TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אני גדול
אני גדול
בונאה עכשיו עליתי על זה
שאפשר להפוך את
transa-nightstalker original
לשיר פסיכאדלי ענק!
אולי קצת הגזמתי בשם לטופיק יאללה כולם ס
MOSHING!
גם אתה שתיתה יותר מדי קולה?
מה זה? יום הקולה הבין לאומי?!
אני דווקא היום שתיתי קינלי... אבא אומר שקולה זה מזיק...

קינלי!?
שינו את זה לפאנטה לפני לפחות שנתיים אחי...
ומוש... כבר אמרת לי שאתה מסומם... לא צריך להוסיף על זה עוד את ה
moshing
שלך ... אתה תתפגר 
בונאה זה לא סטראט אפ להפוך את זה ל
PSY TRANCE?
חחח מוש
U CAN'T SEEM TO STOP AMAIZING ME
אבל חברים, להירגע קצת,
הפורום הזה נהיה יותר מדי שכונה בזמן האחרון
LOL
Shhuna
hehehe
Oyoyoyoy----------
Boy was i drunk yesterday
ask your brother izzy 
I FINISHED SCHOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

err!!!!!
u mofo
i have parent teacher confrenece today




im so dead
How came??
Drank too much Cola in classes? 
hehe
i wish
all my teachers are fucking bitchesssssss
blehhhhhhhhhhhhhhh
i need summer vacation so badlyyyyy!!!!!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by TranceGiant How came?? Drank too much Cola in classes? |


לפחות תעלה את זה לפה שנשמע...
טוב
אז הרגע חזרתי מהאספה
היה מזההההה אחלה
חשבתי שאני הולך להתעלף!!!!!!!!
אבל יצא אחלההההההההההה בסוף

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter קינלי!? שינו את זה לפאנטה לפני לפחות שנתיים אחי... |
לא הכנתי...אמרתי שזה סטראט אפ מטורף אחרי ששומעים את הסאמפלים בשיר...
אולי אסטרל או אינפקטד יכולים ....
הלוואי הייתי יכול
אני יותר גדול
בכתה ח' עשיתי מיקס טראנס לסיפונית לילה זעירה של מוצרט
| quote: |
| Originally posted by Ariels אני יותר גדול בכתה ח' עשיתי מיקס טראנס לסיפונית לילה זעירה של מוצרט |
מה אתה צוחק זה סוף הדרך של טראק
רק חבל שזה היה איזה 3 דקות
ולא היו לי תוכנות ושטויות כאלה, אשכרה ישבתי והדבקתי לפי תזמון, קיק קיק
ואז הדבקתי כמה סמפלים ויצא בן זונה... אבל המחשב שלי התפרמט כ"כ הרבה פעמים מאז
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.