TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Tiesto - In Search Of Sunrise 3
Pages (2): [1] 2 »
DJ Tiesto - In Search Of Sunrise 3
De tracklist is bekend... dankzij Trance.nu 
DJ Tiesto - In Search Of Sunrise 3
01. Noa Assembly - Into The Fire
02. Dj Hooligan - Hear You Now (Grand Chillas Mix)
03. Starecase - Faith (Loafer Mix)
04. Andain - Summer Calling (Josh Gabriel Mix)
05. Solar Stone - Solar Coaster
06. Tremor - Meia Lua (Steve Gibbs Remix)
07. Dj Ti�sto - In My Memory (Gabriel & Dresden Elephant Memory Vocal Mix)
08. Argonaut - Your Body Is A Temple
09. World Clique - Don't Do It
10. Chiller Twist - Strings Ultd. (Shelley Mix)
11. Paul Oakenfold - Souther Sun (Dj Ti�sto Remix)
12. Accessive Rhythm - Activate
13. Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
14. Nalin & Kane - Open Your Eyes
15. Jericho - Personal Reflexion
Zo te zien echt zo'n chill progressive mix, nog meer dan ISOS2. Tracks 4, 7, 11, 12 en 14 vind ik goed, 13 (nog) redelijk en rest van de tracks ken ik niet. Gabriel And Dresden zijn wel erg goed vertegenwoordigd met 3 remixen 
24 juni is de release datum... nog een maandje wachten dus (als iemand niet toevallig een exemplaartje eerder bemachtigd
)
Phatte tracklist 

Dat ie nu nog Open your eyes erop zet. Nummer is toch al jaren oud. Maarja het is wel 1 van de beste nummers ooit. Meteen kopen als ie uit is.
ziet er zeker wel lekker uit jah
nummers die er op staan en die k ken vin k allemaal wel goed had alleen liever de airwave remix van in my memorie erop gehad ipv g&b.....de rest ziet alles er wel goed uit
nog een maandje w88........volgende week glukkig al 004
greetz
WOW, dat ziet er errug prettig uit hoor. Behalve Open Your Eyes is ook Hooligan - Hear You Know (grandchillas remix) al een vrij oud nummer trouwens. Maar ze zijn allebei wel erg goed dus dan maakt het niet zo uit. Ik hoop dat track 4 dan de langverwachte mix van Summer Calling is die tiesto in dance department draaide.
Die gabriel en dresden remixes die erop staan had ik wel verwacht trouwens, ik draai ze zelf de laatste weken ook aan stuk door en ze passen erg goed in het "in search of sunrise concept": mooie warme chillout muziek met lichte vocalen. Ik denk dat ik deze wel zal kopen.
WTB.
De tracklist ziet er zeker goed uit. Dat wordt nog lastig, zal ik hem kopen of fikken, even kijken hoeveel geld ik nog over heb van vakantie.
Mazzel!
dit ziet er goed uit, lijkt me lekker cdtje in de auto naar het strand, dak open natuurlijk. Of als je van een feesie terug ben ofzoiets, het maakt eigenlijk niet uit, hij lijkt me gewoon goed klinken. alhoewel ik niet alle nummers ken 
Das een behoorlyk puike tracklist
!! Echt my type of chill-trancers, vooral door die Gabriel & Dresden dingetjes!
Moet zegge dat k deze tracklist t vetst vind van alle ISOS compilaties... (jaja, kill me maar voor deze opmerking als je t er nie mee eens bent
)
lekkere tracklist
deze ga ik zeker kopen 
Gvd gvd gvd, altijd als ik op vakantie ben, brengt Tiesto een cd uit. Twee jaar geleden met Magik 6, nu weer met ISOS 3. Mot ik ruim een week langer wachten voordat ik dit juweeltje kan kopen. Misschien komtie wel eerder uit in zijn eigen zaak, als ik nog in Nederland ben. Ga ze helemaal gek bellen, daarzo in Breda 
eindelijk dan,
ik wacht hier al zo lang op....
search of the sunrise 1 is mijn favourite cd ooit
Zeer relaxde tracklist..meteen kopen wanneer hij uit is (had eigenlijk 29 palms verw8 op de cd)
Greetz Muppet
ziet er niet slecht uit 
aaaaaahhh *valt met open ogen van de stoel* 
Mijn helden gabriel & dresden zijn weer heerlijk vertegenwoordid op het cdtje
Ook een nieuwe mix van andain - summer calling (of zou dit degene zijn die die in Dance Dept draaide 23/02 Tango????), een nieuwe world clique (die een geweldige remix van lange - drifting away hebben gemaakt), accessive rythm erop en zoals remy d al zei: open your eyes er nog op

Zet dat samen met de techniek van onze tieske en er staat weer een wereld album aan te komen 
GreetZ, DC
Ejh, das een leuke cd voor in de auto 
ziet er fijn uit 
ik zal hem downloaden zodra ik hem ergens tegen kom!
Ik koopem nie. Al heeftie wel een hoog "chill" gehalte ja. 
moet zeggen: CHILL!!
ISOS 1 en 2 zijn tot nu toe de enige 2 cd's die ik aan kan zetten terwijl ik ga slapen (lees: te relaxete nummers).
als ik dit zo zie, krijg ik er weer een bij in die categorie 
grtz
onwijs vette tracklist,can't wait....
Veeett ga ik zkr hale, ask nog geld hep!
ISOS 1 & 2 waren al zeer het luisteren waard, maar nu ik de tracklist van numero 3 zie.....echt meesterlijk!!! 
Met vriendelijke groet.
fok..nu ik deze tracklist zie kan ik echt niet meer wachten! Echt een hele vette cd.
Kopeeehhhh

ik ben er stil van !
can't wait !!
| quote: |
| Originally posted by WTB Ik hoop dat track 4 dan de langverwachte mix van Summer Calling is die tiesto in dance department draaide. |
| quote: |
| Originally posted by moogwai Is het niet gewoon 01-adain_-_summer_calling_gabriel_and_dresden_remix)-etlmp3.mp3 ??? Een van mijn favorieten van dit moment Misschien een foutje in de tracklist (komt vaker voor) of op het laatste moment gerenamed.. omdat er anders 3x Gabriel & Dresden op staat (ziet er beetje krom uit)... lijkt me sterk dat er twee verschillende remixen van Gabriel zijn... maar je weet nooit L-vee heeft ook twee verschillende remixen gemaakt van Tiesto |