TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Serenity Egypt Party 25 mei


Posted by DJ Bazz on May-09-2002 19:58:

Serenity Egypt Party 25 mei

in navolging op de andere feestjes die worden aangekondigd, ook 1tje in groningen

deze keer een goeie line-up:
22.00-23.30 Reality
23.30-01.00 Maarten
01.00-03.00 Rank 1
03.00-05.00 Marco V
05.00-06.30 Dee D

voorverkoop �10
aan de deur �13
het wordt gehouden in Huize Maas

eindelijk een keer een beter feestje in groningen


Posted by Remy D on May-09-2002 20:01:

DJ Maarten wil ik zeker niet missen. Staat erg hoog in mijn most wanted list.


Posted by Blik on May-09-2002 20:02:

quote:
Originally posted by Remy D
DJ Maarten wil ik zeker niet missen. Staat erg hoog in mijn most wanted list.


lol, is dat echt waar?


Posted by Siesta on May-10-2002 09:03:

hahahhaha, dj dee d, die draaide 00k in een boerentent in joure hiero, veel te oud die gast , maar hij kan wel draaien


Posted by rellivisit on May-10-2002 09:49:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
hahahhaha, dj dee d, die draaide 00k in een boerentent in joure hiero, veel te oud die gast , maar hij kan wel draaien


Ken heel die gast nie


Posted by DJ Bazz on May-10-2002 19:45:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
hahahhaha, dj dee d, die draaide 00k in een boerentent in joure hiero, veel te oud die gast , maar hij kan wel draaien


ja hij heeft hier int noorden op wel wat feestjes gestaan, oa Massive en hij organiseert geloof ik Civilization


Posted by DJ Bazz on May-21-2002 19:30:

gaat er nog iemand heen (aphex? totalwoot? wtb?)?
ik heb mijn kaartje al wel gekocht


Posted by New Wave on May-22-2002 09:46:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
hahahhaha, dj dee d, die draaide 00k in een boerentent in joure hiero, veel te oud die gast , maar hij kan wel draaien


Hey hoer , leeftijd maakt geen flikker uit, jij bent nog een broekie, ..duzzz wordt eerst maar 18 voordat je je scheur open trekt, kapsonuslijer


Posted by DJ Bazz on May-23-2002 08:37:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
hahahhaha, dj dee d, die draaide 00k in een boerentent in joure hiero, veel te oud die gast , maar hij kan wel draaien


hij was trouwens 1 van de eerste housedj's in het noorden, in het begin was ie door de meeste discotheken uitgekostst, vanwege zijn stijl. maar na een paar jaar groeide de scene wel en werd hij steeds vaker gevraagd



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.