TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Beachbop 26mei 2002, 3 uur Tiesto!!!

Posted by Remy D on May-09-2002 19:34:

Dancing Dude Beachbop 26mei 2002, 3 uur Tiesto!!!

26 mei is het weer zover de eerste Beachbop van het jaar is er weer. Dit jaar is het iedere laatste zondag van de maand en er is nu ook een ID-T tent .

Bij de Kust waar Tiesto vorig jaar ook 2 x gedraaid heeft (zijn afsluitset van Beachbop was SUPER) zal hij 26 mei weer zijn kunsten vertonen en wel 3 uur lang . Van 21:00 tot 24:00. Beachbop begint om 16:00. Ik ben zeker van de partij.

Posted by Apoptosis on May-09-2002 19:44:

Waar waar!??! Bloemendaal tog?! Beachpop = phat!!

Waarom is t maar 1x per maand? Vroeger was tog elke week?

shit... ff Return Of The Jedi kyke

ltr

Posted by Remy D on May-09-2002 19:50:

quote:
Originally posted by Apoptosis
Waar waar!??! Bloemendaal tog?! Beachpop = phat!!

Waarom is t maar 1x per maand? Vroeger was tog elke week?

shit... ff Return Of The Jedi kyke

ltr

Bloemendaal, sorry was ik vergeten te vermelden, even vergeten dat de meeste hier niet in de buurt van Bloemendaal woenen.

Maar het is niet meer iedere week vanwege het verkeersprobleem van vorig jaar.

Maar nu is het:
26 mei
30 juni
28 juli
25 augustus
en 1 september als de afsluiter.

Zijn er 5 en vorig jaar waren er 6 dus bijna net zo veel. Maar vorig jaar duurde ze tot 23:00 en de laatste tot 24:00. En nu duren ze volgens mij allemaal tot 24:00.

Posted by rellivisit on May-10-2002 10:23:

En wie komen er nog meer plaatjes draaien?

Posted by Remy D on May-10-2002 10:27:

Onbekend nog. Tenminste bij de kust en bij ID-T. Bij woodstock enzo is het wel bekend maar niet echt bijzondere namen. Ik ken ze niet echt.

Posted by Ding Chavez on May-10-2002 12:16:

[offtopic]wie is die bvabe in je avatar?? [/offtopic]

Hmmm, toch eens even kijken of we een autootje kunnen regelen om naar bloemendaal te rijden. Op het strand is toch weer iets speciaals

GreetZ, DC

Posted by Remy D on May-10-2002 14:26:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
[offtopic]wie is die babe in je avatar?? [/offtopic]

Dat is Jolene Blalock

Posted by Bouma-Bros on May-10-2002 19:57:

Als het weer meezit gaan we er zeker weten heen!

Was vorig jaar 1 van de hoogtepunten van de zomer, die set van Tiesto met de zon die op dat moment de zee in zakte......

Posted by tijs08 on May-22-2002 22:42:

kben zeker van plan te gaan!! ff deze thread opgespit! nog meer mensen die er gaan... behalve remy d dan

en ff wat info over beachpop.. kom van ver.. kan oik de car goed kwijt en hoe zit het met die verkeers chaos... in het is dus ehct op het strand.. gratis entree enz... ??

Posted by ScuL on May-22-2002 23:20:

volgens mij is het met het OV niet te doen ofwel?

Posted by michiel on May-23-2002 12:18:

ja, ik wil ook wel weten of je moet dokken, waar het precies is en of je met je poten in het zand staat

later

Posted by Cosmic on May-23-2002 12:23:

Yep, ik ben ook van de partij. No nog hopen op een zonnetje en het is helemaal toppie. De voorspellingen zijn echter niet zo best..

O ja, entree bedraagt 0 euro!

Posted by magrec on May-23-2002 12:24:

Deze zomer gaane er doden vallen op bloemendaal/beachbop en dat meen ik serieus GHB wordt nog steeds populairder en beachbop wordt ook te populair denk ik...

maarja feesten op het strand /chillen etc wie wil dat niet

Posted by tijs08 on May-23-2002 16:43:

quote:
Originally posted by magrec
Deze zomer gaane er doden vallen op bloemendaal/beachbop en dat meen ik serieus GHB wordt nog steeds populairder en beachbop wordt ook te populair denk ik...

pfffff waar denk je aan zeg... en ALS het zo zou zijn maak ik me er nu echt niet druk om

quote:

maarja feesten op het strand /chillen etc wie wil dat niet

juist das de betere gedachte

oja voor meer info check: www.dekust.nl

Posted by Donna on May-23-2002 19:32:

zou wel willen maja

Posted by tijs08 on May-26-2002 23:46:

Zoooooooooooo.. net terug van Beachbop!!

En wat was dit VET zeg, niet normaal.

Het was best klote weer toen we aankwamen.. maar het regende maar heel zacht gelukkig.. het bleken ook maar af en toe buitjes te zijn dus het viel mee.

Ik liep daar dus net 5 minuten rond kom ik Remy D (met maatje) al tegen, nog helemaal vertieft van 4 Elements.. het was wel te zien dat je was geweest

Toen was het al zover.. Tiesto zou om 8 uur beginnen en het was al aardig vol. Kijk ik dus ff omhoog.. is het WONER geschiet.. het was dus ineens helemaal strak blauw.. tot een uur of half 10 lekker zonnetje en VETte trance.....

Heerlijk staan dansen en lekker zitten chillen op het strand met ISOS 3 muziek op de achtergrond.. fantastisch

Tiesto draaide echt weer een super set.. met veeeel nieuwe onbekende producties.. niks voorspelbaars deze x (behalve lethal industry & hidden flight)
En bouwde super op.. laatste 35 minuten echt beuken!! met Gatex als afsluiter

Kwam later op de avond de Yarniesss nog tegen... erg gezellig weer zoals altijd!

toen naar huis en niks gemerkt van de verkeers chaos heen of terug.. zal wel aan het weer gelegen hebben.

Voor mij betekent deze avond dus de eerste in een reeks van vele Beachbopsss... imagine it with al the HOT HOT chicks in Bikini.. dancing in the sea!! oja en jezus wat was er een hoog gehalte mooie vrouwen.. was ik bijna vegeten te melden

laterss