TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סלקום בני זונותתתתתתתת


Posted by DjChook on May-10-2002 10:01:

סלקום בני זונותתתתתתתת

http://www.cellcom.co.il/genframe.html?i1.8.2.1.html

מה שעשו זה העלו את המחיר של אס.אמ.אסים לחברות אחות ליותר מ 60 אגורותתת


Posted by YuVaL on May-10-2002 10:05:

Re: סלקום בני זונותתתתתתתת

quote:
Originally posted by DjChook
http://www.cellcom.co.il/genframe.html?i1.8.2.1.html

מה שעשו זה העלו את המחיר של אס.אמ.אסים לחברות אחות ליותר מ 60 אגורותתת


וווווווואי איזה דיכאון!!!!!!
אני במשבר
מה לעשות מה לעשותץ1?!!?!?!!?!?


Posted by m0sh on May-10-2002 10:06:

כוס עמק!!

אוף עוד היה לי תקווה
כי העלו אוראנג' ל76 אגורות


Posted by eXeTik on May-10-2002 11:17:

איזה זין! אני חורש כל היום עם הודעות מסלקום לאורנג'... אשכרה זונות!!!


Posted by DjChook on May-10-2002 13:04:

quote:
Originally posted by eXeTik
איזה זין! אני חורש כל היום עם הודעות מסלקום לאורנג'... אשכרה זונות!!!


גם אני

המחירים עודכנו אתמול


Posted by Hell_Copter on May-10-2002 17:04:

יוווווו כוש על האמא שלהם!!!!!
מה זה כמעט 70 אגורות להודעה!??!
שילכו להזדיין... אני לא שולח הודעות לאורנג' יותר...
רק לסלקום!!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.