TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Scot Project Live @ Evolution 11
DJ Scot Project Live @ Evolution 11
Tering deze set is echt heeeeeel bruut
....echt superrrrrr 

1. Rank 1 - Awakening (Benicio Remix)
2. Yoji Biomehanika - A Theme From Banginglobe (DJ Scot Project Remix)
3. Yoji Biomehanika - Ding A Ling (DJ Scot Project remix)
4. Arome - Hands Up (DJ Scot Project Remix)
5. Twisters Silence - Listen to me Mama (DJ Scot Project Remix)
6. DJ Scot Project - Outta space
7. DJ Scot Project - O (Overdrive)
8. Space Frog - Follow Me (... Remix)
9. Mauro Picotto - Iguana (Yoji Biomhanika's Hellhouse Remix)
Die remix van Spacefrog dies echt superrrr
......alleen weetik dus niet welke het is. Ik denk bijna zelf zeker te weten dat het een DJ Scot Project remix is.....ik hoop dat iemand dat kan bevestigen 
Ik probeer hem nu te downen van djmixes, maar hij geeft een error. Beeje jammer. Morgen maar weer proberen
Lekker, maar het kan harder.........
Het was dus de Derb mix........WAAAAAAA echt superrrrr....nie normaal. Heeel vet 

wat ik eigenlijk wel raar vin aan deze tracklist (of die lekker is of niet).. ze draaien eigenlijk alleen maar tracks die ze zelf gemaakt hebben of geremixed.. kijk PvD doet dat ook best wel veel (remakes,remixes etc) maar toch in mindere mate 
| quote: |
| Originally posted by TimeportE wat ik eigenlijk wel raar vin aan deze tracklist (of die lekker is of niet).. ze draaien eigenlijk alleen maar tracks die ze zelf gemaakt hebben of geremixed.. kijk PvD doet dat ook best wel veel (remakes,remixes etc) maar toch in mindere mate |
hmmz Temp. offline! 
hmmmmm minder ik kan em ook niet downen....lijkt me aan de tracklist te zien iig een zeer leuk setje
dat laatste nummer is FATTTTT!!!
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Het was dus de Derb mix........WAAAAAAA echt superrrrr....nie normaal. Heeel vet ![]() |
Nog effe wachten en dan komt ie bij mij in de buurt draaien --> kwartiertje fietsen...
| quote: |
| Originally posted by hamburgerboefje Nog effe wachten en dan komt ie bij mij in de buurt draaien --> kwartiertje fietsen... |
Ik heb de flyer al een keer eerde bij kleinere parties info thread gepost. Hier heb je de link van de flyer....
http://www.technosis.nl/Technosis_FF_back.jpg
Toch wel een leuk feestje d8 ik zo...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.