TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Star Wars Episode 2

Posted by Nook on May-12-2002 01:31:

Star Wars Episode 2

damn, ik heb hem net gezien en dit is de beste star wars film ever!! geloof me, je mot hem echt zien, liefst in de bios, want kwaliteit vcd zuigt redelijk. Ongelooflijk, echt, al die visuals die je te zien krijgt, en dan dat einde, ik wil echt deel 3 zien, alleen jammer genoeg duurt het nog 3 jaar!! das kut, maar oke, eerst deze 4 keer in de bios zien ofzo.

slapi-slapex!

Posted by mido on May-12-2002 05:28:

Je kunt hier al reserveren voor de bios!
Gaat ik zo snel mogelijk even doen. Desnooods ga ik alleen! :P

Maar moet ik zeker zien!

Ik heb hem expres nog niet gedownload. Ik kon hem al op DVDRIP krijgen.

Maar ik weet hoe ik ben dan ken ik weer eens niet wachten en dan gaat ik hem toch thuis eerst zitten kijken. Dat schiet ook niet op! :P

whehe

Star Wars is in ieder geval mijn top reeks!

Posted by TimeportE on May-12-2002 12:40:

was ie goed.. hopelijk beter als episode 1 want die viel toch wel tegen! maar wat ik op de trailers zag was vooral dat de special effects bijna alles hadden overgenomen.. haast geen echte locaties meer..
maar als jij zegt dat ie goed is dan geloof ik je kan em ook downen maar nie al te beste kwaliteit en ik wil em in de bios gezien hebben..
ik ga em nog nie downen want dan krijg ik net zoals met harry potter dat ik em toch ga kijken ik moet ook de verleiding om spiderman te downen weerstaan.. ach wat heb ik het toch weer moeilijk..

Posted by Siesta on May-12-2002 12:48:

ik ga hem zo ff downen, lijkt me wel flexe film

laterz

Posted by basvh on May-12-2002 13:59:

wil hem zker in de bios zien, de SW reeks zijn mijn favoriete films
EP 1 heb ik nog snachts bij de premiere gezien in pathe rotterdam, toen het lucasfilm muziekje kwam iedereen juichen was wel cool. dit jaar kan ik hem niet snachts zien want heb de volgende dag examen spaans. vind het wel jammer

Posted by MaGiK54 on May-12-2002 15:03:

Star Wars mot je gewoon in de Bios zien. Erg zonde om hem eerst thuis te kijken.

Posted by Bellie on May-12-2002 15:57:

Ik kon hem dus ook downen.Ik had sampletjes gedownd maar die waren toch net iets te slecht van kwaliteit vond ik.Dus niet gedaan.
Wacht nog wel effe dan.Maar star Wars ruled echt keihard.

GREETZ!!

Posted by Blik on May-12-2002 16:02:

ik vind er niks aan, dus ik ga hem niet kijken

Posted by Biohazard on May-12-2002 16:39:

ik heb hem gedownd maar het is zo een die in de bios is opgenomen met een camcorder

beeld + sound = major suckage!

ik heb hem gelijk weer gedelete

Posted by Glaniskanis on May-13-2002 11:30:

Er is GEEN DVDRip van Star Wars 2
Er is een (3e) VCD uit met super geluid (voor een VCD dan) en het beeld is ook nog net wel te doen
Dussuh die heb ik maar gezien
Kon me weer is nie inhouden wheheeh
En hijs is onttttzeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttend goed
Mede omdat Yoda moet vechten wat fat cool is gefilmd

Oh ja
Spiderman en The New Guy zijn ook cool! (Y)

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Miss Proximus on May-13-2002 11:41:

Vrijdag premiere Wie heeft kaartjes?? IKKU!!!! Joepie!!!!!!!

Posted by Glaniskanis on May-13-2002 11:50:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Vrijdag premiere Wie heeft kaartjes?? IKKU!!!! Joepie!!!!!!!

Ik wil um nog een keer zien in de bios!!!!
Geef hierrrrrrr die kaartjes

Greetz,
Glaniskanis

Posted by TimeportE on May-13-2002 13:11:

ik ga zo denk ik ook eff reserveren.. nie voor deze week maar ik denk voor volgende week vrijdag ofzo.. dan heb ik ook meteen bijna al mijn examens achter de rug.. een beetje relaxen

Posted by Ding Chavez on May-13-2002 15:41:

Ik gaat em ook niet kijken voor ik em woensdag [edit]volgende week that is [/edit] in de bioscoop ga zien. En daarna heeft het denk ik weinig zin om naar zulke knaken kwaliteit te gaan zitten kijken dus kan em beter gelijk weggooien

GreetZ, DC

Posted by John on May-13-2002 16:37:

misschien een domme vraag, (nee toch neit..hij getugd meer van luiheid), maar vanaf wanneer draait ie? en heeft et zin om te kijken als je deel 4,5,6 nog niet gezien hebt?
ik heb episode 1 wel gezien geloof ik

Posted by Opti on May-13-2002 17:02:

geloof ik?

Posted by basvh on May-13-2002 18:09:

quote:
Originally posted by John
misschien een domme vraag, (nee toch neit..hij getugd meer van luiheid), maar vanaf wanneer draait ie? en heeft et zin om te kijken als je deel 4,5,6 nog niet gezien hebt?
ik heb episode 1 wel gezien geloof ik

hij draait vanaf aanstaande donderdag, je kan 4,5,6 zien maar op zich is het niet belangrijk voor het volgen van het verhaal. want immers is ep 1 het begin. trouwens het verhaal van ep 7,8,9 is al klaar alleen vind george lucas zichzelf te oud om ze te verfilmen. in delen 7,8,9 heeft luke skywalker zijn eigen jedi school en traint daar de kindjes van han en leia. de rest weet ik niet meer zo, moet ik nog een keer terugzoeken op mijn starwars: behind the magic cd roms

Posted by TimeportE on May-13-2002 18:15:

quote:
Originally posted by basvh

hij draait vanaf aanstaande donderdag, je kan 4,5,6 zien maar op zich is het niet belangrijk voor het volgen van het verhaal. want immers is ep 1 het begin. trouwens het verhaal van ep 7,8,9 is al klaar alleen vind george lucas zichzelf te oud om ze te verfilmen. in delen 7,8,9 heeft luke skywalker zijn eigen jedi school en traint daar de kindjes van han en leia. de rest weet ik niet meer zo, moet ik nog een keer terugzoeken op mijn starwars: behind the magic cd roms

uuuh als dit het verhaal word dan hoop ik serieus dat ze niet verfilmt worden.. houd star wars tenminste nog een beetje eer aan de naam!!

Posted by serialkillah on May-13-2002 18:27:

Ik heb gisteren een redelijk lange trailer gezien van attack of the clones in het voorprogramma van Ali G. Het lijkt me echt wel een brute film

kep gister direct gereserveerd voor 20 mei heb er nu al zin in