TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סלקום בני זונותתתתתתתת
סלקום בני זונותתתתתתתת
http://www.cellcom.co.il/genframe.html?i1.8.2.1.html
מה שעשו זה העלו את המחיר של אס.אמ.אסים לחברות אחות ליותר מ 60 אגורותתת
Re: סלקום בני זונותתתתתתתת
| quote: |
| Originally posted by DjChook http://www.cellcom.co.il/genframe.html?i1.8.2.1.html מה שעשו זה העלו את המחיר של אס.אמ.אסים לחברות אחות ליותר מ 60 אגורותתת |
כוס עמק!!
אוף עוד היה לי תקווה
כי העלו אוראנג' ל76 אגורות
איזה זין! אני חורש כל היום עם הודעות מסלקום לאורנג'... אשכרה זונות!!!
| quote: |
| Originally posted by eXeTik איזה זין! אני חורש כל היום עם הודעות מסלקום לאורנג'... אשכרה זונות!!! |
יוווווו כוש על האמא שלהם!!!!!
מה זה כמעט 70 אגורות להודעה!??!
שילכו להזדיין... אני לא שולח הודעות לאורנג' יותר...
רק לסלקום!!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.