TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- mods... wie bied(en) zich aan??
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by kolkiewolkie on May-14-2002 10:00:

mods... wie bied(en) zich aan??

nou... het lijkt me een duidelijke zaak... de harde kern heeft zo langzamerhand wel gestemd...we willen blijkbaar nieuwe mods... en als dat er 1 extra word of 2 nieuwe of wat dan ook...we zullen wel eerst nieuwe kandidaten moeten hebben!!

dus: suggesties + aanbiedingen...

vraag me niet waarom maar iemand noemde o.a. mij:

... een tijdje geleden zou ik het zeker niet gedaan hebben... nu twijfel ik... en nog steeds niet...

redenen: mijn bezoeken zijn hiero bliksembezoeken, omdat ik officieel hier niet kom (ivm stage e.d.)... ik lees weliswaar alles... maar thuis verknaak ik mijn 56k lijn (nog steeds ja) liever niet aan zulke dingetjes... kost al genoeg poet om de mp3tjes binnen te sleuren en zon forumpie past daar dan niet zo goed naast....

maar goed, stage is over een week of 7/8 afgelopen.... dan is er de vakantie....weliswaar verwacht ik tegen die tijd mijzelf bij mekaar geraapt te hebben en in al mijn luiheid eindelijk kabel te hebben maarrrrrr

vakantiewerk... zeer waarschijnlijk doe ik dat bij hetzelfde bedrijf als vorig jaar en de kans bestaat dan dat ik doordeweeks ergens 'in de kost' zit en dus doordeweeks niet eens online ben! .... moderaten is dan dus lastig....

kortom, vanaf september is ondergetekende pas beschikbaar en dat schiet dus niet op...

kom maar op met die aanbiedingen/suggesties!

met vriendelijke groet

(ps, ik heb niet echt een hekel aan iemand hiero.... nouja aan 1tje een klein beetje, maar daar zou ik me overheen kunnen zetten)


Posted by TimeportE on May-14-2002 10:13:

quote:
Originally posted by TimeportE
ik me nie tot beschikking stellen als mod ook al zou ik het wel leuk vinden want uuh ben deze zomer het huis uit en dan weet ik nie eens of ik wel een comp heb om te internetten
en als ik dat heb dan weet ik nie of ik internet heb. ..
maar ik zou wel weten wie ik zou stemmen als het zo ver zou komen

eerst kijken wie zich ter beschikking stellen daarna doe ik pas mijn stem!


Posted by Blik on May-14-2002 10:18:

lol, ik meld me aan, aangezien er toch een 0% achter mijn naam staat en er toch ook zeker 15 stemmen zijn dat er niks moet veranderen

laat de poll met namen beslissen, de 2 (of 3) hoogste worden de nieuwe mods


Posted by eXos on May-14-2002 10:23:

Behold, my arse.

quote:
Originally posted by Blik
lol, ik meld me aan, aangezien er toch een 0% achter mijn naam staat en er toch ook zeker 15 stemmen zijn dat er niks moet veranderen

laat de poll met namen beslissen, de 2 (of 3) hoogste worden de nieuwe mods


Jij kan wel gewoon MOD blijven hoor. Nix mis mee! Er moeten gewoon 2 nieuwe bij, thats all.

Ik wil ook wel meedingen naar moderatorschap.

Ben hier net zolang als de huidige Mods dus weet precies hoe het hier in elkaar steekt. Ik ben geen broekie van 17 meer dus daar hoef je ook nie bang voor te zijn.
Ben hier altijd wel op het forum te vinden dus waarom niet hier de boel een beetje in rechte banen leiden.
Tevens ben ik voor een 3 MOD systeem.


Posted by DJ Bazz on May-14-2002 10:26:

ik wil best wel mod zijn, naar mijn mening ben ik aardig objectief en ik kom hier elke dag wel


Posted by franzelare on May-14-2002 10:39:

Ik kom hier ook elke dag wel maar alleen in mijn lunche pauze dus ik heb te weinig tijd om mod te worden.


Posted by New Wave on May-14-2002 10:45:

Ik kom hier normaal gesproken veel te vaak.....ik zou best willen maar ik stel me NOG niet verkiesbaar (onder voorbehoud).
Ik heb vooruitzicht op een vaste baan en dat is geen 9 tot 5 baantje.
Ik kom dus over een aantal maanden weinig meer op TA......
Maar ik heb mijn keuze al laten vallen, ik wacht op de namen


Posted by rellivisit on May-14-2002 10:48:

Ik ben ook voor het 3 MOD systeem. En eerst maar eens kijken wie er MOD wil worden. Ik kom hier ook al een tijdje, maar post echt niet veel. Weet ook vaak niet wat er speelt, dus dat lijkt me nix. Ik zie de namen ook wel verschijnen.


Posted by blighty on May-14-2002 11:03:

Hi all,

Ik meld me bij deze aan.

Wat ik denk dat ik kan bieden:

- Ik ben objectief
- Ik kom hier vrijwel dagelijks
- Ben een van de eerste TA's (wat je daar ook van wil denken)

Greetings,
Blighty


Posted by TimeportE on May-14-2002 11:08:

quote:
Originally posted by blighty
Hi all,

Ik meld me bij deze aan.

Wat heb ik te bieden

- Ik ben zeer objectief
- Ik kom hier dagelijks
- Ben een van de eerste TA's (wat je daar ook van wil denken)

Greetings,
Blighty

eff voor de andere die zich aan zouden willen melden als mod, vincent hier heeft me al 15 euro aangeboden om op hem te stemmen..


Posted by AlFerox on May-14-2002 11:08:

quote:
Originally posted by Blik
lol, ik meld me aan, aangezien er toch een 0% achter mijn naam staat en er toch ook zeker 15 stemmen zijn dat er niks moet veranderen




een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen.
het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap.
ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid.
helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it.


Posted by -=WVG=- on May-14-2002 11:09:

quote:
Originally posted by AlFerox
een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen.
het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap.
ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid.
helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it.




Total Posts: 1 (0.34 posts per day)


Posted by New Wave on May-14-2002 11:15:

quote:
Originally posted by AlFerox



een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen.
het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap.
ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid.
helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it.



Hou jij eens heel snel je mond ouwe, vertel eerst maar effe wie je bent voordat je praatjes krijgt.
Lijkt me wel zo sociaal.......


Posted by blighty on May-14-2002 11:27:

quote:
Originally posted by TimeportE

eff voor de andere die zich aan zouden willen melden als mod, vincent hier heeft me al 15 euro aangeboden om op hem te stemmen..


sssstttt

Greetings,
Blighty


Posted by total woot on May-14-2002 11:31:

eeehm
thanx but no thanx

kkom hier dagelijks en ben compleet verslaafd aan t forum maar hier heb ik dan weer geen tijd voor.

zonder verder te slijmen lijkt petrus me een goeie mod.


Posted by DjRV on May-14-2002 11:33:

quote:
Originally posted by AlFerox



een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen.
het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap.
ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid.
helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it.


ik herken hiero bijna taal gebruik van een pas geleden gebande mede TA'er ...

Ik denk dat er weinig ta'ers op dit moment zijn die objectief kunnen zijn,helemaal als je de laaste discussie's volgt.
Er zouden het beste nog compleet nieuwe ta'ers kunnen worden geselecteerd als nieuwe mods..


Posted by Jappio on May-14-2002 11:33:

quote:
Originally posted by AlFerox



een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen.
het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap.
ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid.
helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it.


Zou het dan niet beter zijn om hem dan wel gewoon mee te nemen in de verkiezing? Lijkt mij behoorlijk democratisch... Als men hem nie wil komt ie er ook niet in..


meerderheid is toch meer dan 50 % of ben ik nou gek?


Posted by New Wave on May-14-2002 11:40:

quote:
Originally posted by AlFerox



een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen.
het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap.
ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid.
helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it.


JAAAAAA!!!!!!!!!! ( techno brow? )


Posted by Jappio on May-14-2002 12:18:

Lol.. ik stem op djLex.. Ik vind dat ie veels te veel vrije tijd heeft, en dat ie dat veel beter kan benutten.. Bovendien issie al hardstikke lang ta-er en heeft ie gigantisch veel useless posts op zn naam staan!!

LEX, AT YOUR SERVICE


Posted by Blik on May-14-2002 12:18:

quote:
Originally posted by AlFerox



een meerderheid van de kiezers (op dit moment 49,09%) heeft echter gekozen voor 2 of meer NIEUWE mods. daarmee bedoelen zij dus dat beide huidige mods het veld zullen moeten ruimen.
het zou dus verre van rechtvaardig zijn wanneer jij verkiesbaar zou zijn voor een nieuw moderatorschap.
ook al zijn er 15 stemmen tegen veranderingen, dat is een beduidende minderheid.
helaas pindakaas, maar zo werkt een democratie nou eenmaal.. face it.


het lijkt mij juist heel democratisch dat iedereen mee mag doen, laat het volk beslissen, dat is juist zo democratisch eraan

en trouwens, een meerderheid van de kiezers (50,91%) heeft gekozen voor andere dingen, dus meerdere mods, alleen henkie weg, of de huidige situatie


Posted by Miss Proximus on May-14-2002 13:06:

quote:
Originally posted by New Wave


JAAAAAA!!!!!!!!!! ( techno brow? )



jij weet ook neit wat je wil!~Eerst negatief doen en dan opeens slijmen!! Wat is dat nou voor Mod-eigenschap


ennu....WvG......ik vind t wel een beetje laag dat je gelijk over postcount gaat zeuren.....als t zo werkt dan heb ik meer recht om hier te posten dan 99% van jullie!


Posted by Blik on May-14-2002 13:08:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

ennu....WvG......ik vind t wel een beetje laag dat je gelijk over postcount gaat zeuren.....als t zo werkt dan heb ik meer recht om hier te posten dan 99% van jullie!


op zich best logisch, als je 1 post hebt en je je dan meteen zo over een kwestie zoals deze uitlaat, mag best iets gezegd over worden, en hij wist ook niet dat het waarschijnlijk Jukx is


Posted by Miss Proximus on May-14-2002 13:11:

quote:
Originally posted by Blik


op zich best logisch, als je 1 post hebt en je je dan meteen zo over een kwestie zoals deze uitlaat, mag best iets gezegd over worden, en hij wist ook niet dat het waarschijnlijk Jukx is



dus dat houdt in dat ik vanaf nu het recht heb om me beter te voelen dan de rest van t forum (behalve jij en tenkie)?


Posted by TimeportE on May-14-2002 13:11:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
als t zo werkt dan heb ik meer recht om hier te posten dan 99% van jullie!

en als je nou jou postcount deelt door 3.. dan ben ik het met je eens.. afgesproken?


Posted by New Wave on May-14-2002 13:12:

quote:
Originally posted by Miss Proximus



jij weet ook neit wat je wil!~Eerst negatief doen en dan opeens slijmen!! Wat is dat nou voor Mod-eigenschap


Lieve kleine buitenlandse MUTS , ik nie wisten hij Jukx was op eerst moment


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.