TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עבודה לחופש


Posted by DjChook on May-10-2002 20:13:

עבודה לחופש

טוב
זה קרב או בא

רק עוד 9 מבחני מתכונת / בגרויות

ויש חופששששששששש

אני בעקרון רוצה לתפוס לי איזה עבודה במתחלקת תמיכה


של אינטרנט זהב או משהו

ואז להמשיך עם זה לשנה הבאה שעם התכנונים לא יתפקששו

צריכה להיות קלה מאדדד (צריך להצליח מתמטיקה)

אז זהו\


למישהו יש רעיונות או משהו ?!

אני לא חושב שזה טרד מפגר, תקנו אותי

אהה והרעיון נגנב מפוסט שראיתי ב "ציוד"


Posted by Ariels on May-10-2002 20:38:

לך תדג'יי או משהו


Posted by Q-PiXeL on May-11-2002 09:02:

גם אני צריך עבודה..


אולי אני יצליח למצוא משהו בתחום של נתב"ג, חבר שלי עבד שם באוכל למטוסים...


Posted by DjChook on May-11-2002 09:57:

quote:
Originally posted by Ariels
לך תדג'יי או משהו


BEEN THERE, DIDN'T LIKE THAT


Posted by yahel222 on May-11-2002 12:50:

אני שליח פיצה
גם בחופש גם בלימודים
כל השנה


Posted by DjChook on May-11-2002 13:52:

quote:
Originally posted by yahel222
אני שליח פיצה
גם בחופש גם בלימודים
כל השנה


פסדר, זה שיש לך אופנוע זה לא אומר שאתה ביגשוט

חחחח עזוב

אדיט:

איזה פיצריה אתה שליח ?


Posted by Hell_Copter on May-11-2002 13:55:

אני יכול לעבוד בבנק כמו בשנה שעברה אבל אני לא יודע אם בא לי
ראסמי זה שכר בסדר
אלף שקל ל 8 ימים... אבל נראה מה יסגר

ונשאר לי רק שתי בגרויות ועוד מועד ב אחד וזהו


Posted by DJ-Kreing^^ on May-11-2002 14:15:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני יכול לעבוד בבנק כמו בשנה שעברה אבל אני לא יודע אם בא לי
ראסמי זה שכר בסדר
אלף שקל ל 8 ימים... אבל נראה מה יסגר

ונשאר לי רק שתי בגרויות ועוד מועד ב אחד וזהו


פשששש
אלף ל 8 ימים זה דיי הרבה
מה אתה עושה שם? מאבטח???


Posted by Hell_Copter on May-11-2002 14:24:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^


פשששש
אלף ל 8 ימים זה דיי הרבה
מה אתה עושה שם? מאבטח???


איזה מאבטח
אני עושה עבודות ניירת ומעביר דברים ומביא את המעטפות שירות מהתיבה שלהם... מעטפות שירות זה המעטפות ששמים בהם כסף כדי שיפקידו לך
התעסקתי מלא עם כסף... אבל זה כל כך מעצבן שאי אפשר לקחת
עבודה יכולה להיות משעממת אבל בסך הכל בסדר כי מרויחים לא רע

רוצים לראות עד כמה העולם הזה קטן...!? עבדתי עם אמא של אריק... וגיליתי את זה לא לפני הרבה זמן שהיא אמא שלו


Posted by Q-PiXeL on May-11-2002 14:34:

הלוואי אליי עבודה כזאת בבנק!
בדיוק היה מספיק לי לשני קומפאקטים ולנסיעה לאילת עם חברים בסוף החופש...

מאיזה גיל יכולים לקחת לבנק?

ואתם חושבים שמשרדי כוח אדם שווים משהו?


Posted by Hell_Copter on May-11-2002 14:43:

quote:
Originally posted by Agent-Fire
הלוואי אליי עבודה כזאת בבנק!
בדיוק היה מספיק לי לשני קומפאקטים ולנסיעה לאילת עם חברים בסוף החופש...

מאיזה גיל יכולים לקחת לבנק?

ואתם חושבים שמשרדי כוח אדם שווים משהו?


בעקרון זה מגיל 16
אבל זה קומבינה לבנים ובנות של כאלה שעובדים בבנק

שמע אחי...
לך תסתובב בעיר שלך ותשאל בכל חנות שאתה רואה אם הם צריכים עובדים
מה שלא יקרה אל תעבוד בבורגר ראנץ'... שכר מסריח וגם על כל ארוחה שאתה אוכל שם כחלק מהמשמרת שלך מורידים לך 5 שקל מהמשכורת



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.