TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Tiesto & Marco V mixen
DJ Tiesto & Marco V mixen
Hier twee links naar 2 phatte 3FM pre-party minimixen van enkele minuten... zeker de moeite waard om eens te checken.
DJ Tiesto Megamix Mixed by Martin Pieters
te downen hier
1. Flight 643
2. Dallas 4 PM
3. In my memory
4. Theme from Norefjell
5. Obsession
6. Allure - No more tears
7. Lethal Industry
8. Gouryella - Gouryella
9. Surburban train
Marco V Megamix Mixed by Martin Pieters
te downen hier
1. Marco V-Indicator
2. 8th Wonder feat. DJ Marco V & Benjamin-Keep it coming
3. Jeffersey-Take me on
4. 8th Wonder feat. DJ Marco V & Benjamin-Deeper
5. Southside Spinners-Luvstruck
6. Collusion-Impetuous
7. Marco V-Godd
8. Anglia-Out of Grace
9. DJ Marco V & Benjamin-Tommy/get on down
10. Marco V-Vision
Ik heb zelf ook al liggen klooien.. heb ff Flight 643 onder DJ Tiesto - In My Memory (Airwave Remix) gezet en resultaat klinkt best goed... DJ Tiesto - Flight In My Memory is geboren

Lijkt wel of deze twee platen voor elkaar gemaakt zijn... BPM zelfde maken.. ff Flight 643 in tweeen te delen en na de break van In My Memory hem weer oplaten komen en klaar is kees 
DJ Tiesto - Flight In My Memory
Deze link zou moeten werken.. anders ff in getright of een FTP progje zetten.. dan moet ie het zeker doen.
ik ga die flight in my memory ff downloade, maar nu hebbik te veel connections alsk op dioe ftp wil komen
maja, ii heb wel ff geduld 
GreetZ
Re: DJ Tiesto & Marco V mixen
| quote: |
| Originally posted by moogwai 6. Collusion-Impetuous |
Re: Re: DJ Tiesto & Marco V mixen
| Originally posted by arj1o1 deze is toch anders niet door marco gemaakt, dit zijn twee dorpsgenoten van mij (net als marco zelf trouwens), hun zijn bekend geworden door marco, en marco brengt ook hun muziek uit, maar marco maakt het toch niet! |
Re: Re: Re: DJ Tiesto & Marco V mixen
| Originally posted by tango \ Ik ken boy & tom ook allebei, en die eerste (en beste) plaat van collusion heeft marco wel degelijk gemaakt. Weliswaar samen met die gastjes van collusion, maar marco heeft het project samen met hun opgestart, en daarna overgedragen aan boy & tom. grtz, TNG |

Re: Re: Re: Re: DJ Tiesto & Marco V mixen
| Originally posted by TranceFool jah idd ![]() Nog steeds wel goeie platen van Collusion.. |