TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- mods... wie bied(en) zich aan??
Pages (4): [1] 2 3 4 »
mods... wie bied(en) zich aan??
nou... het lijkt me een duidelijke zaak... de harde kern heeft zo langzamerhand wel gestemd...we willen blijkbaar nieuwe mods... en als dat er 1 extra word of 2 nieuwe of wat dan ook...we zullen wel eerst nieuwe kandidaten moeten hebben!!
dus: suggesties + aanbiedingen...
vraag me niet waarom maar iemand noemde o.a. mij:
... een tijdje geleden zou ik het zeker niet gedaan hebben... nu twijfel ik... en nog steeds niet...
redenen: mijn bezoeken zijn hiero bliksembezoeken, omdat ik officieel hier niet kom
(ivm stage e.d.)... ik lees weliswaar alles... maar thuis verknaak ik mijn 56k lijn (nog steeds ja) liever niet aan zulke dingetjes... kost al genoeg poet om de mp3tjes binnen te sleuren en zon forumpie past daar dan niet zo goed naast....
maar goed, stage is over een week of 7/8 afgelopen.... dan is er de vakantie....weliswaar verwacht ik tegen die tijd mijzelf bij mekaar geraapt te hebben en in al mijn luiheid eindelijk kabel te hebben maarrrrrr
vakantiewerk... zeer waarschijnlijk doe ik dat bij hetzelfde bedrijf als vorig jaar en de kans bestaat dan dat ik doordeweeks ergens 'in de kost' zit en dus doordeweeks niet eens online ben!
.... moderaten is dan dus lastig....
kortom, vanaf september is ondergetekende pas beschikbaar en dat schiet dus niet op...
kom maar op met die aanbiedingen/suggesties!
met vriendelijke groet
(ps, ik heb niet echt een hekel aan iemand hiero.... nouja aan 1tje een klein beetje, maar daar zou ik me overheen kunnen zetten)
| quote: |
| Originally posted by TimeportE ik me nie tot beschikking stellen als mod ook al zou ik het wel leuk vinden want uuh ben deze zomer het huis uit en dan weet ik nie eens of ik wel een comp heb om te internetten en als ik dat heb dan weet ik nie of ik internet heb. .. maar ik zou wel weten wie ik zou stemmen als het zo ver zou komen |
lol, ik meld me aan, aangezien er toch een 0% achter mijn naam staat en er toch ook zeker 15 stemmen zijn dat er niks moet veranderen
laat de poll met namen beslissen, de 2 (of 3) hoogste worden de nieuwe mods 
| quote: |
| Originally posted by Blik lol, ik meld me aan, aangezien er toch een 0% achter mijn naam staat en er toch ook zeker 15 stemmen zijn dat er niks moet veranderen laat de poll met namen beslissen, de 2 (of 3) hoogste worden de nieuwe mods |
dus daar hoef je ook nie bang voor te zijn.
ik wil best wel mod zijn, naar mijn mening ben ik aardig objectief en ik kom hier elke dag wel
Ik kom hier ook elke dag wel maar alleen in mijn lunche pauze dus ik heb te weinig tijd om mod te worden.
Ik kom hier normaal gesproken veel te vaak.....ik zou best willen maar ik stel me NOG niet verkiesbaar (onder voorbehoud).
Ik heb vooruitzicht op een vaste baan en dat is geen 9 tot 5 baantje.
Ik kom dus over een aantal maanden weinig meer op TA......
Maar ik heb mijn keuze al laten vallen, ik wacht op de namen
Ik ben ook voor het 3 MOD systeem. En eerst maar eens kijken wie er MOD wil worden. Ik kom hier ook al een tijdje, maar post echt niet veel. Weet ook vaak niet wat er speelt, dus dat lijkt me nix. Ik zie de namen ook wel verschijnen.
Hi all,
Ik meld me bij deze aan.
Wat ik denk dat ik kan bieden:
- Ik ben objectief
- Ik kom hier vrijwel dagelijks
- Ben een van de eerste TA's (wat je daar ook van wil denken)
Greetings,
Blighty
| quote: |
| Originally posted by blighty Hi all, Ik meld me bij deze aan. Wat heb ik te bieden ![]() - Ik ben zeer objectief - Ik kom hier dagelijks - Ben een van de eerste TA's (wat je daar ook van wil denken) ![]() Greetings, Blighty |
| quote: |
| Originally posted by Blik lol, ik meld me aan, aangezien er toch een 0% achter mijn naam staat en er toch ook zeker 15 stemmen zijn dat er niks moet veranderen |
| quote: |
| Originally posted by AlFerox een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen. het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap. ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid. helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it. |
| quote: |
| Originally posted by AlFerox een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen. het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap. ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid. helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it. |
| quote: |
| Originally posted by TimeportE eff voor de andere die zich aan zouden willen melden als mod, vincent hier heeft me al 15 euro aangeboden om op hem te stemmen.. |

eeehm
thanx but no thanx
kkom hier dagelijks en ben compleet verslaafd aan t forum maar hier heb ik dan weer geen tijd voor.
zonder verder te slijmen lijkt petrus me een goeie mod.
| quote: |
| Originally posted by AlFerox een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen. het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap. ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid. helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it. |
| quote: |
| Originally posted by AlFerox een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen. het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap. ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid. helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it. |
| quote: |
| Originally posted by AlFerox een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen. het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap. ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid. helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it. |
( techno brow?
)
Lol.. ik stem op djLex.. Ik vind dat ie veels te veel vrije tijd heeft, en dat ie dat veel beter kan benutten.. Bovendien issie al hardstikke lang ta-er en heeft ie gigantisch veel useless posts op zn naam staan!!
LEX, AT YOUR SERVICE

| quote: |
| Originally posted by AlFerox een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen. het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap. ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid. helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it. |

| quote: |
| Originally posted by New Wave JAAAAAA!!!!!!!!!! ( techno brow? ) |

| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ennu....WvG......ik vind t wel een beetje laag dat je gelijk over postcount gaat zeuren.....als t zo werkt dan heb ik meer recht om hier te posten dan 99% van jullie! |
| quote: |
| Originally posted by Blik op zich best logisch, als je 1 post hebt en je je dan meteen zo over een kwestie zoals deze uitlaat, mag best iets gezegd over worden, en hij wist ook niet dat het waarschijnlijk Jukx is |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus als t zo werkt dan heb ik meer recht om hier te posten dan 99% van jullie! |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus jij weet ook neit wat je wil!~Eerst negatief doen en dan opeens slijmen!! Wat is dat nou voor Mod-eigenschap ![]() |
, ik nie wisten hij Jukx was op eerst moment
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.