TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- למען יובל


Posted by DjChook on May-08-2002 18:43:

Exclamation למען יובל

אני מציע שכולנו נתרום שקל וירטואלי אחד בשביל יובל חברנו המסכן
שכרגע נמצא בדרך למכון פסיכיאטרי לאבחון עמוק

יובל צפוי להכנס למוסד סגור לתקופה שבין 2-3 שנים

ורק לאחר מכן יהיה אפשר לדון בשחרורו


WE'LL ALL MISS U MAN !


Posted by arik on May-08-2002 18:54:

אחי אתה מגזים יובל פשוט שתה קצת יותר מידי קולה

אבל חיבים לציין שהשרוט הראשי
זה האחד והיחיד
אריאל!!!!
הבן אדם מתקשר לאנשים ב 4 בבוקר
כדי לשאול אותם כל מיני שאלות שלא ושאלים ב 4 בבוקר

כמו נגיד
יש לך טרקים חדשים


Posted by YuVaL on May-08-2002 19:01:

אוקיי אנשים
חזרתי לעצמי
אני מרגיש טוב


היה כיף קצת להשתעשע!!!!!!


Posted by m0sh on May-08-2002 19:20:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
REL
שרוט


יובל נשרט כי הוא לא שתה אתמול קולה....ונראה לי הוא היה כל כך מתוח במזן האחרון ועצבני רצח

רצח!?!?!? אתה מאשים אותי ברצח????????.

אני בחוסיין! (בשוק)


Posted by DjChook on May-08-2002 19:27:

R.E.L rulez

יובל סתם משחק אותה

סתם אחי

היה מצחיק


Posted by Hell_Copter on May-08-2002 20:04:

מה עבר עליך בנאדם!?!?!?!?!

אריאל באמת שרוט....
פעם נכנסתי כבר למיטה באיזה 2 ופתאום הוא מתקשר אליי כדי לשאול אותי אם אני מכיר איזה טראק
וגם אתמול שאכלנו הוא אכל כזה בגט עם שניצל ואז הלך ודפק 2 פיצות... (כופר) ועוד אחר כך היה רעב
הוא באמת מוזר!!


Posted by DJ-Kreing^^ on May-08-2002 20:05:

Good to have the good old yuval back


Posted by Izzy on May-09-2002 02:42:

yup, nice see'ing you back here buddy


Posted by YuVaL on May-09-2002 09:24:

טוב
השעה 12:15
יש לי עוד 3 שעות עד האספת הורים
אני שומע
Enigma & PM Dawn - Set Adrift On Memory Bliss Extended Trance Mix
כדי שאני לא יתפגר מרוב לחץ


Posted by fastmp3 on May-09-2002 09:34:

Yuvie if u leave the boards again i'll be really sad


Posted by TranceGiant on May-09-2002 09:37:

Heh Taha...u didnt get it but yuval had some kind of a...how shall i say, mental psychological ramapge super disaster yesterday
coming back means that hes alright again

how r u btw? u havent been here 4 a long time ..


Posted by Hell_Copter on May-09-2002 09:43:

מה אתה לחוץ כל כך בנאדם!?
כולה אסיפת הורים מסכנה....


Posted by YuVaL on May-09-2002 09:51:

ת'אמת לא יודע
אני לחוץ שיש דברים כאלה


Posted by eXeTik on May-09-2002 11:59:

אני הןלך לכמה שעות וחוזר לפורום שכונה...
[מ[מבטא ז'וז'ו] מה זה החרטא הזה?! [/מבטא ז'וז'ו


Posted by fastmp3 on May-09-2002 12:00:

quote:
Originally posted by TranceGiant
Heh Taha...u didnt get it but yuval had some kind of a...how shall i say, mental psychological ramapge super disaster yesterday
coming back means that hes alright again

how r u btw? u havent been here 4 a long time ..



i'm finally back to canada , no more 56k , i could only check the montreal forum now i browse all the sections


Posted by DjChook on May-09-2002 12:05:

יובל אתה לא בכיתה ט או משהו ?
למי אכפת מהציונים

העיקר שילך טוב


Posted by YuVaL on May-09-2002 12:47:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
exetik
תארתי לעצמי את גוגו אומר את זה בראש ואני מתקפע פה מצחוק

על כל מקרה
חזרתי מהאספת הורים
היה טובבבבבבבבבבבבבבבבב לאללה!!!!!
חוץ מתנ"ך ומתמטיקה שאני צריך לשפר הכל היה טוב!!!


Posted by arik on May-09-2002 14:21:

יובל אמרתי לך שאתה "פוחד מהפחד"1

אל תשפר כלום
רק תקשיב בשעור
אתה צריך לשים זין גדול על החטיבה
בכל מקרה זה לא נותן כלום לחיים
רק התיכון חשוב ואחרי כמובן
!!!!!!!


Posted by Ariels on May-09-2002 17:35:

כאילו שזוכרים משהו מהתיכון.... 12 שנה אני בקושי זוכר משהו,
אשכרה, חוץ מאנגלית, פסקל ומתמטיקה שעשיתי במועד חורף 100 אני לא וכר כלום


Posted by DjChook on May-10-2002 09:30:

אריאל 100 ?

3 יחידות אולי

סתם אחי

כמה יחידות עשית באמת ?


Posted by Hell_Copter on May-10-2002 16:42:

quote:
Originally posted by arik
אתה צריך לשים זין גדול על החטיבה
בכל מקרה זה לא נותן כלום לחיים


ראסמי...
תקח מקצועות כמו תנך הסטוריה וכל זה
בתנך אני זוכר למדנו בחטיבה שמואל... יש לי השנה בגרות וזה אפילו לא היה בחומר של הבגרות עוד לפני המיקוד
ואותו דבר בהסטוריה... זה סתם זיוני שכל


Posted by Ariels on May-10-2002 18:51:

הייתי ב3 ונבחנתי ב 3 אבל השיטה הכי טובה לדעת חומר היא ללמוד משהו מעל

זאת אומרת... זרוק את עצמך למים העמוקים ואז תסתדר ברדודים בקלות

למדתי עם אבא שלי חומר של 5 יחידות ואז 3 יחידות היה משחק ילדים



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.