
* Kolkiewolkie

Gaan jullie dan weer met zijn allen in dat kneuzige TA shirt lopen, want als dat zo is dan ontloop ik jullie dus.

Posted by Dr. Kuipers on May-09-2002 23:46:

Re: Re: Qlub Tempo (01-06-02) - > Meeting!

quote:
Originally posted by Remy D

Gaan jullie dan weer met zijn allen in dat kneuzige TA shirt lopen, want als dat zo is dan ontloop ik jullie dus.

Dat is me iets te warm eigenlijk, en al helemaal op zon bruut stampfeest, dus deze keer niet...
Zie ik je dan wel verschijnen

Posted by kolkiewolkie on May-10-2002 00:36:

zoals vermeld zal ik er ook zijn....

daar dat het eerste feestje wordt vanaf het tijdstip NU, ben ik ff een paar weekies down in the mood....(zie ook andere thread)

valt me trouwes mee dat er niet meer gaan....

Posted by TimeportE on May-10-2002 08:12:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
valt me trouwes mee dat er niet meer gaan....

der komen der ook meer, in die andere thread waren der volgens mij meer die gingen. eff opzoeken wie allemaal..
en ik trek denk ik wel mijn TA t-shirt aan..

*edit*.. joost008, tijs09, dj lex, jappio, SpeakerfreaK, mido en rellivisit dachten te gaan.. maar we horen het nog wel als ze gaan..

Posted by basvh on May-10-2002 19:13:

ik ben er dus bij, ik heb trouwens een kaartje over oh nee die is voor timportE

Posted by TranceFool on May-11-2002 11:08:

Weet iemand of er nog kaarten zijn te krijgen???

Posted by basvh on May-11-2002 12:06:

quote:
Weet iemand of er nog kaarten zijn te krijgen???

bij de midtown in utrecht hadden ze er nog genoeg van de week

Posted by TimeportE on May-14-2002 10:45:

ik vind het raar dat q-dance nog steeds nix over een nieuwe line-up bekend heeft gemaakt.. echt raar! zit iedere dag te kijken op hun website maar der is al een hele tijd nix meer veranderd.. zouden ze nog in onderhandelingen zijn ofzo iets dergelijks, lijkt me sterk!

Posted by kolkiewolkie on May-14-2002 11:11:

me too!!

kheb gister nog ff gekeken.. idd nix veranderd.. schiet nou toch es op denk ik dan... want op deze manier doen ze het wel HEEL sterk voorkomen dat er nog iets gaat veranderen... WAT dan denk ik dan...

kan trouwes best wezen dat ze nix veranderen/toevoegen... zo is bijv. de timetable van qontact ook nooit officieel bekend gemaakt dacht ik (wij zijn dan ook meerdere malen gevraagd wie er nu draaide )

Posted by TimeportE on May-16-2002 16:45:

JUIIIISSSTTTTTT de line-up is bekend dames en heren (zoals het er nu uitziet 4 heren, hoewel eerder gezegd was dat veel meer lui zouden komen, zijn die mensen plotseling dood ofzo of willen ze nie meeten (ik bijt nie altijd hoor! en de horoscoop van Petrus is ook nie helemaal waar! )

Posted by Dr. Kuipers on May-16-2002 18:12:

Heb net ook ff site gechecked.

Zeer vette site zeg: http://www.q-dance.nl/events/qlubtempo/qt.html

En HMH met 2 area's, hoe zit dat dan?

Ze hebben toch maar 1 grote hal en een heel klein zaaltje waar met Qontact de Talentroom was...

Maar anyways, toch heel vet dat Kai Tarcid draait (draaide eerst alleen op vrijdag)

Alleen waarom moeten ze nou Derb en Kai Tracid gelijk laten draaien

Hier trouwens de definitieve line-up:

Area 1:
Kai Tracid
Technoboy
DJ Session One
Dana
Pavo
DJ Luna

Area 2:
Derb
Bas & Ram
Clive King
The Alpha Twins
Sunny D

Dat wordt dus vooral rondstuiteren in area 1

edit: welke tune hoor je op de achtergrond van de site???, klinkt zeer vetjes

Posted by TimeportE on May-16-2002 19:07:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
edit: welke tune hoor je op de achtergrond van de site???, klinkt zeer vetjes

uuh kan het zijn hardcore wil never die ??? dat kwam tenminste bij me op! nee het is nie hardcore wil never die.. maar ik ken het nummertje zeker !!! AARG
en trouwens ik had de eerste post al veranderd.. kwa line-up!
word moeilijk, bas en ram of technoboy.. of allebei een tijd! nu eff kijken wanneer de timetable komt!

Posted by Joost008 on May-16-2002 20:24:

Dat nummertje is Tuneboy - Housenation,

Maar ik ga naar alle waarschijnlijkheid nie naar dit feesie komen ik zit namelijk opgescheept met maten die dus echt gewoon bijna nooit geld hebbe...
en om dr alleen heen te gaan tja hek in principe weinig behoefte aan ik hoop iig wel dat me volgende feessie impulz outdoor wordt want kheb Tiesto dus nog nooit live gezien en als TA moet dat natuurlijk wel he

Posted by kolkiewolkie on May-17-2002 06:46:

!MODDERPHAT!

Ik zou kunnen gaan klagen dat ik nou steeds heen en weer moet rennen... maar daar beide zalen de pan uit gaan roeleren doe ik dat niet natuurlijk!!

WICKED!

en 115 dB .... als ik nou geen piep in mijn oren heb de week erna

Posted by TranceFool on May-18-2002 15:04:

Ik ga definitief niet.....line-up is echt uberbruut gewoon niet normaal . Maaja helaas. Ik ga nu wel dus naar Impulz Outdoor en daar hoorde ik vanochtend al de reclame van en dat klonk ook erg goed, dus kijk ik daar wel naar uit

Posted by kolkiewolkie on May-19-2002 18:23:

... ga toch gewoon naar beide man

doek ook

(kost wat, maar dan hebbie ook wat)

Posted by Akira on May-20-2002 01:15:

Thumbs up

Vette Line up!!ik denk dat ik ook wel van de partij ben moet ik alleen wel mijn VIP kaartje van BItte eind beat kwijt raken

Posted by Miss Proximus on May-22-2002 07:45:

Wat een standaard line-up weer!!! Damn hey, origineel kun je ook niet zijn met een Hardstyle feestje!

Als ik zou gaan zou t alleen voor de Alpha Twins zijn woopay!!!!

Maar ja.....Hardstyle wordt commercieel Er zijn al van die gabbertje-achtige klonen op de radio tegenwoordig.....joepie!!!!! weg met die muziek
(vrij irri als je vriendje lekker prog staat te draaien en er komt constant zo'n Friese boer op m af om te vragen of ie ook hardstyle heeft *zucht*

Veel plezier mensen..nu t nog kan whehe

Posted by basvh on May-22-2002 16:08:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Wat een standaard line-up weer!!! Damn hey, origineel kun je ook niet zijn met een Hardstyle feestje!

Als ik zou gaan zou t alleen voor de Alpha Twins zijn woopay!!!!

Maar ja.....Hardstyle wordt commercieel Er zijn al van die gabbertje-achtige klonen op de radio tegenwoordig.....joepie!!!!! weg met die muziek
(vrij irri als je vriendje lekker prog staat te draaien en er komt constant zo'n Friese boer op m af om te vragen of ie ook hardstyle heeft *zucht*

Veel plezier mensen..nu t nog kan whehe

damn wat een zielige post weer van je,

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »