TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- FOK F1 manager 2008
Pages (3): [1] 2 3 »
FOK F1 manager 2008
Over een weekje is het weer zover! Dan gaat het nieuwe F1-seizoen van start... En het lijkt opnieuw een seizoen vol afwisseling te gaan worden, zonder uitgesproken favoriet.
Reden genoeg om de uitdaging aan te gaan en je met een flinke dosis inzicht te ontpoppen tot succesvolle manager:
http://sport.fok.nl/f1/
Subleague: Tranceaddict
Paswoord: trance
Wie gaat Ei achterna en werkt zich op tot de top 3?
Ik wil het nog weleens even over doen hoor
Die stomme kutpet is nog steeds niet gearriveerd trouwens 
Doe dit jaar ook weer mee.. Heb w��r een nieuwe account aangemaakt, maar deze raak ik zeker niet meer kwijt!! 
lol 
Als ik men nieuw passwoord op tijd krijg die ik uiteraard weer mee.

Team samengesteld, hopelijk doe ik het even goed als verleden jaar 
Ik heb weer een mooi team samengesteld, ik ben dus ook weer van de party 
Moet nog ff de laatste knopen doorhakken voor de samenstelling van m'n team, maar dan ben ik ook weer van de partij.
Vorig jaar na een goede start afgezakt naar de middenmoot, dit jaar wil ik het beter doen!
48 punten tot nu toe.
Blij om te zien dan de wintertijden van BWM zich niet voort zetten in het nieuwe seizoen, maar dat ze wel degelijk de snelheid te pakken hebben. Jammer dat Ferrari en misschien ook wel Renault een beetje tegenvallen. Ben benieuwd naar de race morgen (vanacht
)
I have a shitty team 
| quote: |
| Originally posted by M_Peror Vorig jaar na een goede start afgezakt naar de middenmoot, dit jaar wil ik het beter doen! |

Ik had al niet veel punten voor de kwali, en nu had ik na de eerste ronde alleen nog een half chassis en een halve motor over
Na ruim een halve wedstrijd had ik niks meer 
Voorlopig al weer 239 aan puntjes 
http://www.wizards.nu/fokf1calc.php 
----edit-----
DSQ 17 Rubens Barrichello Honda 58 +52.4 secs 10
ik denk dat ik dan een flink aantal punten minder heb 
------------------
| quote: |
| Originally posted by Dr Oetker ik denk dat ik dan een flink aantal punten minder heb ![]() |

144 punten.
Ik heb wel iets met honda, maar gelukkig geen last gehad van die diskwalificatie.
Verder wel een leuke race om naar te kijken!! Hopelijk dat BMW vaker tussen de McLarens zit en misschien wel voor en dat Ferrari een betere betrouwbaarheid krijgt. Kimi was gisteren toch best ijzersterk, alleen die 2 fouten hadden niet gehoeven (gemogen). Jammer ook dat Kubica door al die safetycar neutralisaties niet meer vooraan zat. Maar net als bij Kimi maakte dat later toch niet uit, omdat ze beide uitvielen.
Wat me wel opviel was dat er veel mensen uitvielen door mechanische pech. Zou dat toch komen door de nieuwe electronika die iedere motor nu moet hebben? Die McLaren maakt.. Als dat zo is, kan het nog een flinke rel worden!!
Jep... Barrichello gaat mij ook punten kosten 
Lekkere start van het seizoen... de vraag is niet of maar wanneer ik m'n team compleet ga omgooien 
Maar los van de manager, wat een gave seizoensstart. Als dat zo doorgaat de rest van het jaar ben ik een blije F1 fan 
Ik weet wel wanneer, zodra ik die paar centen heb gekregen :P
coercio 144
MikeVee 131
Menno.B 103
Oetker 86
eieregooie 23
pvdplanet 0
M_Peror -1
T.O.R. -2

Er klopt geen hout van de punten
Williams motor heeft geen punten gekregen. BMW motor heeft Williams punten gekregen. Red Bull motor heeft BMW punten gekregen.
En dan schijnt er ook nog een verschil te zijn tussen wat er in de puntenverdeling staat en wat er in je profiel staat.
Overigens vrees ik dat de 23 van mij gewoon klopt 
En die -1 zal ook wel... klote-stoplicht in die pits 
Tot die zoveelste safetycar situatie zat ik best lekker met een Barrichello op plek 6. Stelletje blunderende Honda monteurs dat ze 'm a) binnenhalen terwijl t niet mag, b) laten vertrekken terwijl de tankslang er nog in zit en c) dat Rubens zelf zit te suffen en door dat rode licht rijdt (misschien zat ie in z'n spiegels te loeren of over de radio te checken hoe t met die monteur ging).
Ach, het houdt de boel wel spannend zo 
Aangepaste stand:
MikeVee 131
Menno.B 103
Oetker 86
coercio 55
eieregooie 23
pvdplanet 0
M_Peror -1
T.O.R. -2

edit: aan de commentaar op fok te zijn, is het blijkbaar nog steeds niet in orde

Snel een verandering doen, nu ik al budget heb, morgen kan het weg zijn 
Alles lijkt inmiddels in orde
0 punten WTF!
De problemen zullen nog niet opgelost zijn verlmoed ik; nog steeds geen punten van de 2de ronde.
Niet dat ik er verwacht van veel te hebben; na deze teleurstellende race.