TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vinyls waar je t meest trots/blij op/mee bent...
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Apoptosis on May-08-2002 19:36:

Vinyls waar je t meest trots/blij op/mee bent...

... dat je ze in je bezit hebt. Nou?

k zelf heb r niet egt veel (33 nu), ben ook nog nie zo lang bezig met t verzamelen ervan, maar vond t tog wel cool dat k vandaag deze classics binnen heb gekregen:

* The Quest - C-Sharp --> volges my issie nep, maar ja...
* Rank 1 - Airwave (Original & Dutch Force mix) --> geen uitleg nodig
* Sean Dexter - Synthetica --> die van Magik 4
* Viper - Titty Twister --> die van Magik 1



ltr


Posted by blighty on May-08-2002 20:01:

Hi,

En mag ik je vragen hoe of waar je deze classics hebt weten te krijgen?

Greetings,
Blighty


Posted by New Wave on May-08-2002 20:41:

Sven Wittekind - Braindead

Echt mega slammer.......en ik heb hem bijna nergens zien liggen.......
Hijz ook niet meer te krijgen dach ik....

mzzl


Posted by DJ Bazz on May-08-2002 20:57:

- pulser - cloudwalking (ATCR label)
- blank & jones - Beyond Time (The remixes 2 * 12")
heb eigenlijk geen idee hoe zeldzaam deze is, heb het een tijdje geleden al gevraagd maar niemand wist het dus als iemand het weet???


Posted by ChooChoo on May-08-2002 21:00:

pfffffff....het enige die me nu echt te binnen schiet:
DMB - The space between (Tiesto Mix) <---best veel moeite voor gedaan.

verder nog wel meer, maar schieten me nou niet te binnen.

greetz


Posted by serialkillah on May-08-2002 22:08:

qua trance heb ik niet gek veel plaaten laat staan classics (alleen eigenlijk 'push - the anthem' , 'veraccohia - carte blanche' en 'energy 52 - cafe del mar (orgineel)' verder heb ik geen trance classics. Wel veel oldstyle en hardcore, maar daar is dit niet het goede forum voor


Posted by John on May-09-2002 00:00:

mn plaat van queen is vet, met bohemian rapsody

veder gouryella en rank 1 airwave...zijn vastnie zeldzaam maar ik heb dan ook maar 8 trance platen ben ook trots op bolylotion met always hardcore en happy is voor homos erop


Posted by aphex on May-09-2002 00:01:

Muse - Newborn (Paul Oakenfold Remix)
Morrighan - Remember
en nog wel een paar


Posted by mido on May-09-2002 00:18:

Kewluh thread!!!

Ik ga ze niet op volgorde zetten want ik ben op allemaal net zo trots!!!


DJ Chosen Few - The name of the DJ
Marshall Masters - Don't touch that stereo
French Connection - French Connection
PCP - 6 million way to die
The age of love - The age of love
Bodylotion - Happy is voor hobo's
Dr. Macabre - Ghost Stories part 1 (Poltergeist)

Rank 1 - Airwave
William Orbit - Barber's addagio for strings (Ferry Corsten remix)
Moby - Why does my heart feel so bad (Ferry Corsten remix)

En er zullen nog wel wat platen wezen die ik nooit van mijn leven weg doe. Maar dan zou ik mijn bakken even door moeten spitten!

whehe

Als me wat te binnenschiet dan plaats ik het wel!


Posted by Leander on May-09-2002 03:05:

Age of Love - Age of Love
Humanoid - Stakker Humanoid


Posted by Siesta on May-09-2002 08:12:

Soul Providers - Rise

zo'n heerlijke plaat


Posted by joesterizor on May-09-2002 09:37:

dis denk ik wel de triple vinyl pack van: Sasha @ ibiza GU 013


Posted by Apoptosis on May-09-2002 11:07:

quote:
Originally posted by blighty
Hi,

En mag ik je vragen hoe of waar je deze classics hebt weten te krijgen?

Greetings,
Blighty


NEE!! Zeg ik lekker niet!

Grapje...
Titty Twister heb k via via gekregen, tweede hands dus.

De rest via een Engelse site... weet de naam nie meer, want k heb nie zelf besteld. k zal t ff navragen


Posted by Remy D on May-09-2002 13:03:

Ik had ooit nog is een hardcoreplaat voor Maikel gekocht en die moest paar dagen later de handel uit. Dus toen was die plaat binnen en paar weken al 250 piek waard. Maar hij heeft hem uitgeleend en nooit meer opgehaald . HmmmmZzzZZ


Posted by TranceFool on May-09-2002 15:08:

Jah nu we het hier toch over hebben had ik nog een vraagje:

Heeft iemand hier ervaring met DJ Pools.....van die dingen dat je voor een bepaald bedrag per maand een aantal promo's krijgt toegestuurd. Vaak zijn daar geloof ik lange wachtlijsten ed. bij, maar weet iemand misschien een paar goeie??? En wat zijn jouw ervaringen daarmee?


Posted by blighty on May-09-2002 16:43:

Hi,

quote:
Originally posted by Apoptosis


NEE!! Zeg ik lekker niet!

Grapje...
Titty Twister heb k via via gekregen, tweede hands dus.

De rest via een Engelse site... weet de naam nie meer, want k heb nie zelf besteld. k zal t ff navragen


Ja, doe dat. Alvast bedankt

Greetings,
Blighty


Posted by Miss Proximus on May-09-2002 17:33:

quote:
Originally posted by mido
Dr. Macabre - Ghost Stories part 1 (Poltergeist)


Ja wat een juweeltje

ik heb maar 3 platen die ^^^^ , The Horrorist - Flesh is the Fevr en Dyewitness - Masterplan

alhoewel....ik heb ook een paar ndere plaatjes maar die gebruikt Andreas dus die voelen niet echt of ze van mij zijn

Plaatjes van Ant waar ik trots op ben:

CJ Bolland - The Prophet (Origineel, niet de huidige nadruk)
York - On the Beach
Blank & Jones - Cream (PvD Remix)
Saint Etienne - Boys don't cry
Solid Sleep - Club Attack

mja ...anyway...Mido heb smaak
en wat was dan die ene plaat die je nooit hebt teruggevraagd? DIe van Molella?


Posted by Vnatic on May-09-2002 17:43:

Mijn V.ision serie, niet echt exclusieve platen, maar wel een topserie, en ik heb ze lekker met hadntekening, dus voor mij zijn ze veeeeeeeel waard...


Posted by DJ Bazz on May-09-2002 19:17:

quote:
Originally posted by TranceFool
Jah nu we het hier toch over hebben had ik nog een vraagje:

Heeft iemand hier ervaring met DJ Pools.....van die dingen dat je voor een bepaald bedrag per maand een aantal promo's krijgt toegestuurd. Vaak zijn daar geloof ik lange wachtlijsten ed. bij, maar weet iemand misschien een paar goeie??? En wat zijn jouw ervaringen daarmee?


vriend van mij heeft dat, hij krijgt elke maand 2 zendingen van 10 a 15 promo's opgestuurd, elke zending kost geloof ik 80 gulden, ik weet niet of de prijzen zijn veranderd met de komst van de euro. verder krijgt hij de helft van de zendingen gratis want hij draait vast in assen. hij krijgt ze opgestuurd vanuit limburg van die dj school daar, weet zo ff niet de website maar die moet je maar ff zoeken. dit is btw ook het enige nederlandse bedrijf dat dit doet, maar ik weet dit niet 100% zeker.

had trouwens ook nog 2002 remixen van pulsar op bxr label


Posted by mido on May-09-2002 21:00:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik had ooit nog is een hardcoreplaat voor Maikel gekocht en die moest paar dagen later de handel uit. Dus toen was die plaat binnen en paar weken al 250 piek waard. Maar hij heeft hem uitgeleend en nooit meer opgehaald . HmmmmZzzZZ


Dat was:

DJ Promo - No Doubt

Dat was ook nog eens zijn allereerste plaat die uitgebracht werd en waarmee hij doorgebroken is!

Heel erg van mij dat ik die dus niet meer heb opgehaald!

Want DJ Promo staat nu zwaar aan de top in de Hardcore scene!


Posted by mido on May-09-2002 21:04:

quote:
Originally posted by Miss Proximus


Ja wat een juweeltje

ik heb maar 3 platen die ^^^^ , The Horrorist - Flesh is the Fevr en Dyewitness - Masterplan

alhoewel....ik heb ook een paar ndere plaatjes maar die gebruikt Andreas dus die voelen niet echt of ze van mij zijn

Plaatjes van Ant waar ik trots op ben:

CJ Bolland - The Prophet (Origineel, niet de huidige nadruk)
York - On the Beach
Blank & Jones - Cream (PvD Remix)
Saint Etienne - Boys don't cry
Solid Sleep - Club Attack

mja ...anyway...Mido heb smaak
en wat was dan die ene plaat die je nooit hebt teruggevraagd? DIe van Molella?


Nu jij de naam Dey Witness zegt schiet mij te binnen dat ik die ben vergeten neer te zetten!

Ik heb dus ook nog een picture disk van Dye Witness met daarop:

A. Only if i had one more & BRRR
B. What would you like to hear again & Observing the earth

Dat is ook een plaatje om trots op te zijn!

En die plaat die ik niet terug gehaald heb:

DJ Promo - No Doubt

En ja.... wat dat van smaak betrefd.... thx! whehe


Posted by Opti on May-09-2002 21:14:

quote:
Originally posted by mido

B. What would you like to hear again


HAHAHAHA< DIE KEN IK!!!

toen was ik 11 ofzo!!! had ik een of andere house cd met een reet op de voorkant... weet de naam helaas niet meer en heb m niet meer.


Posted by DjRV on May-10-2002 08:37:

Radiohead-Street Spirit (oakenfold remix) aka Planet Perfecto-Fade Out

Insigma-Open Your Eyes

Tiesto-Magik Yourney (de originele promo)

Mauro Picotto-Iguana (Mass Mix)

Golden Girls-Kinetic '99

The Morrighan-Remember (2 the millenium)

Midway-Monkey Forest

Tilt Feat Maria Nayler-Angry Skies

Er zijn er nog veellllllllllllllllll meer,maar ken ff niet alle 500 platen uit me hoofd


Posted by serialkillah on May-10-2002 10:16:

quote:
Originally posted by mido


Dat was:

DJ Promo - No Doubt

Dat was ook nog eens zijn allereerste plaat die uitgebracht werd en waarmee hij doorgebroken is!

Heel erg van mij dat ik die dus niet meer heb opgehaald!

Want DJ Promo staat nu zwaar aan de top in de Hardcore scene!


het is een classic, maar persoonlijk vindt ik het een kut plaat.

qua hardcore ben ik vooral trots op

stephenson & jones - the first rebirth
t.urbulence 'n terrorists - 6 million ways 2 die
dr macabre - ghost stories
ruffneck 1 t/m 10 (world of an lsd user/ kingdom/ amman on xtc / i'm the fuck you man ect)
masoko solo - pessa pessa (origineel)
thunderball - bonzai channel one
buzz fuzz - xtc love
pcp - slaves to the rhytm
bodylotion - happy is voor homos
en nog een paar andere


Posted by rellivisit on May-10-2002 10:31:

[QUOTE]Originally posted by serialkillah

qua hardcore ben ik vooral trots op

stephenson & jones - the first rebirth


BonzaiCore


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.