TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- האקינג
האקינג
שאלה אליכם אנשים
משעמם לי מאוד
מישהו פה מבין קצת בתחום?
פחות או יותר
ולא אני לא מתכוון סאב 7

אני פעם פרצתי למחשב של חבר
דרך
NET-BUS
אלה היו ימים טובים
יש לי חבר שבקבוצת האקרים של חולי נפש
אם אתה צריך משהו מסויים אני יכול לשאול אותו
???
| quote: |
| Originally posted by arik אני פעם פרצתי למחשב של חבר דרך NET-BUS אלה היו ימים טובים יש לי חבר שבקבוצת האקרים של חולי נפש אם אתה צריך משהו מסויים אני יכול לשאול אותו ??? |
אהםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם יובל אני יגיב לך על זה
פו זה לא רוטר!!!!!!!!
*CLOSED*
shit i cant
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אהםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם יובל אני יגיב לך על זה פו זה לא רוטר!!!!!!!! *CLOSED* shit i cant |
ציטוט: "וגם אם תלך לפורום של רוטר יצחקו עליך שם" דרשני אם יורשה לי לומר
אוף יובל תפרוש !!!
חחחחחחחחח
לא טוב מודסטול
הבנת?
למתקדמים:זה הלחם של שתי מילים
מוד ומסטול

91 קיבלתי היום...

ראסמי פה זה לא רוטר ...
closed ...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.