TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- hoeveel mods moeten er komen?
hoeveel mods moeten er komen?
nu we toch bezig zijn met nieuwe mods, vroeg ik me wel af hoeveel er moeten komen. dit was nog niet ter sprake gekomen
ik zit zelf te denken aan 2 of 3
Ik zeg 3. Makkelijker ook als er is 1tje weg is ofso.
3
3 x raden wie optie 5 heeft aangevinkt 
5 vind ik wel een beetje overkill.
Daar ga je denk ik ook kaos meer cre�ren omdat het niet meer overzichtelijk voor hun is.
3 lijkt me een mooi getal,
ik vind 3 goed...meer dan 3 is teveel, krijg je denk ik mod conflicte
(zoals mido al zei lees ik nu net terug
)
Ik denk dat 3 idd het beste is.
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus 3 x raden wie optie 5 heeft aangevinkt |
| Originally posted by Optimus wie dan? |
| Originally posted by Miss Proximus ik dacht eerst aan henkie..maar toen besefte ik me dat we hem weggejaagd hebben. dus ik zet nu mijn geld in op siesta |

Geef er maar 3.
| Originally posted by Optimus ghehehe, ik had voor 5 gestemd ![]() ![]() |
| Originally posted by Miss Proximus ik dacht eerst aan henkie..maar toen besefte ik me dat we hem weggejaagd hebben. dus ik zet nu mijn geld in op siesta |
Doe mij er ook maar 5.. en dan t liefst een btje personen die een hekel aan elkaar hebben (ik noem geen namen!
) Kunnen ze weer lekker gaan zeuren tegen elkaar welke thread dicht moet en welke er gesloten moeten worden lol..
ik ga dus voor 2 mods (ook al heb ik 5 gestemd)
3 mods 
kheb nu 9 mensen die zich verkiesbaar hebben gesteld
(3 mods omdat er dan een meerderheid is zeg maar euhm...2-1 zeg maar ietsje democratischer)
| Originally posted by Jappio Doe mij er ook maar 5.. en dan t liefst een btje personen die een hekel aan elkaar hebben (ik noem geen namen! ) Kunnen ze weer lekker gaan zeuren tegen elkaar welke thread dicht moet en welke er gesloten moeten worden lol.. ik ga dus voor 2 mods (ook al heb ik 5 gestemd) |
lol waarom stem je dan in HEMELSNAAM voor 5 mods
wat wil je ermee bewijzen?
Originally posted by Miss Proximus lol waarom stem je dan in HEMELSNAAM voor 5 mods wat wil je ermee bewijzen? |

| Originally posted by Optimus zich onderscheiden van de rest? ![]() ![]() |
3 mods is wel goed, als je er meer krijt dan krijg je tussen die 5 ruzie
Greetz Muppet
3 mods vinnik wel goed........in het begin waren het er 2 maar sinds het begin van het holland forum zijn het aantal members toch ietwat toegenomen 
3 mods lijkt mij het meest logische omdat er dan altijd een meederheid kan ontstaan tijdens stemmen of what so ever...
| Originally posted by DjRV 3 mods lijkt mij het meest logische omdat er dan altijd een meederheid kan ontstaan tijdens stemmen of what so ever... |
Dlie