TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Beachbop 26mei 2002, 3 uur Tiesto!!!
Beachbop 26mei 2002, 3 uur Tiesto!!!
26 mei is het weer zover de eerste Beachbop van het jaar is er weer. Dit jaar is het iedere laatste zondag van de maand en er is nu ook een ID-T tent 
.
Bij de Kust waar Tiesto vorig jaar ook 2 x gedraaid heeft (zijn afsluitset van Beachbop was SUPER) zal hij 26 mei weer zijn kunsten vertonen en wel 3 uur lang 

. Van 21:00 tot 24:00. Beachbop begint om 16:00. Ik ben zeker van de partij. 

Waar waar!??! Bloemendaal tog?! Beachpop = phat!!
Waarom is t maar 1x per maand? Vroeger was tog elke week? 
shit... ff Return Of The Jedi kyke 
ltr 
| quote: |
| Originally posted by Apoptosis Waar waar!??! Bloemendaal tog?! Beachpop = phat!! Waarom is t maar 1x per maand? Vroeger was tog elke week? ![]() shit... ff Return Of The Jedi kyke ![]() ltr |

En wie komen er nog meer plaatjes draaien?
Onbekend nog. Tenminste bij de kust en bij ID-T. Bij woodstock enzo is het wel bekend maar niet echt bijzondere namen. Ik ken ze niet echt.
[offtopic]wie is die bvabe in je avatar??
[/offtopic]
Hmmm, toch eens even kijken of we een autootje kunnen regelen om naar bloemendaal te rijden. Op het strand is toch weer iets speciaals 
GreetZ, DC
| Originally posted by Ding Chavez [offtopic]wie is die babe in je avatar?? [/offtopic] |

Als het weer meezit gaan we er zeker weten heen!
Was vorig jaar 1 van de hoogtepunten van de zomer, die set van Tiesto met de zon die op dat moment de zee in zakte...... 
kben zeker van plan te gaan!! ff deze thread opgespit! nog meer mensen die er gaan... behalve remy d dan 
en ff wat info over beachpop.. kom van ver.. kan oik de car goed kwijt en hoe zit het met die verkeers chaos... in het is dus ehct op het strand.. gratis entree enz... ??
volgens mij is het met het OV niet te doen ofwel?
ja, ik wil ook wel weten of je moet dokken, waar het precies is en of je met je poten in het zand staat
later
Yep, ik ben ook van de partij. No nog hopen op een zonnetje en het is helemaal toppie. De voorspellingen zijn echter niet zo best..
O ja, entree bedraagt 0 euro!
Deze zomer gaane er doden vallen op bloemendaal/beachbop en dat meen ik serieus GHB wordt nog steeds populairder en beachbop wordt ook te populair denk ik...
maarja feesten op het strand /chillen etc wie wil dat niet 
| Originally posted by magrec Deze zomer gaane er doden vallen op bloemendaal/beachbop en dat meen ik serieus GHB wordt nog steeds populairder en beachbop wordt ook te populair denk ik... |
maarja feesten op het strand /chillen etc wie wil dat niet |

zou wel willen maja
Zoooooooooooo.. net terug van Beachbop!!
En wat was dit VET zeg, niet normaal.
Het was best klote weer toen we aankwamen.. maar het regende maar heel zacht gelukkig.. het bleken ook maar af en toe buitjes te zijn dus het viel mee.
Ik liep daar dus net 5 minuten rond kom ik Remy D (met maatje) al tegen, nog helemaal vertieft van 4 Elements.. het was wel te zien dat je was geweest

Toen was het al zover.. Tiesto zou om 8 uur beginnen en het was al aardig vol. Kijk ik dus ff omhoog.. is het WONER geschiet.. het was dus ineens helemaal strak blauw.. tot een uur of half 10 lekker zonnetje en VETte trance.....
Heerlijk staan dansen en lekker zitten chillen op het strand met ISOS 3 muziek op de achtergrond.. fantastisch

Tiesto draaide echt weer een super set.. met veeeel nieuwe onbekende producties.. niks voorspelbaars deze x (behalve lethal industry & hidden flight)
En bouwde super op.. laatste 35 minuten echt beuken!! met Gatex als afsluiter
Kwam later op de avond de Yarniesss
nog tegen...
erg gezellig weer zoals altijd!
toen naar huis en niks gemerkt van de verkeers chaos heen of terug.. zal wel aan het weer gelegen hebben.
Voor mij betekent deze avond dus de eerste in een reeks van vele Beachbopsss... imagine it with al the HOT HOT chicks in Bikini.. dancing in the sea!! oja en jezus wat was er een hoog gehalte mooie vrouwen.. was ik bijna vegeten te melden
laterss