TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nog TranceAddicts naar de Hemkade zaterdag?


Posted by Obi on May-09-2002 18:56:

Nog TranceAddicts naar de Hemkade zaterdag?

Yo peeps,

Normaal open ik geen topics over evenementen waar ik betrokken bij ben, maar misschien vergeven jullie mij dit omdat ik jullie uitnodig.. :-)

Zaterdag is in club Q-BASE in Zaandam de 'Trance'-editie en ik dacht dat de 'Trance' Addicts dat misschien wel interessant zouden vinden..

- Rank 1
- Bas & Ram
- DJ Astrid
- Jon the Dentist

Klik hier: http://www.q-dance.nl/q-base/ voor wat info en mail mij als je er heen wilt. Ik zal een aantal gastenlijstplaatsen verloten onder de inzenders..

Geef maar door als je ge�nteresseerd bent: [email protected] Ik zal morgen (vrijdag) de mensen mailen die gratis kunnen komen..


Posted by Miss Proximus on May-09-2002 19:04:

Maatje van mij gaat wel (Frans van Franske.net)...maar ik moet werken in t Vat '69 in Leeuwarden


Ibo....ik wou graag weten of jij Jeffrey ook kent? Hij is stagemanager bij jullie geloof ik


Posted by Remy D on May-09-2002 19:25:

Obi dit vind ik echt een hele toffe actie van je. Maar helaas ga ik zaterdag niet want Oakie komt in de Kremlin en die staat nou eenmaal erg hoog in mijn verlanglijstje. Maar ik zie je vast snel weer bij Q-Base . Want Q-Base is zwaar PHAT.


Posted by Opti on May-09-2002 19:31:

ik moet ook nog een keer gaan

ik heb nog vrijkaartjes liggen die ik gewonnnen heb bij Qdance.
Alleen ik heb jammer genoeg weer es geen geld, moet even wachten tot mijn geld gestort is donderdag en dan ga ik 18e nog naar Awakenings

Maar als ik ga ga ik naar de hardstyle of de trance avond.

BTW Obi, mag je kaartjes verloten mdat er afgelopen zaterdag maar 20 man ofzo waren? (gewoon benieuwd hoor


Posted by Miss Proximus on May-09-2002 19:35:

quote:
Originally posted by Optimus
ik moet ook nog een keer gaan

ik heb nog vrijkaartjes liggen die ik gewonnnen heb bij Qdance.
Alleen ik heb jammer genoeg weer es geen geld, moet even wachten tot mijn geld gestort is donderdag en dan ga ik 18e nog naar Awakenings

Maar als ik ga ga ik naar de hardstyle of de trance avond.

BTW Obi, mag je kaartjes verloten mdat er afgelopen zaterdag maar 20 man ofzo waren? (gewoon benieuwd hoor


als jij dan gaat wil ik op zich ook wel dan de volgende keer bedoel ik


Posted by rellivisit on May-10-2002 10:21:

quote:
Originally posted by Optimus

BTW Obi, mag je kaartjes verloten mdat er afgelopen zaterdag maar 20 man ofzo waren? (gewoon benieuwd hoor


Soooooo das druk!!!!!!


Posted by Opti on May-20-2002 03:06:

Re: Nog TranceAddicts naar de Hemkade zaterdag?

quote:
Originally posted by Obi

Geef maar door als je ge�nteresseerd bent: [email protected] Ik zal morgen (vrijdag) de mensen mailen die gratis kunnen komen..


heeft er eigenlijk iemand gemaild? en zijn die vreijkaartjes nou dus nog de deur uitgegaan?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.