TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nog TranceAddicts naar de Hemkade zaterdag?
Nog TranceAddicts naar de Hemkade zaterdag?
Yo peeps,
Normaal open ik geen topics over evenementen waar ik betrokken bij ben, maar misschien vergeven jullie mij dit omdat ik jullie uitnodig.. :-)
Zaterdag is in club Q-BASE in Zaandam de 'Trance'-editie en ik dacht dat de 'Trance' Addicts dat misschien wel interessant zouden vinden..
- Rank 1
- Bas & Ram
- DJ Astrid
- Jon the Dentist
Klik hier: http://www.q-dance.nl/q-base/ voor wat info en mail mij als je er heen wilt. Ik zal een aantal gastenlijstplaatsen verloten onder de inzenders..
Geef maar door als je ge�nteresseerd bent: [email protected] Ik zal morgen (vrijdag) de mensen mailen die gratis kunnen komen..
Maatje van mij gaat wel (Frans van Franske.net)...maar ik moet werken in t Vat '69 in Leeuwarden 
Ibo....ik wou graag weten of jij Jeffrey ook kent? Hij is stagemanager bij jullie geloof ik 
Obi dit vind ik echt een hele toffe actie van je. Maar helaas ga ik zaterdag niet want Oakie komt in de Kremlin en die staat nou eenmaal erg hoog in mijn verlanglijstje. Maar ik zie je vast snel weer bij Q-Base
. Want Q-Base is zwaar PHAT. 
ik moet ook nog een keer gaan
ik heb nog vrijkaartjes liggen die ik gewonnnen heb bij Qdance.
Alleen ik heb jammer genoeg weer es geen geld, moet even wachten tot mijn geld gestort is donderdag en dan ga ik 18e nog naar Awakenings
Maar als ik ga ga ik naar de hardstyle of de trance avond.
BTW Obi, mag je kaartjes verloten mdat er afgelopen zaterdag maar 20 man ofzo waren? (gewoon benieuwd hoor
| quote: |
| Originally posted by Optimus ik moet ook nog een keer gaan ![]() ik heb nog vrijkaartjes liggen die ik gewonnnen heb bij Qdance. Alleen ik heb jammer genoeg weer es geen geld, moet even wachten tot mijn geld gestort is donderdag en dan ga ik 18e nog naar Awakenings ![]() Maar als ik ga ga ik naar de hardstyle of de trance avond. BTW Obi, mag je kaartjes verloten mdat er afgelopen zaterdag maar 20 man ofzo waren? (gewoon benieuwd hoor |
de volgende keer bedoel ik
| quote: |
| Originally posted by Optimus BTW Obi, mag je kaartjes verloten mdat er afgelopen zaterdag maar 20 man ofzo waren? (gewoon benieuwd hoor |
Re: Nog TranceAddicts naar de Hemkade zaterdag?
| quote: |
| Originally posted by Obi Geef maar door als je ge�nteresseerd bent: [email protected] Ik zal morgen (vrijdag) de mensen mailen die gratis kunnen komen.. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.