TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- למען יובל
למען יובל
אני מציע שכולנו נתרום שקל וירטואלי אחד בשביל יובל חברנו המסכן
שכרגע נמצא בדרך למכון פסיכיאטרי לאבחון עמוק
יובל צפוי להכנס למוסד סגור לתקופה שבין 2-3 שנים
ורק לאחר מכן יהיה אפשר לדון בשחרורו
WE'LL ALL MISS U MAN !
אחי אתה מגזים יובל פשוט שתה קצת יותר מידי קולה
אבל חיבים לציין שהשרוט הראשי
זה האחד והיחיד
אריאל!!!!
הבן אדם מתקשר לאנשים ב 4 בבוקר
כדי לשאול אותם כל מיני שאלות שלא ושאלים ב 4 בבוקר

כמו נגיד
יש לך טרקים חדשים
אוקיי אנשים
חזרתי לעצמי
אני מרגיש טוב

היה כיף קצת להשתעשע!!!!!!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
REL
שרוט
יובל נשרט כי הוא לא שתה אתמול קולה....ונראה לי הוא היה כל כך מתוח במזן האחרון ועצבני רצח
רצח!?!?!? אתה מאשים אותי ברצח????????.
אני בחוסיין! (בשוק)
R.E.L rulez
יובל סתם משחק אותה
סתם אחי
היה מצחיק 
מה עבר עליך בנאדם!?!?!?!?!
אריאל באמת שרוט....
פעם נכנסתי כבר למיטה באיזה 2 ופתאום הוא מתקשר אליי כדי לשאול אותי אם אני מכיר איזה טראק
וגם אתמול שאכלנו הוא אכל כזה בגט עם שניצל ואז הלך ודפק 2 פיצות... (כופר) ועוד אחר כך היה רעב
הוא באמת מוזר!!
Good to have the good old yuval back

yup, nice see'ing you back here buddy

טוב
השעה 12:15
יש לי עוד 3 שעות עד האספת הורים
אני שומע
Enigma & PM Dawn - Set Adrift On Memory Bliss Extended Trance Mix
כדי שאני לא יתפגר מרוב לחץ
Yuvie if u leave the boards again i'll be really sad
Heh Taha...u didnt get it but yuval had some kind of a...how shall i say, mental psychological ramapge super disaster yesterday
coming back means that hes alright again
how r u btw? u havent been here 4 a long time ..
מה אתה לחוץ כל כך בנאדם!?
כולה אסיפת הורים מסכנה....
ת'אמת לא יודע
אני לחוץ שיש דברים כאלה
אני הןלך לכמה שעות וחוזר לפורום שכונה...
[מ[מבטא ז'וז'ו] מה זה החרטא הזה?! [/מבטא ז'וז'ו
| quote: |
| Originally posted by TranceGiant Heh Taha...u didnt get it but yuval had some kind of a...how shall i say, mental psychological ramapge super disaster yesterday coming back means that hes alright again how r u btw? u havent been here 4 a long time .. |
now i browse all the sections
יובל אתה לא בכיתה ט או משהו ?
למי אכפת מהציונים
העיקר שילך טוב
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
exetik
תארתי לעצמי את גוגו אומר את זה בראש ואני מתקפע פה מצחוק
על כל מקרה
חזרתי מהאספת הורים
היה טובבבבבבבבבבבבבבבבב לאללה!!!!!
חוץ מתנ"ך ומתמטיקה שאני צריך לשפר הכל היה טוב!!!
יובל אמרתי לך שאתה "פוחד מהפחד"1
אל תשפר כלום
רק תקשיב בשעור
אתה צריך לשים זין גדול על החטיבה
בכל מקרה זה לא נותן כלום לחיים
רק התיכון חשוב ואחרי כמובן
!!!!!!!
כאילו שזוכרים משהו מהתיכון.... 12 שנה אני בקושי זוכר משהו,
אשכרה, חוץ מאנגלית, פסקל ומתמטיקה שעשיתי במועד חורף 100 אני לא וכר כלום
אריאל 100 ?
3 יחידות אולי
סתם אחי
כמה יחידות עשית באמת ?
| quote: |
| Originally posted by arik אתה צריך לשים זין גדול על החטיבה בכל מקרה זה לא נותן כלום לחיים |
הייתי ב3 ונבחנתי ב 3 אבל השיטה הכי טובה לדעת חומר היא ללמוד משהו מעל
זאת אומרת... זרוק את עצמך למים העמוקים ואז תסתדר ברדודים בקלות
למדתי עם אבא שלי חומר של 5 יחידות ואז 3 יחידות היה משחק ילדים
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.