TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טיפול שיניים


Posted by on May-09-2002 15:33:

טיפול שיניים

אוי כמה שאני שונא טיפולי שיניים
חזרתי עכשיו מביקורת שיניים והייתי צריך לעבור איזה טיפול כי צומחת לי איזה שן בינה בגודל עצבני ביותר ובגללה התנפחו לי החניכיים וגם הייתי צריך לעשות ניקוי אבן שן או איך שקוראים לזה

קיצר ההוא מתחיל להתעסק לי בפה עם הכלים שלו ואז התחלתי לשמוע ת'צליל של המקדחה הזאת שישר עשה לי צמרמורת בכל הגוף
קיצר איך שהרופא התחיל עם הניקוי (ואגב זה היה בלי הרדמה כי הוא אמר שלא צריך), מרוב כאב הורדתי למסכן כזה פיצוץ לסנטר שנראה לי שהוא נשך ת'שפתיים בגלל זה, אז הוא החליט להרדים אותי

קיצר אחרי כל הטיפולים האלה היום, כל הפה שלי בהרדמה ואני נראה כמו איזה ילד קטן שלא משתלט על הרוק שלו והכל נוזל לי

איזה פאדיחות היו לי ברחוב חחחחחחחחח

אז קיצר אם עברתם חוויה דומה, שתפו פה כדי שאני לא ירגיש לבד בעולם הנפגעי תקיפה שינית


Posted by eXeTik on May-09-2002 15:42:

אני הכי שונא את זה, שמרדימים לך את הפה ואתה מסתובב כמו איזה ילד מוגבל
אני זוכר הייתה כתה של ילדים מפגרים בשכבה שלי ביסודי, היה שם אחד דוד... כל הפסקה היה רץ כזה כשכולם מנסים לברוח ממנו... אתם קולטים כל החולצה שלו מלאה ריר והפה שלו פשוט נוזל... והוא כזה בא, תופס מישהו ומתחיל לצעוק
"דוד אוהב אותך"
כולם כבר היו על הרצפה מרוב צחוק, רק מסכן הילד...


Posted by arik on May-09-2002 15:59:

גם לי היה משהו דומה
ליפני שנה עשו לי ניקוי אבל כי לא טיפלתי כמו שצריך בשניים
(מה הם רוצים שאני יעשה ישכיב אותם לישון!!! אני מצחצח)

בכל מקרה אז הרופא קדח לי שם
אבל זה היה אם הרדמה אם אני זוכר נכון
רק הרעש הגבוהה הזה של המקדחה עושה לך כואב בשניים

אחרי שסימתי את הטיפול חזרתי הביתה ברגל
והרגשתי כאילו עברה לי משאית על הפרצוף
ועוד שמו לי כמו משחת שינים כזאת בפה
טוב שביקשתי טעם תות כי אחרת הייתי מתעלף

ואז שאני בדרך הביתה ואני יורק דם וכל מיני דברים שאני לא מכיר
אני פוגש ידידה שלי
.זה היה פדיחות אבל שטויות

נ.ב
הכי מגעיל זה היורקים הטיבעים
אתה מדבר איתם ויש להם פלטות והם יורקים לך אל הפנים על האוכל על הכל!!!!!!!
הם פשוט יורקים איפה שמזדמן להם

קיצר גיל מה שאני מנסה לומר
שיעבור לך עד החתונה
בברכה אריק
רעננה
עקיבע 3 א


אם כבר מדברים על שינים אז חבל שאתם לא רואים את אח שלי הקטן הוא נראה בידיוק ככה הימים האלה
" "


Posted by YuVaL on May-09-2002 16:09:

כן כוס עמק
לא אכפת לי מטיפול שיניים
אבל אחרי זה שאתה יוצא אתה מרגיש כאילו מישהו דחף לך כדור בייסבול ענקי לפה


Posted by m0sh on May-09-2002 16:55:

חיחיחיחיחיחיחיחיחי

על כולכם
לא היה לי ברזלים ולא פלאטה והיית פעם אחת שנה שעברה בטיפול מסכן וקטן.....


Posted by Ariels on May-09-2002 17:40:

האמת יש לי ביטוח שיניים, ואשכרה התאבתי בללכת לרופא שיניים.
עשיתי מאז 6 סתימות, ב2 הראשונות היו עם הרדמה, אחרי זה כבר ויתרנו עליה ועשו לי 4 בלי הרדמה בגללשה4 האחרות היו בפעם השניה לא רציתי להסתובב כמו יצור כזה עם עוותים בפה
קיצור, גיל, שיהיה לך לבריאות

שפיצר אריאל
הנביאים 9/17 כפר סבא


Posted by Scorchio on May-09-2002 18:24:

אריאל מה אתה מזיין בשכל הסיבה היחידה שאתה הולך לרופא שיניים זה כדי לבדוק תמחשוף של השיננית.


Posted by eXeTik on May-09-2002 19:26:

quote:
Originally posted by Ariels
שפיצר אריאל
הנביאים 9/17 כפר סבא


יאללה- יש כתובת, מי מכין איזה חבילה מתפוצצת ככה?


Posted by Hell_Copter on May-09-2002 20:05:

אני לא מצחצח שיניים כל כך הרבה אבל לא הייתה לי עד עכשיו סתימה אחת

מה שכן יש לי חוויה לא נעימה...
פעם הייתי בקבוצת בייסבול וחבר שלי זרק אליי כדור בלי ששמתי לב וזה פוצץ לי את הפה...
השפה שלי התנפחה ונראיתי כמו ילד עם פיגור או משהו ועשו לי טיפול שורש ומלא דברים כאלה וזה לא היה נעים... בוא נסגור את זה ככה


Posted by Ariels on May-09-2002 20:29:

החלק הכי גרוע שמכולם פה לי יש את הגישה להכי הרבה תחמושת
אפילו גיל הכל אצלם מבוקר אצלנו פשוט אפשר לגנוב טיל ולהגיש עליו שצ"ל
(שימוש לצורכי לחימה)

אצבעות 10, TNT , C4 ומה שבא לכם


Posted by TranceGiant on May-09-2002 20:50:

Heh,, my mum is a dentist..never had any problems....in fact u can still read her name on the bottom of this "tower" in that shopping center in raanana..shit..hows it called...meever lle kipa aduma..whatever
bah (needs sleep)


Posted by Hell_Copter on May-10-2002 00:05:

quote:
Originally posted by TranceGiant
Heh,, my mum is a dentist..never had any problems....in fact u can still read her name on the bottom of this "tower" in that shopping center in raanana..shit..hows it called...meever lle kipa aduma..whatever
bah (needs sleep)


אתה מתכוון מרכז אלרם
שאני יהיה שם אני יחפש את השם של אמא שלך


Posted by TranceGiant on May-10-2002 08:00:

yeah that merkaz
psh..how i forget things when not visitng israel 2 years..


Posted by DjChook on May-10-2002 08:38:

שכנה שלי רופאת שיניים

לא ביקרתי אצלה כבר כמה שנים

וגם לי מוש לא היה גשר ולא פלטה ולא חרטא כזה


Posted by on May-10-2002 08:39:

quote:
Originally posted by DjChook
שכנה שלי רופאת שיניים

לא ביקרתי אצלה כבר כמה שנים

וגם לי מוש לא היה גשר ולא פלטה ולא חרטא כזה


גם לי אבל זה לא אומר שאני לא צריך ללכת לביקורת
אחרי הכל זאת הבריאות שלי.


Posted by DjChook on May-10-2002 09:14:

צודק


Posted by Hell_Copter on May-10-2002 16:39:

חייבים כל איזה חצי שנה ביקורת כדי לבדוק שהכל טוב
מי שלא הולך סתם חבל עליו כי אם יש משהו רציני זה רק פוגע בו


Posted by Ariels on May-10-2002 18:52:

כן, אשכרה, אני חשבתי שיש לי 2 חורים וגיליתי שיש לי משהו כמו 9


Posted by Q-PiXeL on May-10-2002 19:48:

quote:
Originally posted by Ariels
כן, אשכרה, אני חשבתי שיש לי 2 חורים וגיליתי שיש לי משהו כמו 9


זה יכול להשמע גרוע...


Posted by Scorchio on May-11-2002 11:08:

מה אתה מצפה מבנאדם שטוחן באגט באורך מטר וחצי עם שניצל ואחרי זה דופק עוד שני פיצות ענקיות ואני לא יתפלא אם הוא חזר הבייתה והוריד איזה חבית גלידה


Posted by Hell_Copter on May-11-2002 14:18:

quote:
Originally posted by Scorchio
מה אתה מצפה מבנאדם שטוחן באגט באורך מטר וחצי עם שניצל ואחרי זה דופק עוד שני פיצות ענקיות ואני לא יתפלא אם הוא חזר הבייתה והוריד איזה חבית גלידה


חחחחחחחחח אני שם איתך שהוא לא החזיק מעמד שני מטר עד המקדונלנדס או כיפה אדומה



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.