TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Poll voor nieuwe moderators
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by magrec on May-13-2002 11:18:

Poll voor nieuwe moderators

Ok ik wil graag jullie mening.
Willen jullie nieuwe moderators en deze ook zelf kiezen of moeten er 2 moderators extra bij of vinden jullie de situatie zo goed en hoeft er niks te worden veranderd.

Posted by Miss Proximus on May-13-2002 11:23:

ik heb gekozen een vervanger voor henkie, maar ik denk dat daarnaast op zich ook wel een derde mod handig is

Posted by TimeportE on May-13-2002 11:37:

gekozen voor 2 nieuwe mods.. ik weet nie of ik daarbij nog een 3de zou willen omdat ik nu niet weet hoe zij hun werk zouden gaan doen..
dit is mijn mening ik vin blik en henkie allebei hardstikke toffe gozers (nie doordenken jongens!.. ) maar uuh ik denk dat het tijd is voor 2 nieuwe mods.. zo klaar!

Posted by kolkiewolkie on May-13-2002 12:06:

kheb optie 1 aangetikt.

khad eerst iets van: alleen henkie, omdat blik zijn werk redelijk goed doet... maar toen bedacht ik me dat ze allebei verantwoordelijk zijn voor het bannen van... afijn, daar weten jullie alles van...

optie numero uno voor mij dus

Posted by Subsonik on May-13-2002 12:07:

Gekozen voor vervanger Voor Henkie_Henk , niet dat ik een hekel aan em heb of vind dattie zn mod werk kut doet maar omdat in deze situatie et beter is dattie niet meer mod in het Holland forum, en een paar extra mods zou ook geen kwaad kunnen

Posted by New Wave on May-13-2002 12:08:

Ik heb ook gevote............

Posted by eXos on May-13-2002 12:09:

quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
Gekozen voor vervanger Voor Henkie_Henk , niet dat ik een hekel aan em heb of vind dattie zn mod werk kut doet maar omdat in deze situatie et beter is dattie niet meer mod in het Holland forum, en een paar extra mods zou ook geen kwaad kunnen

Helemaal mee eens.

Posted by Opti on May-13-2002 12:14:

keuze 1

Posted by basvh on May-13-2002 12:29:

heb voor optie 1 gekozen omdat ik denk dat net zoals in de nederlandse politiek hier een nieuwe frisse wind moet waaien. niet dat ik vind dat henkie en blik slechte mods zijn, maar tis gewoon tijd voor nieuwe mensen

Posted by Opti on May-13-2002 12:31:

btw, de uitslag kan eigenlijk ook zo veranderd worden hoor

Posted by kolkiewolkie on May-13-2002 13:19:

quote:
Originally posted by Optimus
btw, de uitslag kan eigenlijk ook zo veranderd worden hoor

dat KAN ja...

maarrrr

de stand is nu:
8
7
0
0
1

mocht er een onlogisch verloop zijn (en een aantal checken het bord hier REGELMATIG) dan valt dat op....

aanpassen van de poll zou voor henkie_henk/blik zelfmoord zijn

Posted by New Wave on May-13-2002 13:30:

hallo, mafkezen...........valt niet op he als er opeen 11 stemmen naar de laatste optie gaan

Posted by Chicane on May-13-2002 13:30:

Op aandringen van een zeker persoon zal ik ook maar es meedoen met de nationale moderator verkiezingen, helaas tot mijn verbazing zie ik geen Lijst Eye-Rizz staan.. khad toch wel liever me schatje on top gezien

Posted by Jesse on May-13-2002 13:31:

Ook optie 1, maar wel graag extra mods die naast de huidige mods komen...en liever geen members als mod die altijd en eeuwig overal weer een uitgesproken mening over moeten hebben en daar iedereen ook van willen overtuigen...liever nieuwe mods die zich objectief houden..

Posted by Opti on May-13-2002 14:05:

quote:
Originally posted by Chicane
Op aandringen van een zeker persoon zal ik ook maar es meedoen met de nationale moderator verkiezingen, helaas tot mijn verbazing zie ik geen Lijst Eye-Rizz staan.. khad toch wel liever me schatje on top gezien

Eye post niet meer

en wat betekent die zin in je sig?

wie hebben er voor t laatste gekozen btw?

Posted by Miss Proximus on May-13-2002 14:08:

quote:
Originally posted by Jesse
Ook optie 1, maar wel graag extra mods die naast de huidige mods komen...en liever geen members als mod die altijd en eeuwig overal weer een uitgesproken mening over moeten hebben en daar iedereen ook van willen overtuigen...liever nieuwe mods die zich objectief houden..

Hoe gaan we dat aanpakken.....we moeten eigenlijk eerst ff iemand hebben die niet mod wil worden en waar alle members die wel een gokje willen wagen een pm naartoe kunnen sturen (ik wil me iig al aanmelden als de persoon naar wie ge-pm-ed kan worden maar ja dat is van later zorg)...en als dan binnen een termijn van .... weken alle pms binnen zijn dat die niet-mod een poll maakt? voorwaarde dat henkie en evt. blik dan al ge-demod zijn zodat het een volledig eerlijke stemming is

t gaat goed met de poll! tenminste....vanout mijn perspectief dan

Posted by HiGH_NrG on May-13-2002 14:21:

Keb gevote voor optie 1...

Posted by kolkiewolkie on May-13-2002 14:28:

WOW, 4 mensen die tevreden zijn met de huidige gang van zaken

zeker noobs

Posted by Miss Proximus on May-13-2002 14:34:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
WOW, 4 mensen die tevreden zijn met de huidige gang van zaken

zeker noobs

ze kunnen wel afspreken dat de stemmen die gemeld worden alleen geldig zijn

want ik vind t wel een beetje sneu dat degenen die blij zijn met de situatie zich niet kenbaar maken!

Posted by John on May-13-2002 14:34:

ik heb ook gekozen voor optie 1 + dan nog een extra mod als et zou kunnen...

Posted by Blik on May-13-2002 14:51:

lol, ik heb gestemd voor een extra mod erbij

jammer dat het zover moest komen maar het kan me vrij weinig schelen eigenlijk, dit gaat tegenvallen voor de nieuwe mods (helemaal als er hetzelfde gepost/gediscussieerd word als eerst)

oh ja: als nieuwe mod gaat mijn stem naar Snuggle, heeft ervaring en is de een van de enigen hier die objectief kan zijn na dit alles (miss P kan NOOIT een objectieve mod worden, zij was degene die dit Holland forum wou deleten, weten jullie nog?)

Posted by raoel on May-13-2002 15:02:

Ik heb gestemd voor optie 1.

Meer omdat ik wel eens wil zien of dat iemand anders het beter kan.
Je merkt hier weinig van de mods, en hoeven weinig te doen, dus het kan me niet veel schelen of ze blijven of niet.

Maar bij Blik en Henkie bespeur ik vaak weing opjectiviteit
Ze zijn meer de gasten voor gewone posts en komen daardoor zelf te vaak in de discussie terrecht.

Posted by M5 on May-13-2002 15:08:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

ze kunnen wel afspreken dat de stemmen die gemeld worden alleen geldig zijn

want ik vind t wel een beetje sneu dat degenen die blij zijn met de situatie zich niet kenbaar maken!

ow ik wil me best kenbaar maken hoor...

heb dus gestemd dat ut maar zo moet blijven...en waarom? ach ik vinnet prima zo..maak me er niet zo druk om allemaal....

Posted by Cosmic on May-13-2002 15:10:

Ik ben dus een van de "noobs" (en bedankt KW... )die gekozen heeft voor optie 4.
Ik heb persoonlijk geen moeite met de 2 mods. En over dat voorval met Jukx: je mening geven mag natuurlijk op een forum, maar er zijn wel bepaalde grenzen. Als de mods een grens stellen en hem daar ook meerdere keren op hebben gewezen, ligt de verantwoording bij die jukx. Tolerantie = niet zomaar alles pikken van elkaar, maar respect tonen. Blijkbaar deed Jukx dat niet (genoeg). Maar das mijn mening.

Flame me!

Waar zijn die andere 3 die op optie 4 hebben gestemd?

Posted by -=WVG=- on May-13-2002 15:10:

quote:
Originally posted by M5
heb dus gestemd dat ut maar zo moet blijven...en waarom? ach ik vinnet prima zo..maak me er niet zo druk om allemaal....

Jah same here...
Ik post eigenlijk toch nooit meer dus maakt me geen ruk uit verder...

Pages (4): [1] 2 3 4 »