TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- באיזה קונדומים אתם משתמשים?
באיזה קונדומים אתם משתמשים?
היום הייתי בסופר פארם כדי לחדש את מלאי הקונדומים שלי
ודיי!! השתגעתי כבר, כמה יש נגנבתי!!
בכל אופן, אני משתמש ב
VIP
שזה כאילו שאין עליי כלום
וב
One Touch בטעם תות שיהיה מעניין 
במה אתם משתמשים?
ואלה אני כמעט בן 17 ולא מפחד להגיד שאני עדיין בתול
(אבל אל תגידו לאף אחד)
ושמעתי שה
DUREX GOLD
שבאים כאלה ארוזים בכזה כמו מטבע מזהב, זה הכי הכי

זה יקר רצח
חמישים שקל לאריזה של 12
וזה גם לא משהו בשבילי, זה לא נוח
ואלה אחי נתחיל לזיין אח"כ נחשוב מה יותר טוב
יזיזות זה הכי אחי
למרות שהן לא מזדיינות בינתיים
אז הן לא יזיזות 
יזיזה זאת מישהי שאתה לא בקשר רומנטי איתה אלא רק תוקע אותה 
לא בהכרח
יזיזה היא ידידה שיש לך קשר מיני איתי
זה לא חייב להיות בהכרח סקס
אם התנשקנו / התחרמנו / עשינו אחד לשני דברים טובים
(לא לילדים)
מה זה אומר עליה ?!
(חוץ משרמוטה)
סתם סתם
בשבילי יזיזה זו אחת שמזדיינת
בלי כל הדברים האחרים של האצבעות וכדומה
ברור שיש את זה אבל אח"כ מגיע סקס 
בכל אופן, אני עם היזיזות שלי חתכתי כי יש לי חברה שאני מאוד מאוד אוהב ומי שילכלך עליה חבל"ז לו על החבל"ז! 
נו אז בסדר
ברגע שמזדיינים אז מזדיינים
אבל אם לא אז עושים מה שיש
סבבה לך על הכוסית, אההה, חברה,
שתזכו לחיות בעושר ואושר עד שימאס

כן גיל חבל לך על הזמן כמה יש
כל חברה 400 אלף סוגים
אני בד"כ מסתפק ברגיל
אלא אם זה אירוע מיוחד ואז משתמשים במיוחדים - או VIP
או מחוספסים
והכי לא הבנתי את הקטע של הטעמים
אתה רוצה לומר לי שמוצצים לך אתה שם קונדום???
(נגיד שזאת חברה שלך שאתה מכיר ובוטח בה)
אני משתמש ב
R3 כחול
האמת שלא יצא לי להשתמש בקונדום עם טעמים או מחוספס
רק סטנדרטי
כן למה אתה קמצן תשקיע קצת
סתם סתם
אבל כוס אמק בכלל כל הקונדומים האלה רבאק
שתהיה לי חברה קבועה הרבה זמן רק גלולות
בדוגרי אני ממש אבל ממש שונא קונדומים, אבל אין מה לעשות... לפעמים חייבים להשתמש
אז בקיצר, טעמים זה בולשיט אחד גדול... מה אני אבזבז כסף שיהיה טעים לה?!
עכשיו אני משתמש בכאלה עם שני צבעים... יענו הקונדום אחוש צבעוני, אל תשאלו... האקסית שלי קנתה 
חוצמזה ניסיתי נראה לי את כוווווווולם, חוץ מה-
VIP
נראה לי אני אנסה את זה באמת, זה כזה הבדל?
Re: באיזה קונדומים אתם משתמשים?
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts היום הייתי בסופר פארם כדי לחדש את מלאי הקונדומים שלי ודיי!! השתגעתי כבר, כמה יש נגנבתי!! במה אתם משתמשים? |
מחוספס
ואם זה אחת מהצעירות הבתולות או מישהי כזו סביישנית ופחדנית אז הזה עם ההגנה המרובה שכחתי איך קוראים לו ואין לי כח לפתוח את הארנק בשביל זה
! ודוגרי... קונדומים ! חרא
זה מוריד איזה 75% מהרגש
(אבל מאריך את הבום בום שזה גם יתרון)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.