TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Aib 2008???
Aib 2008???
Ivm de 'rumour' dat AIB zou terugkomen...
ID&T Release zat in de bus vandaag en wat is er op te merken
: pagina in den helft... Expect the unexpected! Logo'ke van AIB staat erbij.
Datum: [--] - [--] - 2008
Eventuele bijkomende informatie
:
MySpace Ida Engberg
Sep 27 2008 8:00P Antwerp on Fire Festival (tbc) Antwerp
Wie weet
? Den Outdoor was in september normaal.
Hoera! 
Na Sensation White 2005 zat er ook zo'n advertentie "Antwerp is still burning" in. We zijn ondertussen al 3 jaar verder...
Hopelijk is Antwerpen nog niet afgebrand en komt het er eindelijk eens van 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Na Sensation White 2005 zat er ook zo'n advertentie "Antwerp is still burning" in. We zijn ondertussen al 3 jaar verder... Hopelijk is Antwerpen nog niet afgebrand en komt het er eindelijk eens van |
hopelijk indoor
Re: Aib 2008???
| Originally posted by Krisix |
Tot het er uiteindelijk van komt, en dan begint het gebash op id&t over de slechte namen, prijs en organisatie. Ahle, das't geen ik in de sterren lees 
| Originally posted by Antony Tot het er uiteindelijk van komt, en dan begint het gebash op id&t over de slechte namen, prijs en organisatie. Ahle, das't geen ik in de sterren lees |
Kgeef u geen ongelijk. Ma ik zou er ietsje minder hongerig naar uitkijken om ni teleurgesteld te worden...
Re: Re: Aib 2008???
| Originally posted by MikeVee http://www.tranceaddict.com/forums/...6&forumid=72&s= |
!
. Het was ook goed de edities dat ik meegemaakt heb, het waren voor mij ook +/- de eerste echte DJ-festivals dat ik gedaan heb. Hopelijk wordt het goed aangepakt en proberen ze wat in dezelfde lijn te denken van toen. De kans om te falen kan inderdaad wel groter zijn dan een festival dat vanaf nul begint zonder faam. Al bij al, een DJ-festival erbij in eigen regio is altijd leuk meegenomen. Hopelijk kan de leuke en 'intieme' sfeer wel terug bereikt worden.
Ik dacht dat AiB was afgevoerd omdat ID&T dat had overgekocht om concurrentie met Tomorrowland te vermijden? Me dunkt schiet ID&T zich in de eigen voet als ze 2 festivals zo kort opeen organiseren, zeker als je internationaal rekening houdt met Mysteryland, Nature One, Dance Valley, enz.
Nu ja, ik zou het niet erg vinden alleszins. Als het een schappelijke prijs is, pik ik zowel T-land als AiB wel mee.
Neen, de organisatoren van AiB hebben een overeenkomst met ID&T (NL) om de naam ID&T en de namen van evenementen als Sensation te gebruiken(+ verdere samenwerking natuurlijk).
Het lijkt 27 september te worden, Ida Engberg staat dan gebooked op "Antwerp on Fire", indien dat klopt zal het niet in het Sportpaleis zijn dus wsl outdoor.
Naast Tomorrowland ook nog AiB en wsl Q-Base...wordt een drukke festivalzomer hier
Het ging idd wel eens tijd worden dat we terug een AIB'ke kunnen doen. Zo lang het in de trend is van de oude AIB's, zal ik dolenthousiast zijn. Maar gooi het aub niet vol met tweederangs dj's..
als het de gekende/groostste namen zijn is het steeds 'tzijn weer dezelfde'... als het iets mindere goden zijn (opkomend top talent ofzo) dan ist ook ni goed...
soit
ik kijk uit naar Tomorrowland! 
| Originally posted by FredNova als het de gekende/groostste namen zijn is het steeds 'tzijn weer dezelfde'... als het iets mindere goden zijn (opkomend top talent ofzo) dan ist ook ni goed... |
| Originally posted by Xilver Om te beginnen zou'k al iets concreet willen weten ipv al 2 jaar aan een stuk overal teaserkes te moeten zien |
Da's al iets. Als we nu Sensation-toestanden kunnen vermijden waarbij alle kaarten vrijwel uitverkocht zijn voor we iets van een lineup weten, dan ben ik content 
Ik vind 27 september wel al wat laat voor een outdoor, en in die periode zitten we ook altijd met Illusion in het Sportpaleis.
Ik had veel liever een indoor editie gezien in december ofzo.
| Originally posted by Devilex Ik had veel liever een indoor editie gezien in december ofzo. |
. Kleinschalig, goeie sfeer en meer de mogelijkheid misschien tot line-up qua opkomend talent. Zou een goeie richting zijn peis ik voor AIB. Direct grootschaligs zal al moeilijk zijn om naam event te verdedigen en nu zijn er veel grootschalige zaken van eigen makelij: TL, Sensation,... en ook van andere organisatoren.
.
Lotto Arena zou toch perfect zijn?