TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar let je het eerst op?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Cosmic on May-14-2002 13:59:

Waar let je het eerst op?

Als je een vrouw/meisje tegenkomt/ontmoet? (ik heb het nu puur over uiterlijk..)

Zijn dat haar knieen, ellebogen of toch misschien de borsten of achterwerk?

Ik zelf let altijd als eerst op het gezicht, en dan met name de ogen. Die zijn bijna het belangrijkst van alles. Mooie ogen zijn zo...zo mooi.

Posted by Blik on May-14-2002 14:02:

ik let op d'r kleine teen, een volmaakte kleine teen is een must

Posted by John on May-14-2002 14:13:

hangt ervanaf vanuit welke hoek je het meisje ziet.. van achteren is het meestal der kont, behalve als der jas derover valt heheh, der haar vind ik ook belangrijk...van voren der gezicht, en dan vooral der ogen ja, behalve dan als ze andere opvallende dingen heeft ...hele groten voeten.
sja het hangt er maar net vanaf..maar het gaat mij iig om het geheel.. alles moet kloppen zeg maar

en ik ben het met blik eens, de kleine tene moet idd ook altijd volmaakt zijn

Posted by Dj Lex on May-14-2002 14:21:

Kijk ook altijd eerst naar de ogen. Daarna ga je langzaam naar beneden, waar je dan twee borsten ziet zitten. Hehe naja en daarna dan de kont als ze zich omdraait he :P

Posted by Little Theseus on May-14-2002 14:26:

Ik kijk of het allemaal wel goed bij elkaar past, dus niet dat je een supermooi gezicht hebt maar een afschuwelijke kont (is overdreven)
Verder let ik daarna eigenlijk het meest op de ogen idd en de lach.

Posted by DjSuez on May-14-2002 14:29:

eerst de ogen, haar idd, en vooral de combi daarvan.. , en dan benen kont, en dat de proporties wel kloppen...ik vind tieten niet echt boeiend, de grootte ervan zeg maar..

Posted by raoel on May-14-2002 14:36:

Gezicht is nastuurlijk meestal het eerst waar je naar kijkt.
En zeker de ogen is dan hetgeen waar ik het meest oplet.

Daarna let ik het meest op de benen.
Want mooie benen = mooie kont en andersom niet altijd.

Tieten boeien me niet zo

Maar ik heb liever een meisje met een heel mooi figuur dan iemand die heel erg knap is. Maar ze moet natuurlijk wel een leuk gezicht hebben

We hebben al eerder zo'n vlees keurings topic gehad.
Maar das al wel ff geleden.

Posted by zarch on May-14-2002 14:36:

Gezicht, vooral ogen en uitstraling denk ik. Tja en dan kijk je hoe ze er verder uit ziet. Of beetje in proportie is toch.

Posted by mr.marcello on May-14-2002 14:41:

Tja, ik kijk ook natuurlijk het eerste naar het gezicht! Heel belangrijk lijkt me. Mooie ogen, leuke lach....allemaal elementen die daarbij horen!

Met vriendelijke groet.

Posted by Jappio on May-14-2002 14:42:

quote:
Originally posted by DjSuez
eerst de ogen, haar idd, en vooral de combi daarvan.. , en dan benen kont, en dat de proporties wel kloppen...ik vind tieten niet echt boeiend, de grootte ervan zeg maar..

lol.. moet t nou gelijk weer zo gezegd worden

Ik vind uitstraling het belangrijkst, dan in willekeurige volgorde.. borsten, figuur, gezicht, ogen, lang haar, blond

Als ze 1 van deze kenmerken mist kijken we meestal gauw de andere kant op

Posted by TimeportE on May-14-2002 14:46:

ik kijk meestal eerst naar de kont, ben een beetje een kontjes addict! maar daarna naar de gezicht. je kan als meisje (of jongen wat jij wilt) misschien nie echt knap zijn maar een goede uitstraling maakt dat altijd helemaal goed.. uitstraling is het belangrijkst ook al kijk ik daar dus nie als eerste naar!

Posted by Nook on May-14-2002 15:10:

het is bij mij altijd de kont, ik weet niet wat het is, maar dat vind ik erg belangrijk, moet er heel goed uit zien, dan het gezicht, uitstraling/lach en dan de borsten.

Posted by TranceFool on May-14-2002 15:19:

Langzaam van boven naar beneden . Het geheel vind ik gewoon erg belangrijk met de uitstraling...

Posted by Cosmic on May-14-2002 15:49:

quote:
Langzaam van boven naar beneden . Het geheel vind ik gewoon erg belangrijk met de uitstraling...

Ik hoop voor je niet te langzaam, want dan begint het op staren te lijken....
Maar idd, wat je zegt is waar. Maar is er niets specifieks? wat jij zegt is eigenlijk alles, het geheel.

Posted by Remy D on May-14-2002 16:04:

Kijk altijd eerst naar de bobbel in zijn broek.

Posted by TranceFool on May-14-2002 16:38:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy

Ik hoop voor je niet te langzaam, want dan begint het op staren te lijken....
Maar idd, wat je zegt is waar. Maar is er niets specifieks? wat jij zegt is eigenlijk alles, het geheel.

nou gewoon een leuk koppie......en iets specifieks zouk kont zeggen

Posted by New Wave on May-14-2002 16:38:

De punten selectie van New wave.

Punt 1 : Schaambeen; het meest belangrijke deel van een vrouw is La schaambeen.

Punt 2 : Als punt 1 goedgekeurd is zal niet veel later de kont grondig geinspecteerd worden.

Punt 3 : Als een vrouw bij deze eigenschappen geslaagd is rest nog alleen het hoofd. De combinatie neus, lippen, oren, mond en haarlijn zijn daarbij de bepalende factoren.

Posted by serialkillah on May-14-2002 16:50:

ik zelf kijk naar de gehele vrouw/meid

oh ja en ik het bijzonder naar de handen, ik vindt mooie goed verzorgde handen wel belangrijk

Posted by Opti on May-14-2002 17:19:

jongens jongens wanneer leren jullie hte nou?

het gaat om het KARAKTER van het meisje ghehehe

Posted by arrows on May-14-2002 17:29:

Haar ogen...allereerst naar haar ogen

Posted by Cosmic on May-14-2002 17:43:

quote:
het gaat om het KARAKTER van het meisje

Wrong! (tenminste in deze thread). Mij gaat het juist om uiterlijke kenmerken waar jullie waarde aan hechten. Aan iemands uiterlijk kun je niet iemands karakter waarnemen.

Posted by New Wave on May-14-2002 17:51:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy

Wrong! (tenminste in deze thread). Mij gaat het juist om uiterlijke kenmerken waar jullie waarde aan hechten. Aan iemands uiterlijk kun je niet iemands karakter waarnemen.

Zeur niet , het gaat nu effe om het uiterlijk.......gaat om eerste indruk..snappie.....je kijkt toch eerst naar een meidje, dan ga je checken hoe ze is kwa gedrag/karakter als je en praatje met der maakt........

Posted by Blik on May-14-2002 17:54:

quote:
Originally posted by New Wave

Zeur niet , het gaat nu effe om het uiterlijk.......gaat om eerste indruk..snappie.....je kijkt toch eerst naar een meidje, dan ga je checken hoe ze is kwa gedrag/karakter als je en praatje met der maakt........

ehhh, dat zei die toch??

Posted by Opti on May-14-2002 17:56:

1. gezicht

2. tieten

3. kont

in die volgorde, als je een meisje tegemoet loopt moet je ook zo kijken, je kan moeilijk eerst naar dr kont kijken en dan ff snel teruglopen en om dr heen lopen om dr gezicht en tieten te kijken ghehehe

Posted by Kamaya on May-14-2002 18:05:

Ik ga eerst voor het gezicht, eerst het haar natuurlijk (want dat valt het eerst op) dan met name de ogen, dan de neus en de rest.

Daarna komt de kont in aanmerking, is ie niet te dik ed

Dan de benen, dan de borsten en dan..............dan check ik de rest wel als ik met r aan het lullen ben.

Pages (2): [1] 2 »