TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vanavond (14-05) Armin @ MM
Posted by eieregooie on May-14-2002 03:15:
Vanavond (14-05) Armin @ MM
Mellow Moods - May 14th
Armin van Buuren
starts: 22:00 - ends: 02:00
costs: � 2,=
Kerkplein, The Hague (centre)
recorded by dancenetfm.com
Ik ber erbij! Maar gaan hier toevallig nog anderen naartoe en/of is iemand van plan het op te nemen?
Greetz!
Posted by MaGiK54 on May-14-2002 18:32:
Zal ook aanwezig zijn bij de DoubleM. Was er ook bij toen Michel de Hey draaide en de sfeer was me goed bevallen. Ben benieuwd hoe Armin zal draaien. Dit is ff wat anders dan voor duizenden mensen draaien.
Posted by TranceFool on May-14-2002 18:35:
2 euro pfffffff afzetters
Posted by Opti on May-14-2002 18:41:
| quote: |
Originally posted by MaGiK54
Zal ook aanwezig zijn bij de DoubleM. Was er ook bij toen Michel de Hey draaide en de sfeer was me goed bevallen. Ben benieuwd hoe Armin zal draaien. Dit is ff wat anders dan voor duizenden mensen draaien. |
idd ja, vrienden van me gaan er ook regelmatig naartoe op dinsdag en t schijnt heel leuk te zijn (soms wel erg druk), ik ben nog niet meegeweest, maar ik ga t zeker een dinsdag een keer sjekken, lekker in centrum en leuke lokatie
Posted by Ries'79 on May-14-2002 18:59:
Lijkt me top i be there!!
Posted by eieregooie on May-14-2002 19:00:
Originally posted by TranceFool
2 euro pfffffff afzetters |
Ja, vroeger was het gratis... Als je je bedenkt dat de DJ's er voor niks draaien is dat ook niet zo gek, maar 't schijnt dat ze nu huur moeten betalen voor de locatie.
Enneh... Magik54, tot vanavond
Posted by tijs08 on May-14-2002 22:59:
ben benieuwd hoe het was? en of hij er ook echt was?
Posted by Opti on May-14-2002 23:02:
Originally posted by tijs08
ben benieuwd hoe het was? en of hij er ook echt was? |
ghehehe, denk je dat er een Armin lookalike was?

Posted by eieregooie on May-15-2002 03:17:
ben benieuwd hoe het was? en of hij er ook echt was? |
Natuurlijk wassie er... waarom zou 'ie er niet zijn? Hij heeft gedraaid van 23:30 tot 2:00 ofsow...
Hij heeft een verrassende set neergezet vonnik. Hij heeft z'n alom bekende stijl gecombineerd met een andere kant van Armin. Het meest verrassend vond ik dattie Milo - Jungle Of Mirror draaide, en ook een of andere beuk uitvoering van DHS - House Of God. Maar hij heeft ook veel platen gedraaid die ik op Qontact ook voorbij heb horen komen zoals: Rapid Eye - Circa Forever (iberia's mainroom mix) en Aquanuts - Deep Sea. Verder heb ik nog kunnen onthouden
Paul Oakenfold - Southern Sun (ti�sto remix),
DJ Ti�sto - In My Memory (airwave/v-one remix),
Matt Darey - You're Beautiful (pulser remix geloof ik),
Push - The Legacy,
Lost Witness - Song Of A Siren
De rest ben ik vergeten.
Verders is dat hele Mellow Moods gebeuren wel grappig, was er nog nooit geweest. Is inderdaad de ideale omgeving voor zo'n dinsdagavond, lekker rustig sfeertje, geen stampvolle zalen maar verschillende kleinere ruimtes waar speakers hingen zodat je door het hele pand de muziek goed kon horen. Grappig vonnik wel dat die catacomben gewoon een restaurant is
Dacht dat het ernaast zat ofsow...
Maar goed, dit was ook ok... al met al een leuk avondje
Groeten!
[EDIT]Heb effe gechecked, het was de V-One remix van In My Memory, maar dan zonder vocalen[/EDIT]
Posted by MaGiK54 on May-15-2002 07:57:
Mellow Moods is echt een goed initiatief om Den Haag weer als partystad op de kaart te krijgen. Na de � O � is dit een hele goede aanvulling op het gat wat er is in Den Haag qua partyscene. Zeer relaxte underground gevoel met een hoop leuke mensen en elke week een gast-dj.
Deze week was ons allergoede vriend Armin aan de beurt om 2.25 uur gratis te draaien. Hij draaide voor zijn doen een harde set, met hier en daar een technoplaat. Zie post eieregooie voor namen van nummers. Hij geniette er zelf ook van om eens voor maar een paar honderd man te draaien. Hij ging zelf tijdens het laatste nummer nog ff dansen op de dansvloer.
Volgende week is Fred Numf aan de beurt om wat progressieve sounds te laten weerklinken in de Catacomben en dan ben ik waarschijnlijk weer van de partij. Kan dit iedereen aanraden om dit eens te checken.
Posted by Opti on May-15-2002 09:54:
hmmmmm, toch maar es langsgaan volgende maand
� O � |
waar zit die knop voor die hakjes?

Posted by MaGiK54 on May-15-2002 10:30:
Originally posted by Optimus
waar zit die knop voor die hakjes?  |
� is alt 174
� is alt 175
Posted by Opti on May-15-2002 10:41:
� is alt 174
� is alt 175 |
dank u!
Posted by tijs08 on May-15-2002 12:56:
Originally posted by eieregooie
Natuurlijk wassie er... waarom zou 'ie er niet zijn? Hij heeft gedraaid van 23:30 tot 2:00 ofsow...
|
dit zeg ik natuurlijk niet voor niks.. uitleg volgt!!
Vrijdag was er een feest in Now&Wow.. met djs Lucien Foort, Armin! ,Tom Harding en nog een paar.. zo zei de flyer !
Ik stond op de gastenlijst.
maar vertrouwde het niet helemaal.. dat deze gig niet op zijn (Armin) site vermeld stond.. dus ff een mailtje gestuurd naar Dave Lewis.. zijn bookingsagent. En kreeg zeer snel een reactie van Dave... hij schreef letterlijk 'hij draait ook niet dit weekend'... dit sloeg ook op Zaterdag waar hij geboekt stond voor Nightlife in Maastricht. Hier zou hij dus ook niet draaien.. terwijl de hele stad vol hing met posters
Heb vrijdag in N&W dus geen Armin gezien maar wel Misja Helsloot.. was ook super 
Maar dus ff met de organisatie gebabbeld hoe het nou precies zat. Bleek de bookingsagent van Armin een fout te heben gemaakt.. hij zat dit hele weekend namelijk in Italie.
En aangezien deze gig gisteren van Armin ook niet op zijn site vermeld stond was ik er niet echt zeker van of hij wel zou komen.
snappie....?
Posted by MaGiK54 on May-15-2002 13:16:
En aangezien deze gig gisteren van Armin ook niet op zijn site vermeld stond was ik er niet echt zeker van of hij wel zou komen.
snappie....? |
Op www.armin.nl stond het wel vermeld hoor.
Letterlijk geknipt van site:
14-05-2002 Mellow Moods, The Hague, NL 24.00 -02.00
Maar wel lekker klote voor je vrijdag
Posted by eieregooie on May-15-2002 13:47:
Inderdaad vrij kut dattie er niet was die zaterdag, maar deze gig stond dus wel op z'n site. Enneh Magik, volgens mij waren er nog maar net 100 man en nie veel meer hoor... maar dat kan aan mij liggen 
Posted by MaGiK54 on May-15-2002 13:59:
Tijdje met die gozer bij de kassa staan ouwehoeren en om 23:15 waren er al 80 man binnen en toen was het nog errug stil. Maar schatten is moeilijk vind ik altijd, maar gezien er om 23:15 al 80 man binnen zat, dacht ik zo dat er uiteindelijk toch wel 200 man binnen was op zijn top. Maar laten het er 150 zijn geweest, de hoeveelheid mensen was net goed voor de locatie.
Posted by eieregooie on May-15-2002 16:14:
de hoeveelheid mensen was net goed voor de locatie. |
DAT... is zeker waar...