TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- באיזה קונדומים אתם משתמשים?


Posted by on May-10-2002 09:30:

באיזה קונדומים אתם משתמשים?

היום הייתי בסופר פארם כדי לחדש את מלאי הקונדומים שלי
ודיי!! השתגעתי כבר, כמה יש נגנבתי!!

בכל אופן, אני משתמש ב
VIP
שזה כאילו שאין עליי כלום
וב
One Touch בטעם תות שיהיה מעניין


במה אתם משתמשים?


Posted by DjChook on May-10-2002 09:33:

ואלה אני כמעט בן 17 ולא מפחד להגיד שאני עדיין בתול

(אבל אל תגידו לאף אחד)

ושמעתי שה
DUREX GOLD
שבאים כאלה ארוזים בכזה כמו מטבע מזהב, זה הכי הכי


Posted by on May-10-2002 09:37:

זה יקר רצח
חמישים שקל לאריזה של 12
וזה גם לא משהו בשבילי, זה לא נוח


Posted by DjChook on May-10-2002 09:40:

ואלה אחי נתחיל לזיין אח"כ נחשוב מה יותר טוב


יזיזות זה הכי אחי

למרות שהן לא מזדיינות בינתיים


Posted by on May-10-2002 09:41:

אז הן לא יזיזות

יזיזה זאת מישהי שאתה לא בקשר רומנטי איתה אלא רק תוקע אותה


Posted by DjChook on May-10-2002 09:43:

לא בהכרח
יזיזה היא ידידה שיש לך קשר מיני איתי
זה לא חייב להיות בהכרח סקס

אם התנשקנו / התחרמנו / עשינו אחד לשני דברים טובים

(לא לילדים)

מה זה אומר עליה ?!

(חוץ משרמוטה)
סתם סתם


Posted by on May-10-2002 09:45:

בשבילי יזיזה זו אחת שמזדיינת

בלי כל הדברים האחרים של האצבעות וכדומה

ברור שיש את זה אבל אח"כ מגיע סקס


בכל אופן, אני עם היזיזות שלי חתכתי כי יש לי חברה שאני מאוד מאוד אוהב ומי שילכלך עליה חבל"ז לו על החבל"ז!


Posted by DjChook on May-10-2002 09:49:

נו אז בסדר

ברגע שמזדיינים אז מזדיינים

אבל אם לא אז עושים מה שיש

סבבה לך על הכוסית, אההה, חברה,
שתזכו לחיות בעושר ואושר עד שימאס


Posted by yahel222 on May-10-2002 10:49:

כן גיל חבל לך על הזמן כמה יש
כל חברה 400 אלף סוגים

אני בד"כ מסתפק ברגיל
אלא אם זה אירוע מיוחד ואז משתמשים במיוחדים - או VIP
או מחוספסים

והכי לא הבנתי את הקטע של הטעמים
אתה רוצה לומר לי שמוצצים לך אתה שם קונדום???
(נגיד שזאת חברה שלך שאתה מכיר ובוטח בה)


Posted by DjNumShum on May-10-2002 10:59:

אני משתמש ב
R3 כחול

האמת שלא יצא לי להשתמש בקונדום עם טעמים או מחוספס
רק סטנדרטי


Posted by yahel222 on May-10-2002 11:16:

כן למה אתה קמצן תשקיע קצת
סתם סתם

אבל כוס אמק בכלל כל הקונדומים האלה רבאק
שתהיה לי חברה קבועה הרבה זמן רק גלולות


Posted by eXeTik on May-10-2002 11:23:

בדוגרי אני ממש אבל ממש שונא קונדומים, אבל אין מה לעשות... לפעמים חייבים להשתמש
אז בקיצר, טעמים זה בולשיט אחד גדול... מה אני אבזבז כסף שיהיה טעים לה?!
עכשיו אני משתמש בכאלה עם שני צבעים... יענו הקונדום אחוש צבעוני, אל תשאלו... האקסית שלי קנתה

חוצמזה ניסיתי נראה לי את כוווווווולם, חוץ מה-
VIP
נראה לי אני אנסה את זה באמת, זה כזה הבדל?


Posted by yahel222 on May-10-2002 17:44:

Re: באיזה קונדומים אתם משתמשים?

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
היום הייתי בסופר פארם כדי לחדש את מלאי הקונדומים שלי
ודיי!! השתגעתי כבר, כמה יש נגנבתי!!




במה אתם משתמשים?


לחדש את המלאי?????
למה מה אתה קונה פעם ב4 שנים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

קנה סטוקים למקרה שתהיה מלחמה ואי אפשר יהיה להשיג


Posted by Ariels on May-10-2002 18:44:

מחוספס
ואם זה אחת מהצעירות הבתולות או מישהי כזו סביישנית ופחדנית אז הזה עם ההגנה המרובה שכחתי איך קוראים לו ואין לי כח לפתוח את הארנק בשביל זה

! ודוגרי... קונדומים ! חרא
זה מוריד איזה 75% מהרגש
(אבל מאריך את הבום בום שזה גם יתרון)



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.