TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [05.04.2008] EnTrance in Black or White @ Rector Gent (ong. 300 p)
[05.04.2008] EnTrance in Black or White @ Rector Gent (ong. 300 p)
Yo peepz,
Sinds we hier in Belgi� weinig goede trance feestjes hebben, organiseren we er zelf maar eentje.
De naam doet misschien denken aan dat pools feest, maar deze is gewoon lekker klein in Gent.
Details:
EnTrance in Black Or White
DJ�s : Byron, Josh & Lex
Harder, Better & Louder
Saturday 5th of April
Fuifzaal Rector, Stalhof 5, 9000 Ghent
Doors open @ 22h, Free Entrance
Dress code : Black or White
Wat draaien we?
Hedendaagse uplifting, euphoric trance .... you know what I mean.
Waarom?
Trance Energy, Armin Only, Tiesto in Concert, Sensation White 2003,
Innercity, Mysteryland, Full on Ferry, etc hebben we allemaal in Nederland meegemaakt en ��n voor ��n waren het superfeesten. De platenkeuze is bij onze noorderburen beduidend anders (en wij zelf vinden ook beter) dan bij ons, vandaar dat we voor de trance liefhebbers onder ons zelf een feestje organiseren.
Gratis?
Yep, we willen er niets aan verdienen. Met een tevreden publiek die van onze draaistijlen geniet, zijn we al meer dan tevreden.
Hopelijk zien we er enkele tranceaddicts!!
Greetz,
Josh

Schoon initiatief 
Toevallig geen recente tracklistjes, om eens te zien wat precies te verwachten?
| quote: |
| Originally posted by BZRK Schoon initiatief ![]() Toevallig geen recente tracklistjes, om eens te zien wat precies te verwachten? |
Ziet er goed uit, misschien dak kom 
Spijtig dat het zo ver van bij mij is, anders had ik ook wel gekomen
Gent ligt ver van Antwerpen ?
40 minuutjes max 
Ik woon ni in Antwerpen zelf, wel in de provincie Antwerpen, anyways ik heb het aangepast
.
Bwa, TG, allez jong, da's echt nie ver
Belgi� is zoooo klein.
BZRK, hopelijk tot dan! En breng maar andere liefhebbers mee. Hoe meer tranceaddicts, hoe beter. De sfeer zal er zeker inzitten.
Allen welkom! 
De Rector, die zaal ken ik niet. Valt het geluid daar een beetje mee?
| Originally posted by Bertn De Rector, die zaal ken ik niet. Valt het geluid daar een beetje mee? |
Den Bertn is met uw kloten aant spelen want de Beta party was de afgelopen keren telkens in de Rector.
Hopelijk hebben jullie wat meer volk dan wij de laatste keer. En doe de goths vant kot ernaast de groeten 
En oppassen als er ne gar�on zijn diensten als dj komt aanbieden. Hij is niet makkelijk af te schepen 
| Originally posted by Jasperovitsj En oppassen als er ne gar�on zijn diensten als dj komt aanbieden. Hij is niet makkelijk af te schepen |
| Originally posted by Xilver Den Bertn is met uw kloten aant spelen want de Beta party was de afgelopen keren telkens in de Rector. Hopelijk hebben jullie wat meer volk dan wij de laatste keer. En doe de goths vant kot ernaast de groeten |
En zo is het dan maar weer eens gedaan zie.
Was een vet trance feest vanavond. De drie DJ's hebben hun best gedaan en de sfeer zat er goed in.
Hopelijk de volgende keer wat meer volk. 
| Originally posted by Entropy En zo is het dan maar weer eens gedaan zie. Was een vet trance feest vanavond. De drie DJ's hebben hun best gedaan en de sfeer zat er goed in. Hopelijk de volgende keer wat meer volk. |