TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הסצנה בישראל לעומת אירופה


Posted by eXeTik on May-09-2002 22:45:

הסצנה בישראל לעומת אירופה

בזמן האחרון אני מתחיל לקלוט כמה שאנחנו שונים מאירופה, זה מתחיל במועדונים עצמם- כל מי שאי פעם הוריד הופעה של איזה דיג'יי מאירופה ראה שהקהל שם לא בא לרקוד, אלא לשתות איזה משקה... ולשמוע מוזיקה עם חברים.
אם יש לכם איזה הופעה מאחד הדיסקוטקים הגדולים בעולם כמו אינרסיטי, גייטקראשר וכאלה תריצו את זה ותראו איך כולם עומדים עם הפנים לבמה המרכזית עם הדיג'יי ובקושי זזים.
לעומת זאת בארץ... באים למועדון עם חברים, רוקדים באטראף אחד עם השני ולש שמים זין על התקליטן

האופנה זה בכלל אחוש הבדל, קבלו למשל תמונות מאנגליה
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=46309
קבלו את הלבוש והשיער...


Posted by Hell_Copter on May-10-2002 00:18:

ראסמי אתה צודק...
הם באים לשמוע מוזיקה שם ולהנות מזה
אנחנו באים כדי לרקוד את התחת שלנו החוצה ולשמוע מוזיקה טובה
זה כל הגישה לעניין של דיסקוטקים... שמע באיביזה נגד זה לא כמו באנגליה... שם הם יודעים לרקוד גם ולא רק לשתות וכו... לפחות ממה שראיתי ושמעתי


Posted by yahel222 on May-10-2002 00:35:

איזה חארטות כתבת כאן !!!!!!
שמע אני הייתי שנה שעברה בחו"ל ביוון והיו שם מלא אירופאים
כל לילה היינו במסיבה - ושמע הם רוקדים כל הזמן שהם שם
אולי בקליפים זה נראה כאילו הם לא ממש רוקדים אבל זה שטויות הם כן
תאמין לי יש כאלה שממש מתפרעים

עכשיו בקשר לשתיה - הם לא באים לשתות משהו
פשוט אצלם חלק מהחוויה זה להשתכר והם אוהבים לשתות !!!!!!!!
ושתהיה גדול יותר ככה 22-23 אם תבקר במסיבות של גדולים כמו שיש בטי אל וי
בימי חמישי למשל אתה תראה מזה שכולם שיכורים
(אגב לחיילים - ימי שבת בטי אל וי מסיבות הקילומבו שתיה חינם)

ובקשר להופעה - אם אתה מתכוון ששם באים יותר מיוחד או דברים כאלה
אז לך למסיבות בימי שישי בדום וטי אל וי של הומואים תראה איך באים שם

וגם במסיבות רגילות אנשים באים יותר ויותר משוגע - אם היית רואה איך סידרתי את השיער שישי שעבר לא היית מאמין

ד.א - יש פה עוד מישהו שמשתמש בדקס\חימר\ספריי???
ועושה פנים????

ולתלאביבים - מישהו מספתר אצל אמיר קל???? חוץ ממני חחחחח


Posted by m0sh on May-10-2002 05:15:

שמע הם באים להיות מסוממים....!
שם הם כל הזמן לוקחים סמים!
וזאת אחת מהסיבות למה הם לא מתים על הארד
וזה למה פרוגרסיב זה שירים למסוממים...


שאני בא למסיבה אני בא בשביל לרקוד ולא פוזות!
שיהיה להם בכיף...
אבל תאמין לי,אצלנו זה יותר טוב ככה


Posted by arik on May-10-2002 06:41:

באמת באים לדיסקוטק לרקוד
אם רוצים לשתות ולהסתכל על הדיי ג'יי
אפשר גם לעשות את זה דרך המחשב!

וההבדל של האופנה אין לי מושג למה שם זה ככה ופה זה ככה
אבל שם יש יד יותר חופשית לבגדים כאלה
כמה חנויות כבר תראו בארץ שמוכרות כאלה בגדים מטורפים?
שם זה כמעט נורמלי ללבוש כאלה בגדים
פה מי שילבש כזה דבר כנראה יחשבו קצת שהוא "פריק"1!!!
ככה אני חושב!


Posted by Ariels on May-10-2002 06:57:

quote:
Originally posted by yahel222
ושתהיה גדול יותר ככה 22-23 אם תבקר במסיבות של גדולים כמו שיש בטי אל וי
בימי חמישי למשל אתה תראה מזה שכולם שיכורים
(אגב לחיילים - ימי שבת בטי אל וי מסיבות הקילומבו שתיה חינם)


רועי פלינר, חבר שלי, מתקלט שם
זה מסיבות עם אווירה חבל על הזמן
אבל צפוף אחושרמוטה

כמו המסיבה שאני ומורן הינו בה בתמרז.... היה כ"כ צפוף לא מצאתי אותו והיה שם תקליטן עם
CDJ1000
והיו מיקסים על הפנים

?!!?!?!?!?!!? איך לעזאזל אפשר לפקשש מיקס עם סידיג'י 1000


Posted by eXeTik on May-10-2002 07:52:

quote:
Originally posted by yahel222
איזה חארטות כתבת כאן !!!!!!
שמע אני הייתי שנה שעברה בחו"ל ביוון והיו שם מלא אירופאים
כל לילה היינו במסיבה - ושמע הם רוקדים כל הזמן שהם שם
אולי בקליפים זה נראה כאילו הם לא ממש רוקדים אבל זה שטויות הם כן
תאמין לי יש כאלה שממש מתפרעים


אני מדבר על ארצות עם סצנת קלאבינג מרכזית, הולנד, גרמניה או אנגליה לדוגמא... לא ארצות ברמה של ישראל כמו יוון שהזכרת.

quote:

עכשיו בקשר לשתיה - הם לא באים לשתות משהו
פשוט אצלם חלק מהחוויה זה להשתכר והם אוהבים לשתות !!!!!!!!
ושתהיה גדול יותר ככה 22-23 אם תבקר במסיבות של גדולים כמו שיש בטי אל וי
בימי חמישי למשל אתה תראה מזה שכולם שיכורים
(אגב לחיילים - ימי שבת בטי אל וי מסיבות הקילומבו שתיה חינם)


אין קשר... גם אצלנו יש בארים בכל דיסקוטק, זה עניין של תרבות שתייה



quote:

ובקשר להופעה - אם אתה מתכוון ששם באים יותר מיוחד או דברים כאלה
אז לך למסיבות בימי שישי בדום וטי אל וי של הומואים תראה איך באים שם


אני מפחד לשאול איך הגעת למסיבה של הומואים

quote:

וגם במסיבות רגילות אנשים באים יותר ויותר משוגע - אם היית רואה איך סידרתי את השיער שישי שעבר לא היית מאמין


ואללה יופי... סידרת איזה קוץ אחד שיבלוט בצד...
YaY!
גבר... ס'תכל על התמונות ותבין, מה אתה משווה בכלל?!

quote:
Originally posted by arik
באמת באים לדיסקוטק לרקוד
אם רוצים לשתות ולהסתכל על הדיי ג'יי
אפשר גם לעשות את זה דרך המחשב!

וההבדל של האופנה אין לי מושג למה שם זה ככה ופה זה ככה
אבל שם יש יד יותר חופשית לבגדים כאלה
כמה חנויות כבר תראו בארץ שמוכרות כאלה בגדים מטורפים?
שם זה כמעט נורמלי ללבוש כאלה בגדים
פה מי שילבש כזה דבר כנראה יחשבו קצת שהוא "פריק"1!!!
ככה אני חושב!


quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שמע הם באים להיות מסוממים....!
שם הם כל הזמן לוקחים סמים!
וזאת אחת מהסיבות למה הם לא מתים על הארד
וזה למה פרוגרסיב זה שירים למסוממים...


שאני בא למסיבה אני בא בשביל לרקוד ולא פוזות!
שיהיה להם בכיף...
אבל תאמין לי,אצלנו זה יותר טוב ככה


ראסמי!


Posted by DjChook on May-10-2002 08:50:

עוד פעם טרד כזה ?

דייי

אני מסכים עם מה שדותן ומוש אמרו

חוץ מיזה אתה גם לא יכול לקבוע ע"פי סרט על איך היה המסיבה

ובאמת במסיבות גדולות זה כבר יותר הופעה ממסיבה, ולכן מסתכלים קדימה על הדיג'יי ולא רוקדים אחד מול השני למרות שיש גם כאלה אני בטוח


תחליט אתה באיזה צד אתה וזהו

חוץ מיזה, שלרקוד שולטטט


Posted by m0sh on May-10-2002 09:39:

אתם מסכימים שני הדברים שאמרתי רונן וחן?


Posted by DjChook on May-10-2002 09:41:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אתם מסכימים שני הדברים שאמרתי רונן וחן?



הא ?!


Posted by m0sh on May-10-2002 09:42:

על שני הדברים שאמרתי


Posted by DjChook on May-10-2002 09:44:

אני בכלליות לא אוהב דיפ אז לא אכפת לי

ולרקוד זה שיא


Posted by YuVaL on May-10-2002 09:57:

שעמו אנשים
גם שם זה דיי שונה
הם הולכים למסיבות מסיבות
כל הדיי גיים שאני רק חולם להיות במסיבה שלהם
(Johan Gielen, Dumonde, Dj Tiesto, Armin van Buuren, Ferry Corsten, PAUL VAN DYK!!!)

ואנחנו הולכים למסיבות עם...... רוברט גיטלמן שהוא בכלל לא רע...
ואמיר חממי שהוא מלך
אבל אין הם עדיין לא מגיעים לרמה של טופ דיי גיי'ז כמו שיש שם לדוגמא ב
UK
לא יודע
יכול להיות שזה קשור
גם אני אם הייתי הולך למסיבה של
dumonde
הייתי לוקח אלף תמונות
אבל בדוגרי מוש צודק
באים למסיבה כדאי לרקוד ולהנות


Posted by Scorchio on May-10-2002 10:09:

אז לכו תורידו וידאו של פול ואן דייק ממצעד האהבה
או את את הוידאו של טייסטו בדימנשיון ותראו איך רוקדים שם...


Posted by m0sh on May-10-2002 10:12:

בן אדם זה מסיבות מהגדולות שיש
אבל הם עדיין מסוממים


Posted by TranceGiant on May-10-2002 10:17:

Jester

do u wanna tell me that israelis take less drugsd on parties then europeans?


Posted by yahel222 on May-10-2002 11:11:

quote:
Originally posted by TranceGiant
do u wanna tell me that israelis take less drugsd on parties then europeans?


שטויות
מסיבות לגילאי 23+ תכנסו פעם לשירותים תראו מזה
רק שפיך וסמים אני יודע כי בפורים הייתי בכזאת בTLV

ותאמין לי שגם בהולנד ולונדון וכו כולם רוקדים אני מבטיח לך גם אם זה לא נראה ככה
ואקסטיק תגיד ראית אותי או משהו שבוע שעבר....אנשים עצרו אותי ברחוב בגלל השיער נשבע לך....חלק צחקו חלק התלהבו תלוי מי עצר
ופעם היתה מסיבה בטי אל וי ביום שישי בגרין רום (גם היום יש) אז הייתי שם אז ראינו את ההומואים....מבין
אני לא הומו (למרות שאין בזה רע)

קיצר מה שאני בא לומר זה שהרוב פה בני 16-17 ככה
ויש הבדל ענקיייי בין מסיבות של גילאי 15-18 לבין מסיבות של גילאי 23+ ששם יש אלכוהול וסמים וסקס חופשי וזה כבר יותר דומה לחו"ל


Posted by eXeTik on May-10-2002 11:23:

בן כמה אתה יהל?


Posted by TranceGiant on May-10-2002 12:22:

quote:
Originally posted by yahel222


שטויות
מסיבות לגילאי 23+ תכנסו פעם לשירותים תראו מזה
רק שפיך וסמים אני יודע כי בפורים הייתי בכזאת בTLV

ותאמין לי שגם בהולנד ולונדון וכו כולם רוקדים אני מבטיח לך גם אם זה לא נראה ככה
ואקסטיק תגיד ראית אותי או משהו שבוע שעבר....אנשים עצרו אותי ברחוב בגלל השיער נשבע לך....חלק צחקו חלק התלהבו תלוי מי עצר
ופעם היתה מסיבה בטי אל וי ביום שישי בגרין רום (גם היום יש) אז הייתי שם אז ראינו את ההומואים....מבין
אני לא הומו (למרות שאין בזה רע)

קיצר מה שאני בא לומר זה שהרוב פה בני 16-17 ככה
ויש הבדל ענקיייי בין מסיבות של גילאי 15-18 לבין מסיבות של גילאי 23+ ששם יש אלכוהול וסמים וסקס חופשי וזה כבר יותר דומה לחו"ל


agreed 100%. ill tell you why: ppl in israel start partying at a much lowe age. 14 year olds in clubs is nothing unusual in israel. In Austria (and im sure that thats the situation in the rest of europe) at this age no1 goes out. Maximum to bars getting drunk, or drinking at some1s house..but never would they go out as in going to a discothek. real disco goers are generally 18+. Now what most of you have experienced so far is the 18- part. Thats why u dont get those "strange europeans". So basically its the age difference but of course there still are some differences as in the clubbers' attitudes(that has to do with the people's mentality): Israelis are much more open, dance more wildly and drink less than lets say..germans.

to make it short: 25 year old dutch clubbers are about the same as 25 year old israelis. both like to dance (but do i differently) both like to drink (some are used to more some not) both take xtc, both fuck in toilet rooms.


Posted by yahel222 on May-10-2002 17:48:

אני ביום רביעי היה לי יומולדת 18 למי ששכח !!!!

אבל אקסטיק בפורים השנה חברים שלי עבדו בתור מאבטחים בטי אל וי במסיבה של גדולים אז באתי והם הכניסו אותי בחאווה
(אחד מהם עמד בחתימות)
קיצר תבין מסיבה היו שם - אורלי ויינרמן , אנה באומן, עומר ברנע, אלי האנה ועוד מלא כאלה
עד 8 בבוקר !!!!!
7 וחצי אתה רואה דיסקוטק מלא !!!
צפוף


Posted by Ariels on May-10-2002 18:41:

וואי אחי אני שונא מסיבות כאלה



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.