TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הסצנה בישראל לעומת אירופה
הסצנה בישראל לעומת אירופה
בזמן האחרון אני מתחיל לקלוט כמה שאנחנו שונים מאירופה, זה מתחיל במועדונים עצמם- כל מי שאי פעם הוריד הופעה של איזה דיג'יי מאירופה ראה שהקהל שם לא בא לרקוד, אלא לשתות איזה משקה... ולשמוע מוזיקה עם חברים.
אם יש לכם איזה הופעה מאחד הדיסקוטקים הגדולים בעולם כמו אינרסיטי, גייטקראשר וכאלה תריצו את זה ותראו איך כולם עומדים עם הפנים לבמה המרכזית עם הדיג'יי ובקושי זזים.
לעומת זאת בארץ... באים למועדון עם חברים, רוקדים באטראף אחד עם השני ולש שמים זין על התקליטן 
האופנה זה בכלל אחוש הבדל, קבלו למשל תמונות מאנגליה
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=46309
קבלו את הלבוש והשיער...
ראסמי אתה צודק...
הם באים לשמוע מוזיקה שם ולהנות מזה
אנחנו באים כדי לרקוד את התחת שלנו החוצה ולשמוע מוזיקה טובה
זה כל הגישה לעניין של דיסקוטקים... שמע באיביזה נגד זה לא כמו באנגליה... שם הם יודעים לרקוד גם ולא רק לשתות וכו... לפחות ממה שראיתי ושמעתי
איזה חארטות כתבת כאן !!!!!!
שמע אני הייתי שנה שעברה בחו"ל ביוון והיו שם מלא אירופאים
כל לילה היינו במסיבה - ושמע הם רוקדים כל הזמן שהם שם
אולי בקליפים זה נראה כאילו הם לא ממש רוקדים אבל זה שטויות הם כן
תאמין לי יש כאלה שממש מתפרעים
עכשיו בקשר לשתיה - הם לא באים לשתות משהו
פשוט אצלם חלק מהחוויה זה להשתכר והם אוהבים לשתות !!!!!!!!
ושתהיה גדול יותר ככה 22-23 אם תבקר במסיבות של גדולים כמו שיש בטי אל וי
בימי חמישי למשל אתה תראה מזה שכולם שיכורים
(אגב לחיילים - ימי שבת בטי אל וי מסיבות הקילומבו שתיה חינם)
ובקשר להופעה - אם אתה מתכוון ששם באים יותר מיוחד או דברים כאלה
אז לך למסיבות בימי שישי בדום וטי אל וי של הומואים תראה איך באים שם
וגם במסיבות רגילות אנשים באים יותר ויותר משוגע - אם היית רואה איך סידרתי את השיער שישי שעבר לא היית מאמין
ד.א - יש פה עוד מישהו שמשתמש בדקס\חימר\ספריי???
ועושה פנים????
ולתלאביבים - מישהו מספתר אצל אמיר קל???? חוץ ממני חחחחח

שמע הם באים להיות מסוממים....!
שם הם כל הזמן לוקחים סמים!
וזאת אחת מהסיבות למה הם לא מתים על הארד
וזה למה פרוגרסיב זה שירים למסוממים...
שאני בא למסיבה אני בא בשביל לרקוד ולא פוזות!
שיהיה להם בכיף...
אבל תאמין לי,אצלנו זה יותר טוב ככה
באמת באים לדיסקוטק לרקוד
אם רוצים לשתות ולהסתכל על הדיי ג'יי
אפשר גם לעשות את זה דרך המחשב!
וההבדל של האופנה אין לי מושג למה שם זה ככה ופה זה ככה
אבל שם יש יד יותר חופשית לבגדים כאלה
כמה חנויות כבר תראו בארץ שמוכרות כאלה בגדים מטורפים?
שם זה כמעט נורמלי ללבוש כאלה בגדים
פה מי שילבש כזה דבר כנראה יחשבו קצת שהוא "פריק"1!!!
ככה אני חושב!
| quote: |
| Originally posted by yahel222 ושתהיה גדול יותר ככה 22-23 אם תבקר במסיבות של גדולים כמו שיש בטי אל וי בימי חמישי למשל אתה תראה מזה שכולם שיכורים (אגב לחיילים - ימי שבת בטי אל וי מסיבות הקילומבו שתיה חינם) |
| quote: |
| Originally posted by yahel222 איזה חארטות כתבת כאן !!!!!! שמע אני הייתי שנה שעברה בחו"ל ביוון והיו שם מלא אירופאים כל לילה היינו במסיבה - ושמע הם רוקדים כל הזמן שהם שם אולי בקליפים זה נראה כאילו הם לא ממש רוקדים אבל זה שטויות הם כן תאמין לי יש כאלה שממש מתפרעים |
| quote: |
עכשיו בקשר לשתיה - הם לא באים לשתות משהו פשוט אצלם חלק מהחוויה זה להשתכר והם אוהבים לשתות !!!!!!!! ושתהיה גדול יותר ככה 22-23 אם תבקר במסיבות של גדולים כמו שיש בטי אל וי בימי חמישי למשל אתה תראה מזה שכולם שיכורים (אגב לחיילים - ימי שבת בטי אל וי מסיבות הקילומבו שתיה חינם) |

| quote: |
ובקשר להופעה - אם אתה מתכוון ששם באים יותר מיוחד או דברים כאלה אז לך למסיבות בימי שישי בדום וטי אל וי של הומואים תראה איך באים שם |
| quote: |
וגם במסיבות רגילות אנשים באים יותר ויותר משוגע - אם היית רואה איך סידרתי את השיער שישי שעבר לא היית מאמין |
| quote: |
| Originally posted by arik באמת באים לדיסקוטק לרקוד אם רוצים לשתות ולהסתכל על הדיי ג'יי אפשר גם לעשות את זה דרך המחשב! וההבדל של האופנה אין לי מושג למה שם זה ככה ופה זה ככה אבל שם יש יד יותר חופשית לבגדים כאלה כמה חנויות כבר תראו בארץ שמוכרות כאלה בגדים מטורפים? שם זה כמעט נורמלי ללבוש כאלה בגדים פה מי שילבש כזה דבר כנראה יחשבו קצת שהוא "פריק"1!!! ככה אני חושב! |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN שמע הם באים להיות מסוממים....! שם הם כל הזמן לוקחים סמים! וזאת אחת מהסיבות למה הם לא מתים על הארד וזה למה פרוגרסיב זה שירים למסוממים... שאני בא למסיבה אני בא בשביל לרקוד ולא פוזות! שיהיה להם בכיף... אבל תאמין לי,אצלנו זה יותר טוב ככה |
עוד פעם טרד כזה ?
דייי 
אני מסכים עם מה שדותן ומוש אמרו
חוץ מיזה אתה גם לא יכול לקבוע ע"פי סרט על איך היה המסיבה
ובאמת במסיבות גדולות זה כבר יותר הופעה ממסיבה, ולכן מסתכלים קדימה על הדיג'יי ולא רוקדים אחד מול השני למרות שיש גם כאלה אני בטוח
תחליט אתה באיזה צד אתה וזהו 
חוץ מיזה, שלרקוד שולטטט
אתם מסכימים שני הדברים שאמרתי רונן וחן?
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אתם מסכימים שני הדברים שאמרתי רונן וחן? |
על שני הדברים שאמרתי
אני בכלליות לא אוהב דיפ אז לא אכפת לי
ולרקוד זה שיא 
שעמו אנשים
גם שם זה דיי שונה
הם הולכים למסיבות מסיבות
כל הדיי גיים שאני רק חולם להיות במסיבה שלהם
(Johan Gielen, Dumonde, Dj Tiesto, Armin van Buuren, Ferry Corsten, PAUL VAN DYK!!!)
ואנחנו הולכים למסיבות עם...... רוברט גיטלמן שהוא בכלל לא רע...
ואמיר חממי שהוא מלך
אבל אין הם עדיין לא מגיעים לרמה של טופ דיי גיי'ז כמו שיש שם לדוגמא ב
UK
לא יודע
יכול להיות שזה קשור
גם אני אם הייתי הולך למסיבה של
dumonde
הייתי לוקח אלף תמונות
אבל בדוגרי מוש צודק
באים למסיבה כדאי לרקוד ולהנות
אז לכו תורידו וידאו של פול ואן דייק ממצעד האהבה
או את את הוידאו של טייסטו בדימנשיון ותראו איך רוקדים שם...
בן אדם זה מסיבות מהגדולות שיש
אבל הם עדיין מסוממים
do u wanna tell me that israelis take less drugsd on parties then europeans? 
| quote: |
| Originally posted by TranceGiant do u wanna tell me that israelis take less drugsd on parties then europeans? |
בן כמה אתה יהל?
| quote: |
| Originally posted by yahel222 שטויות מסיבות לגילאי 23+ תכנסו פעם לשירותים תראו מזה רק שפיך וסמים אני יודע כי בפורים הייתי בכזאת בTLV ותאמין לי שגם בהולנד ולונדון וכו כולם רוקדים אני מבטיח לך גם אם זה לא נראה ככה ואקסטיק תגיד ראית אותי או משהו שבוע שעבר....אנשים עצרו אותי ברחוב בגלל השיער נשבע לך....חלק צחקו חלק התלהבו תלוי מי עצר ופעם היתה מסיבה בטי אל וי ביום שישי בגרין רום (גם היום יש) אז הייתי שם אז ראינו את ההומואים....מבין אני לא הומו (למרות שאין בזה רע) קיצר מה שאני בא לומר זה שהרוב פה בני 16-17 ככה ויש הבדל ענקיייי בין מסיבות של גילאי 15-18 לבין מסיבות של גילאי 23+ ששם יש אלכוהול וסמים וסקס חופשי וזה כבר יותר דומה לחו"ל |
אני ביום רביעי היה לי יומולדת 18 למי ששכח !!!!
אבל אקסטיק בפורים השנה חברים שלי עבדו בתור מאבטחים בטי אל וי במסיבה של גדולים אז באתי והם הכניסו אותי בחאווה
(אחד מהם עמד בחתימות)
קיצר תבין מסיבה היו שם - אורלי ויינרמן , אנה באומן, עומר ברנע, אלי האנה ועוד מלא כאלה
עד 8 בבוקר !!!!!
7 וחצי אתה רואה דיסקוטק מלא !!!
צפוף
וואי אחי אני שונא מסיבות כאלה
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.