TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- AiB line-up!
Pages (3): [1] 2 3 »
AiB line-up!
Laten we de taak van ID&T wat verlichten door zelf een aantal suggesties naar voren te schuiven.
STEMMEN MAAR!
Ha; YDR haalt de volle 100% van de stemmen.
Als dat ze niet overtuigt dan weet ik het ook niet meer...
YDR
Niet op AIB, maar zijn eigen festival ja 
pff
Hoeveel lijnen kost die tegenwoordig?
De dolle smiley wint.
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw benul van wat we kunnen verwachten daar.
zet gerust enkele namen neer in dit topic en misschien zien de juiste mensen dit dan wel 
Trance:
Ferry Corsten
Ti�sto
Markus Schulz
First State
Mojado
John 00 Flemming
Push / M.i.k.e.
Yves Deruyter ook natuurlijk
Techno:
Sven V�th en andere Cocoon + Kompakt artiesten
G��n avb plz. Popmuziek hoor je al genoeg op de radio.
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Trance: Ferry Corsten Ti�sto Markus Schulz First State Mojado John 00 Flemming Push / M.i.k.e. Yves Deruyter ook natuurlijk Techno: Sven V�th en andere Cocoon + Kompakt artiesten |
Ik zou zeggen, laat het vooral een event worden en geen karaokebar waarbij het om ter hoogst naar de hemel grijpen is; m.a.w. hou de armada's en de anjuna's maar weg van Aib; die zijn er al op tomorrowland en asot350.
Een beetje minder geforceerd en energieker mag ook wel (zoals vroeger dus)
Alles wat in BZRK zijn sig staat hoort daar dus aboluut niet thuis 
Derrick May of Jeff Mills als we over techno spreken.
Ik heb ook de indruk dat in de clubs progressive terug aan een inhaalbeweging bezig is, misschien hier enkele leuke namen uit opvissen?
| Originally posted by Push2005 Trance: Ferry Corsten Ti�sto Markus Schulz First State Mojado John 00 Flemming Push / M.i.k.e. Yves Deruyter ook natuurlijk Techno: Sven V�th en andere Cocoon + Kompakt artiesten G��n avb plz. Popmuziek hoor je al genoeg op de radio. |
Man echt, en als ge die durft boeken is 't van "weeral diezelfden".
Voor mij graag Way Out West (of enkel Jody Wisternoff). Dankuwel.
Of mezelf. Waarom niet!
| Originally posted by Push2005 Alles wat in BZRK zijn sig staat hoort daar dus aboluut niet thuis |
| Originally posted by FredNova weer steeds dezelfde trance namen, de helft staat al op TL |
O'Bir
.
| Originally posted by Xilver Of mezelf. Waarom niet! |
Doe mij maar Solar Stone, J00F, DJ Rush en M.I.K.E.
Mojado moet ik daar alvast niet horen. Er is in het verleden al genoeg platte kakamuziek gemaakt die wordt vergeleken met wat deftige mensen "techno" noemen.
Mojado
Mr. Sam
Ti�sto
Josh Gabriel
Lange
...
Voor het niet trance gedeelte:
Apparat (live)
Ellen Allien
One+One
Agoria
Dave Clarke
Miss Djax
Gui Boratto
Richie Hawtin
Joris Voorn
O.B.I (live)
Alexander Kowalski (live)
Sven V�th
Cristian Varela
en wrom geen border community zaal met Nathan Fake, James Holden en zeker en vast Petter, in de fuse was die kerel steengoed
Van trance:
+1 on tiesto
ja indeed, haal james zabiela en joris voorn maar eens naar Belgie 
Joris Voorn staat vaak in de Fuse geprogrammeerd, maar zou inderdaad niet misstaan op de affiche.
John 00 Flemming krijgt ook mijn volle steun.
De keuze hangt natuurlijk sterk af van de locatie. Als het een outdoor editie wordt met afzonderlijke tenten per genre, kun je klinkende namen mixen met iets minder bekende talenten zoals Orkidea. Bij een indoor editie kun je natuurlijk minder kanten uit en ben je gebonden aan de grote namen. Zelf zou ik de Armada-crew ook zoveel mogelijk proberen te vermijden, met uitzondering van M.I.K.E.
Slechts 1 naam: Jon O'Bir
En voor de rest kan het me geene bal schele.