TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Behöver lite feedback!


Posted by btfog on Apr-14-2008 20:05:

Smiley DJ Behöver lite feedback!

Tja!

Tänkte jag slänger upp en liten tråd här. Har sedan en månad tillbaks försökt mig på att göra lite musik. Och har gjort 2 versioner av en låt jag kallar Forgotten. Om ni har lust så kan ni kanske surfa in på min myspace och lyssna och sen ge lite respons. Hade vart toksnällt av er.

Alexander Roberé

mvh alex



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.