TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sensation White 5/7 2008

Posted by DjAviander on Mar-27-2008 11:17:

Sensation White 5/7 2008

Hej alla glada - ni som fortfarande n�gon g�ng springer inom och tittar hur saker och ting st�r till p� forumet.

Jag �r personligen sjukt sugen p� att �ka ner till Sensation White i Amsterdam 5/7, utan att det sl�ppts n�gon lina �ver huvud taget.

Hur m�nga �r det som �r p� G ner? Gl�m inte biljettsl�ppet p� L�rdag i s�na fall

http://www.sensation-white.com
http://www.sensation.nl

Posted by Laszlo on Mar-27-2008 14:47:

Blir nog Ibiza eller Global Gathering f�r min del

Posted by Jeremy H on Mar-28-2008 11:29:

quote:
Originally posted by Laszlo
Blir nog Ibiza eller Global Gathering f�r min del

�r nog i landet f�r f�rsta g�ngen n�r GKGG �r i�r, s� det lockar h�r ox�!
Har du r�knat p� vad det skulle kunna kosta med biljett + resor? �r lat

Posted by Laszlo on Mar-28-2008 13:13:

quote:
Originally posted by Jeremy H
�r nog i landet f�r f�rsta g�ngen n�r GKGG �r i�r, s� det lockar h�r ox�!
Har du r�knat p� vad det skulle kunna kosta med biljett + resor? �r lat

F�rra �ret vill jag minnas att hela kalaset gick p� runt 7- kanske 8000 sp�nn och d� kan jag inte riktigt p�st� att jag sn�lade med dricka och mat inne p� festivalomr�det (det �r ju inga U-landspriser d�r inne precis). D� r�knar jag med flyg, intr�desbiljett och boende 3 n�tter i Stratford) och allt annat som h�r d�rtill. Vad som var f�rv�nansv�rt dyrt var t�gbiljetterna, de har skamligare priser �n SJ. T�gresan t/r London-Stratford upon avon kostade mer �n flygbiljetterna om jag inte minns helt fel.

Enligt hemsidan sl�pper de linan idag, jag antar att det �r Pete Tong som kommer att offentligg�ra de st�rsta namnen p� Essential Selection ikv�ll...

Posted by Jeremy H on Mar-28-2008 13:37:

quote:
Originally posted by Laszlo
F�rra �ret vill jag minnas att hela kalaset gick p� runt 7- kanske 8000 sp�nn och d� kan jag inte riktigt p�st� att jag sn�lade med dricka och mat inne p� festivalomr�det (det �r ju inga U-landspriser d�r inne precis). D� r�knar jag med flyg, intr�desbiljett och boende 3 n�tter i Stratford) och allt annat som h�r d�rtill. Vad som var f�rv�nansv�rt dyrt var t�gbiljetterna, de har skamligare priser �n SJ. T�gresan t/r London-Stratford upon avon kostade mer �n flygbiljetterna om jag inte minns helt fel.

Enligt hemsidan sl�pper de linan idag, jag antar att det �r Pete Tong som kommer att offentligg�ra de st�rsta namnen p� Essential Selection ikv�ll...

Oh shit. Misst�nkte att det skulle vara dyrt, men det d�r k�ndes lite i �verkant.. Man vill ju inte beh�va sn�la n�r man �r p� "semester".
Kanske f�r bli Dance Valley eller n�t annat billigare ist�llet.. Ska bli intressant att se linan dock!

Posted by DjAviander on Mar-29-2008 10:52:

quote:
Originally posted by Jeremy H
Oh shit. Misst�nkte att det skulle vara dyrt, men det d�r k�ndes lite i �verkant.. Man vill ju inte beh�va sn�la n�r man �r p� "semester".
Kanske f�r bli Dance Valley eller n�t annat billigare ist�llet.. Ska bli intressant att se linan dock!

Man skola icke sn�la p� semester! Det 12:e budordet!

Jag har precis, efter idoget klickande och uppdaterande, i cirkus 45 minuter f�tt tag i tre biljetter till Sensation White i alla fall. Kan eventuellt h�nda att jag m�ste s�lja en av dem, men i �vrigt s� blir det i alla fall av i �r!

F�r ta och spana lite p� Global Gathering ocks�, jag skulle vara grymt sugen faktiskt! Men som sagt, jag m�ste h�lla med Jeremy, 7-8 l�k l�t lite i extremaste laget! F�r ju passa p� att k�pa Taxfree-spriten ist�llet Lasse!

EDIT: Linan till GG s�g f�r �vrigt L�JLIGT fet ut...

Posted by Oakey79 on Apr-10-2008 22:29:

GKGG

Kul att ni snackar om Global Gathering. �r s� himla sugen p� att dra dit men har sv�rt att hitta n�gon att �ka med. Line-upen �r ju hyfsat fet om man s�ger s�. :-)

Posted by patrick_bateman on Apr-12-2008 08:46:

Hmmm. Var p� sensation f�rra �ret. Fick tyv�rr k�pa dyra biljetter p� e-bay men jag tycker hela grejen inte blev s� farligt dyrt �nd�. 1500 f�r biljetter, 1500 f�r hotell och 1500 f�r flyg. Sen gick det ju sj�lvklart en hel del pengar d�rnere men inte br�nde jag 7-8000 inte.

I �r s� kommer det dock g� p� mindre. Fick tag p� biljetter n�r dem sl�pptes och en polare som ska f�lja med kommer fixa tokbilligt boende p� lyxhotell d� han jobbar inom en stor hotellkedja. :-)

Men men, ser fram som fan emot att g� p� detta igen. S� otroligt grym upplevelse och att sen g� p� krogen i Sverige ter ju sig som totalt v�rdel�st!