TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עבודה לחופש
עבודה לחופש
טוב
זה קרב או בא
רק עוד 9 מבחני מתכונת / בגרויות
ויש חופששששששששש
אני בעקרון רוצה לתפוס לי איזה עבודה במתחלקת תמיכה
של אינטרנט זהב או משהו
ואז להמשיך עם זה לשנה הבאה שעם התכנונים לא יתפקששו
צריכה להיות קלה מאדדד (צריך להצליח מתמטיקה)
אז זהו\
למישהו יש רעיונות או משהו ?!
אני לא חושב שזה טרד מפגר, תקנו אותי
אהה והרעיון נגנב מפוסט שראיתי ב "ציוד"
לך תדג'יי או משהו
גם אני צריך עבודה..
אולי אני יצליח למצוא משהו בתחום של נתב"ג, חבר שלי עבד שם באוכל למטוסים...
| quote: |
| Originally posted by Ariels לך תדג'יי או משהו |
אני שליח פיצה
גם בחופש גם בלימודים
כל השנה
| quote: |
| Originally posted by yahel222 אני שליח פיצה גם בחופש גם בלימודים כל השנה |
אני יכול לעבוד בבנק כמו בשנה שעברה אבל אני לא יודע אם בא לי
ראסמי זה שכר בסדר
אלף שקל ל 8 ימים... אבל נראה מה יסגר
ונשאר לי רק שתי בגרויות ועוד מועד ב אחד וזהו
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אני יכול לעבוד בבנק כמו בשנה שעברה אבל אני לא יודע אם בא לי ראסמי זה שכר בסדר אלף שקל ל 8 ימים... אבל נראה מה יסגר ונשאר לי רק שתי בגרויות ועוד מועד ב אחד וזהו |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ פשששש אלף ל 8 ימים זה דיי הרבה מה אתה עושה שם? מאבטח??? |
הלוואי אליי עבודה כזאת בבנק!
בדיוק היה מספיק לי לשני קומפאקטים ולנסיעה לאילת עם חברים בסוף החופש...
מאיזה גיל יכולים לקחת לבנק?
ואתם חושבים שמשרדי כוח אדם שווים משהו?
| quote: |
| Originally posted by Agent-Fire הלוואי אליי עבודה כזאת בבנק! בדיוק היה מספיק לי לשני קומפאקטים ולנסיעה לאילת עם חברים בסוף החופש... מאיזה גיל יכולים לקחת לבנק? ואתם חושבים שמשרדי כוח אדם שווים משהו? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.