TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- האקינג


Posted by YuVaL on May-09-2002 13:23:

Arrow האקינג

שאלה אליכם אנשים
משעמם לי מאוד
מישהו פה מבין קצת בתחום?
פחות או יותר
ולא אני לא מתכוון סאב 7


Posted by arik on May-09-2002 14:19:

אני פעם פרצתי למחשב של חבר
דרך
NET-BUS
אלה היו ימים טובים
יש לי חבר שבקבוצת האקרים של חולי נפש

אם אתה צריך משהו מסויים אני יכול לשאול אותו
???


Posted by YuVaL on May-09-2002 16:06:

quote:
Originally posted by arik
אני פעם פרצתי למחשב של חבר
דרך
NET-BUS
אלה היו ימים טובים
יש לי חבר שבקבוצת האקרים של חולי נפש

אם אתה צריך משהו מסויים אני יכול לשאול אותו
???


אחי שלח לי הודעה באיי סיי קיו דחוף


Posted by m0sh on May-09-2002 16:42:

אהםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם יובל אני יגיב לך על זה

פו זה לא רוטר!!!!!!!!

*CLOSED*

shit i cant


Posted by YuVaL on May-09-2002 16:49:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אהםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם יובל אני יגיב לך על זה

פו זה לא רוטר!!!!!!!!

*CLOSED*

shit i cant


נה נה בננה


Posted by DJ-Kreing^^ on May-09-2002 16:51:

ציטוט: "וגם אם תלך לפורום של רוטר יצחקו עליך שם" דרשני אם יורשה לי לומר


Posted by m0sh on May-09-2002 16:51:

אוף יובל תפרוש !!!

חחחחחחחחח

לא טוב מודסטול

הבנת?
למתקדמים:זה הלחם של שתי מילים

מוד ומסטול



91 קיבלתי היום...


Posted by luckystrike on May-09-2002 18:40:

ראסמי פה זה לא רוטר ...


closed ...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.