TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vinyls waar je t meest trots/blij op/mee bent...
Pages (2): [1] 2 »
Vinyls waar je t meest trots/blij op/mee bent...
... dat je ze in je bezit hebt. Nou?
k zelf heb r niet egt veel (33 nu), ben ook nog nie zo lang bezig met t verzamelen ervan, maar vond t tog wel cool dat k vandaag deze classics binnen heb gekregen:
* The Quest - C-Sharp --> volges my issie nep, maar ja...
* Rank 1 - Airwave (Original & Dutch Force mix) --> geen uitleg nodig
* Sean Dexter - Synthetica --> die van Magik 4
* Viper - Titty Twister --> die van Magik 1

ltr 
Hi,
En mag ik je vragen hoe of waar je deze classics hebt weten te krijgen?
Greetings,
Blighty
Sven Wittekind - Braindead
Echt mega slammer.......en ik heb hem bijna nergens zien liggen.......
Hijz ook niet meer te krijgen dach ik....
mzzl
- pulser - cloudwalking (ATCR label)
- blank & jones - Beyond Time (The remixes 2 * 12")
heb eigenlijk geen idee hoe zeldzaam deze is, heb het een tijdje geleden al gevraagd maar niemand wist het dus als iemand het weet???
pfffffff....het enige die me nu echt te binnen schiet:
DMB - The space between (Tiesto Mix) <---best veel moeite voor gedaan.
verder nog wel meer, maar schieten me nou niet te binnen.
greetz
qua trance heb ik niet gek veel plaaten laat staan classics (alleen eigenlijk 'push - the anthem' , 'veraccohia - carte blanche' en 'energy 52 - cafe del mar (orgineel)' verder heb ik geen trance classics. Wel veel oldstyle en hardcore, maar daar is dit niet het goede forum voor
mn plaat van queen is vet, met bohemian rapsody
veder gouryella en rank 1 airwave...zijn vastnie zeldzaam maar ik heb dan ook maar 8 trance platen
ben ook trots op bolylotion met always hardcore en happy is voor homos erop
Muse - Newborn (Paul Oakenfold Remix)
Morrighan - Remember
en nog wel een paar 
Kewluh thread!!!
Ik ga ze niet op volgorde zetten want ik ben op allemaal net zo trots!!!
DJ Chosen Few - The name of the DJ
Marshall Masters - Don't touch that stereo
French Connection - French Connection
PCP - 6 million way to die
The age of love - The age of love
Bodylotion - Happy is voor hobo's
Dr. Macabre - Ghost Stories part 1 (Poltergeist)
Rank 1 - Airwave
William Orbit - Barber's addagio for strings (Ferry Corsten remix)
Moby - Why does my heart feel so bad (Ferry Corsten remix)
En er zullen nog wel wat platen wezen die ik nooit van mijn leven weg doe. Maar dan zou ik mijn bakken even door moeten spitten! 
whehe
Als me wat te binnenschiet dan plaats ik het wel! 
Age of Love - Age of Love
Humanoid - Stakker Humanoid

Soul Providers - Rise
zo'n heerlijke plaat
dis denk ik wel de triple vinyl pack van: Sasha @ ibiza GU 013
| quote: |
| Originally posted by blighty Hi, En mag ik je vragen hoe of waar je deze classics hebt weten te krijgen? Greetings, Blighty |

Ik had ooit nog is een hardcoreplaat voor Maikel gekocht en die moest paar dagen later de handel uit. Dus toen was die plaat binnen en paar weken al 250 piek waard. Maar hij heeft hem uitgeleend en nooit meer opgehaald
. HmmmmZzzZZ
Jah nu we het hier toch over hebben had ik nog een vraagje:
Heeft iemand hier ervaring met DJ Pools.....van die dingen dat je voor een bepaald bedrag per maand een aantal promo's krijgt toegestuurd. Vaak zijn daar geloof ik lange wachtlijsten ed. bij, maar weet iemand misschien een paar goeie??? En wat zijn jouw ervaringen daarmee?
Hi,
| Originally posted by Apoptosis NEE!! Zeg ik lekker niet! ![]() Grapje... Titty Twister heb k via via gekregen, tweede hands dus. De rest via een Engelse site... weet de naam nie meer, want k heb nie zelf besteld. k zal t ff navragen |

| Originally posted by mido Dr. Macabre - Ghost Stories part 1 (Poltergeist) |

die ^^^^ , The Horrorist - Flesh is the Fevr en Dyewitness - Masterplan 

Mijn V.ision serie, niet echt exclusieve platen, maar wel een topserie, en ik heb ze lekker met hadntekening, dus voor mij zijn ze veeeeeeeel waard...
| Originally posted by TranceFool Jah nu we het hier toch over hebben had ik nog een vraagje: Heeft iemand hier ervaring met DJ Pools.....van die dingen dat je voor een bepaald bedrag per maand een aantal promo's krijgt toegestuurd. Vaak zijn daar geloof ik lange wachtlijsten ed. bij, maar weet iemand misschien een paar goeie??? En wat zijn jouw ervaringen daarmee? |
| Originally posted by Remy D Ik had ooit nog is een hardcoreplaat voor Maikel gekocht en die moest paar dagen later de handel uit. Dus toen was die plaat binnen en paar weken al 250 piek waard. Maar hij heeft hem uitgeleend en nooit meer opgehaald . HmmmmZzzZZ |

| Originally posted by Miss Proximus Ja wat een juweeltje ![]() ik heb maar 3 platen die ^^^^ , The Horrorist - Flesh is the Fevr en Dyewitness - Masterplan ![]() alhoewel....ik heb ook een paar ndere plaatjes maar die gebruikt Andreas dus die voelen niet echt of ze van mij zijn ![]() Plaatjes van Ant waar ik trots op ben: CJ Bolland - The Prophet (Origineel, niet de huidige nadruk) York - On the Beach Blank & Jones - Cream (PvD Remix) Saint Etienne - Boys don't cry Solid Sleep - Club Attack mja ...anyway...Mido heb smaak ![]() en wat was dan die ene plaat die je nooit hebt teruggevraagd? DIe van Molella? |

whehe
| Originally posted by mido B. What would you like to hear again |
Radiohead-Street Spirit (oakenfold remix) aka Planet Perfecto-Fade Out
Insigma-Open Your Eyes
Tiesto-Magik Yourney (de originele promo)
Mauro Picotto-Iguana (Mass Mix)
Golden Girls-Kinetic '99
The Morrighan-Remember (2 the millenium)
Midway-Monkey Forest
Tilt Feat Maria Nayler-Angry Skies
Er zijn er nog veellllllllllllllllll meer,maar ken ff niet alle 500 platen uit me hoofd 
| Originally posted by mido Dat was: DJ Promo - No Doubt Dat was ook nog eens zijn allereerste plaat die uitgebracht werd en waarmee hij doorgebroken is! ![]() Heel erg van mij dat ik die dus niet meer heb opgehaald! Want DJ Promo staat nu zwaar aan de top in de Hardcore scene! |
[QUOTE]Originally posted by serialkillah
qua hardcore ben ik vooral trots op
stephenson & jones - the first rebirth
BonzaiCore